Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Max #74390:
Zdravím, som zo Žiliny a chodím kade-tade po Imhd-čku. Povedal by som, že keď je kĺb poriadne skonštruovaný, čiže keď nie je odfláknutý, tak má veľmi dlho vydržať aj na zákrutovej trati. ?
Reply on: bubboo #74393:
kvôli umývaniu to asi nebude, nakoľko predpokladám že v Londýne tie autobusy čistia strojovo, teda normálne v umyvárke. Skôr som myslel či to nebude nejaký núdzový východ alebo nárazník - keby to niekde oprel do stĺpu alebo semaforu, tak aby hneď nepoškodil rám a neporozbíjal okná.

Mike: otáčanie na Račku- sú vodiči takí aj onakí, tak isto je to s vozmi. Ale viem že sa to dá vytočiť aj cez tie dva jazdné pruhy tak, aby nezasiahol do dráhy električiek. A keď aj rovno zaberie obe koľaje (hoc to veľmi predpisové nie je) tak vodiči E ho vidia a chvíľu počkajú. Osobne v tom až taký veľký a neriešiteľný problém nevidím.
Reply on: S499.1023 #74394:
Nie, že by som chcel 4.kolónnym odborárom nadŕžať, ale minule tam jeden ik 435 vytáčal cez oba cestné pruhy, a dokonca aj cez oba električkové pruhy, teda počas zatáčania z Legio doprava prešiel časťou predku aj cez protismerný električkový pruh... ?
Reply on: Bhlokvva #74389:
Prosím Ťa, ako trpí točňa v tej križovatke? Vôbec nijako. Chodí sa tam cez dva pomerne úzke pruhy, nie cez dva a pol.
Reply on: Max #74384:
Možno na vonkajšie očisťovanie vrchných okien,či nebodak leštenie okien,na poschodovej rampe.Nemohlo by byť? ❓
Reply on: Bhlokvva #74380:
Myslím, že naozaj na Račku nieje problém otočiť kľbak, ak vodič vie ako na to tak to preňho nemôže byť problém! A v blave máme oveľa horšie "zákruty" a kĺbaky cez ne chodia. Možno sa to nezdá, ale tie kľby toho vydržia o niečo viacej. Veď práve o prestupovaní som písal, že nie pre každého to je také jednoduché (a aj na takých treba myslieť, to nemusia byť len starší, ale aj mladý), na Trnavskom už dvojnásobene pri tom počte schodov a pokazených eskalátoroch cesta, ktorá by ti trvala prejsť z jednej strany na druhú plus čakanie na vozidlo, tak na to Račko prejdeš aj pešo.....spracovanie grafikonov je problém pre celú Bratislavu a nielen pre 68, ktorá aj keď nechodila cez Račko - chodila ako chcela. Možno by stačilo grafikon upraviť a miesto presných odchodov tam dať že od do jazdí každých 4 - 8min. Takto to nejako vyzerá v mestách kde majú takéto, alebo aspoň podobné problémy. Ten počet ľudí musíš rátať ako začiatok jej trasy(prvá zastávka).......takže tam nemôže nastúpiť hneď 50 ľudí!
Reply on: S499.1023 #74388:
hups, poplietol som sa 🙂 inak ale suhlasim, to priecestie je tak nestastne spravene, ze je nebezpecne aj pre nedrahove vozidla...
Reply on: Bhlokvva #74389:
no čo ti mám na to odpísať? Nemám žiadnu moc ani záujem prekladať vodičov. Prečo by som mal? Vozidlo 4804 bolo bez poruchy. na zastavke vodič vetral, nemal poruchu dverí. Jazdu cca 30kmh rýchlosťou nepovažujem za problém vozidla. Ale predpokladám, že ako vodič 4. kolóny sa v tom vyznáš lepšie. O vytáčaní vozidiel na Račku vedia všetci. Dá sa to zvládnuť aj bez zalomenia kĺbu. To by si potom mohol rovnako argumentovať rad za radom všetky ostatné križovatky, na ktorých kĺbové autobusy zabáčajú. a obratiská tiež. Takže čo navrhuješ? Zrušiť kĺbaky? Vydrž pár rokov, aj to bude, keď všetky vyradia a nové nebudú... lebo sa budú kupovať 15m solarisy.
Reply on: Max #74385:
Hmmm, ty budes asi tazky inteligent. Ked mas moc prekladat vodicov, kratit ich o premie a odbornym pohladom z vlcacej perspektivy urcovat poruchu/neporuchu vodica a vozidla, tak by si mohol vediet aj to, ako tocna trpi v tej krizovatke, a ze tam treba zachadzat cez 2,5 prudu. Ked ti nepomoze samostatne zamyslenie sa, tak sa kludne niekoho spytaj.
Reply on: Ike #74383:
V Košiciach nie, v Prešove. ALe tam sa jedná o jednokoľajku a kolmé kríženie a nie o trojkoľajné priecestie nadväzujúce na neprehľadnú križovatku. A aj tak tam mali zrážku trolejbusu s vlakom. Ja by som na priecestie na Ivánskej ceste, pokiaľ bude úrovňové, trolejbusy za žiadnych okolností nepustil
tak a budeme tu mat dalsiu sutaz na dokumentaciu k elektricke 🙂

