Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #74383:
V Košiciach nie, v Prešove. ALe tam sa jedná o jednokoľajku a kolmé kríženie a nie o trojkoľajné priecestie nadväzujúce na neprehľadnú križovatku. A aj tak tam mali zrážku trolejbusu s vlakom. Ja by som na priecestie na Ivánskej ceste, pokiaľ bude úrovňové, trolejbusy za žiadnych okolností nepustil
tak a budeme tu mat dalsiu sutaz na dokumentaciu k elektricke 🙂

http://www.sme.sk/c/3204195/Vypisu-sutaz-na-dokumentaciu-pre-elektricku-do-Petrzalky.html

ako keby uz 1,5 miliardy za projekty nestacilo 🙂

najviac sa mi paci, ze sa furt ohanaju tym 3,2 miliardovym uverom z roku 2004. no ak mam dobre info, tak tie odlozene 1,5 miliardy stoja cca 180 milionov rocne 🙂 pekne pekne 🙂
Reply on: Ike #74383:
Áno, a kde? Nemyslel si náhodou Prešov? ☺
Reply on: Ike #74375:
myšlienkové pochody niektorých vodičov občas nechápem ani ja - napr. včera poobede som sa viezol z Račianskeho mýta (ktorý je inak ideálnym prestupným uzlom v centre mesta - preto som jednoznačne za ponechanie súčasnej trasy linky 68; a kto z tam má problémy s vytáčaním kĺbaku, toho by som operatívne preložil na krátke vozy na linku 99)
no, ale späť k danému vodičovi 4804, (68/7): na Račko došiel tak akurát načas, dokonca tuším aj skorej, ale ďalej šiel presne, svižná jazda, všetko v pohode, až keď došiel na zastávku most Apollo, tak otvoril dvere, o pár sekúnd zatvoril, potom zase otvoril a nechal zvoniť. Tak reku ok, fajn, čaká na prestup... po obhliadnutí sa pozerám - za nami nebol žiaden bus. Aha, asi je tu skorej, tak vetrá... keďže sa mi to však nezdalo, že by bol schopný tam byť na +2, tak som mu pozrel na palubák a bol tam presne na 0. Napriek tomu tam ešte asi minútu stál a zvonil. S dverami nemal problém (možno s niečim iným áno) ale nič sa nedialo. Konečne zatvoril a pohol sa ďalej - s minútovým meškaním. Ok, na Bulíkovu mal stále ešte vyše jedenapol minúty - to je tak akurát, keby... keby cez most nešiel 30-40 km/h. OK, bolo mokro, možno mal vodič krátko po zácviku alebo po nehode, tak sa vliekol. V nezmenenej rýchlosti však pokračoval aj za mostom. Na Bulíkovej, keď som vystupoval, mal meškanie takmer dve minúty...
Teraz tu nechcem nič riešiť, ani krátiť vodiča o prémie, je to nepodstatná blbosť, ja len nechápem že o čo sa snažil... proste si sám spravil nezmyselne meškanie, bez akéhokoľvek logického dôvodu.
Kto mi vie povedať, k akému účelu slúži na doubledeckeroch na poschodí tá čierna tyčka? http://imhd.sk/transport/index.php?img=20554&typ=gm