http://www.sme.sk/c/3204195/Vypisu-sutaz-na-dokumentaciu-pre-elektricku-do-Petrzalky.html

ako keby uz 1,5 miliardy za projekty nestacilo 🙂

najviac sa mi paci, ze sa furt ohanaju tym 3,2 miliardovym uverom z roku 2004. no ak mam dobre info, tak tie odlozene 1,5 miliardy stoja cca 180 milionov rocne 🙂 pekne pekne 🙂
Reply on: Ike #74383:
Áno, a kde? Nemyslel si náhodou Prešov? ☺
Reply on: Ike #74375:
myšlienkové pochody niektorých vodičov občas nechápem ani ja - napr. včera poobede som sa viezol z Račianskeho mýta (ktorý je inak ideálnym prestupným uzlom v centre mesta - preto som jednoznačne za ponechanie súčasnej trasy linky 68; a kto z tam má problémy s vytáčaním kĺbaku, toho by som operatívne preložil na krátke vozy na linku 99)
no, ale späť k danému vodičovi 4804, (68/7): na Račko došiel tak akurát načas, dokonca tuším aj skorej, ale ďalej šiel presne, svižná jazda, všetko v pohode, až keď došiel na zastávku most Apollo, tak otvoril dvere, o pár sekúnd zatvoril, potom zase otvoril a nechal zvoniť. Tak reku ok, fajn, čaká na prestup... po obhliadnutí sa pozerám - za nami nebol žiaden bus. Aha, asi je tu skorej, tak vetrá... keďže sa mi to však nezdalo, že by bol schopný tam byť na +2, tak som mu pozrel na palubák a bol tam presne na 0. Napriek tomu tam ešte asi minútu stál a zvonil. S dverami nemal problém (možno s niečim iným áno) ale nič sa nedialo. Konečne zatvoril a pohol sa ďalej - s minútovým meškaním. Ok, na Bulíkovu mal stále ešte vyše jedenapol minúty - to je tak akurát, keby... keby cez most nešiel 30-40 km/h. OK, bolo mokro, možno mal vodič krátko po zácviku alebo po nehode, tak sa vliekol. V nezmenenej rýchlosti však pokračoval aj za mostom. Na Bulíkovej, keď som vystupoval, mal meškanie takmer dve minúty...
Teraz tu nechcem nič riešiť, ani krátiť vodiča o prémie, je to nepodstatná blbosť, ja len nechápem že o čo sa snažil... proste si sám spravil nezmyselne meškanie, bez akéhokoľvek logického dôvodu.
Kto mi vie povedať, k akému účelu slúži na doubledeckeroch na poschodí tá čierna tyčka? http://imhd.sk/transport/index.php?img=20554&typ=gm

PS - voz 2619 tusim - ako dlho uz jazdi s tym motorom, zvuk ktoreho napadne pripomina sirenu CO, ktora zvykne vyhravat v piatok o dvanastej... ? zatial sa nikto nestazoval???
Reply on: S499.1023 #74382:
v Kosicoch take funguje
Reply on: intony #74378:
Už vidím tú zrážku trolejbusu s vlakom...
Reply on: Bhlokvva #74380:
Pokiaľ by chodila L68 na Trnavske Mýto tak ako dnes a potom namiesto na Račko išla doľava po Karadžičovej a Záhradníckej tak myslím, že nie je o čom ? Iba neviem či by kĺb zvládol odbočenie zo Záhradníckej smerom na Miletičovu? A samozrejme za podmienky, že tam ostane rovnaký počet vozidiel. A najmä v sedle ten 12 minútový interval je hrôza. Mohlo by sa uvažovať o 10 minútovom.
Reply on: matiseek #74365:
Racko je nezmysel, strasne zdrzuje (zapchy sa tazko zapracovavaju do grafikonov) a nechodi tam az tolko ludi aby sa tam oplatilo lamat tocne na vozoch. A z Trnavskeho tam chodi kazdu chvilu hocico ine.
Reply on: C734.00 #74366:
Vybudovať trať súbežne s električkami len trať po Nový most je nezmysel. Zmysel by to nadobudlo, až keby trať pokračovala na Hodžovo nám. alebo AS Mlynské nivy.
Reply on: richardhudec #74371:
A nepočíta sa s predĺžením trolejového vedenia cez koľajové priecestie na Ivanskej ceste, ale pokračovanie Bulharskou, Galvaniho až k Avionu, s možným predĺžením na Letisko, čo si zas myslím, že je blbosť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.