PS - voz 2619 tusim - ako dlho uz jazdi s tym motorom, zvuk ktoreho napadne pripomina sirenu CO, ktora zvykne vyhravat v piatok o dvanastej... ? zatial sa nikto nestazoval???
Reply on: S499.1023 #74382:
v Kosicoch take funguje
Reply on: intony #74378:
Už vidím tú zrážku trolejbusu s vlakom...
Reply on: Bhlokvva #74380:
Pokiaľ by chodila L68 na Trnavske Mýto tak ako dnes a potom namiesto na Račko išla doľava po Karadžičovej a Záhradníckej tak myslím, že nie je o čom ? Iba neviem či by kĺb zvládol odbočenie zo Záhradníckej smerom na Miletičovu? A samozrejme za podmienky, že tam ostane rovnaký počet vozidiel. A najmä v sedle ten 12 minútový interval je hrôza. Mohlo by sa uvažovať o 10 minútovom.
Reply on: matiseek #74365:
Racko je nezmysel, strasne zdrzuje (zapchy sa tazko zapracovavaju do grafikonov) a nechodi tam az tolko ludi aby sa tam oplatilo lamat tocne na vozoch. A z Trnavskeho tam chodi kazdu chvilu hocico ine.
Reply on: C734.00 #74366:
Vybudovať trať súbežne s električkami len trať po Nový most je nezmysel. Zmysel by to nadobudlo, až keby trať pokračovala na Hodžovo nám. alebo AS Mlynské nivy.
Reply on: richardhudec #74371:
A nepočíta sa s predĺžením trolejového vedenia cez koľajové priecestie na Ivanskej ceste, ale pokračovanie Bulharskou, Galvaniho až k Avionu, s možným predĺžením na Letisko, čo si zas myslím, že je blbosť.
Reply on: AAA #74373:
Úvaha o zatrolejovaní nábrežia a napojenia na AS Mlynské nivy a na Staromestkej sú, ale sú v takom štádiu ako električka do Vrakune či Slávičieho údolia... Čiže nikdy ? ?
Reply on: ivanbuto #74370:
Podľa mňa sú výborné.
Obcas vodicov MHD nechapem... Ranna spicka, smer Mesto, linka 21... a on si ide 40km/h... odhliadnuc od toho ze za 6 km stoji v kolone... keby na to dupol, tak by bol v kolone skor a skor by ju presiel, cize by mal mensie meskanie... ale nie... on 40km/h a veselo si zdrziava gumokolistov...

To plati benzin z vlastneho a ide na nizku spotrebu? ?
Reply on: AAA #74373:
ano?? zaujimave....a nevies ani kolko kusov priblizne??...otazka to bola mozno dobra, len mal som pocit, ze sa chcel opytat na nieco ine, ale je zaujimave ze sme sa aj k tomuto dostali..to by zaujimalo aj mna...ale som si isty, ze ta doba nebude minimalne rok 2007:D

ja som tam napisal vsetko co som kedy kde cital, pocul a tak...myslim, ze nieco mi aj kolada rozpraval, ked este bol namestnikom a tak...ako som napisal, tak to je z kazdeho rozku trosku....
Reply on: richardhudec #74367:
Tá otázka s 24 Tr podľa mňa nebola až tak od veci, keďže podľa zmluvy, na základe, ktorej bola kúpená 6401, by sa mali v nejakej bližšie neurčenej dobe kúpiť a dodať aj 24 Tr. Viete niekto presnejšie, kedy by k tomu malo dôjsť?
Re #74371 richardhudec: O tom zatrolejovaní nábrežia a Slávičieho si počul od niekoho z DPB, alebo magistrátu?
Reply on: ivanbuto #74370:
mam uplne rovnaky nazor...podla mna su tie sedadla otrasne...v zime sa to este ako-tak da zniest ked ma clovek bundu, ale v lete v tricku sa o to opriet a cestovat v tom dlhsiu dobu...AU...ked uz, tak by som navrhoval sedadla, ake su v 7957+8, alebo klasicke co su ako hovoris v 6401, ale aj kozenky su v pohode, az na to, ze trosku smykaju ? ... a do LBC navrhujem bratislavsky potah a ten je uplne super:)
Reply on: C734.00 #74369:
ja napisem to co som pocul, cital a videl...existuje vela navrhov a este viac terminov, kedy by to mohlo byt hotove...
taaakze...uvazuje sa o zatrolejovani staromestskej ulice, nasledne nabrezia az po molecovu, zaroven aj do slavicieho udolia a napojenim na kramare...
co sa tyka slavicieho udolia, tak sa planuje zatrolejovat postupne cela trasa linky 39 s predlzenim vedenia po avion a letisko
co som tu napisal bola najoptimistickejsia uvaha o ktorej som pocul...terminy si nikto netrufa ani predstavit, kedze sme zvedavi, ci sa podari elektricku vcas potiahnut do petrzalky ? ?
Koho nápad boli tie tvrdé sedadlá na 6222 a 6226? Sa neosvedčil ten typ, ktorý je na 6401 a iných vozoch? Alebo sú tieto nové o toľko lacnejšie? Lebo na sedenie to veľmi príjemné nie je... to radšej staré koženky.
Reply on: richardhudec #74367:
ano, 25 tr som myslel.. ktoré majú ešte v pláne dokúpiť. Ako planuju vybudovať novú trať ? cez nabrežie Dunaja, až kam? Kde by bola konečná?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.