Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vedel by mi niekto povedať, prečo začiatkom 90. rokov bola vtedajšia L 216 dočasne skrátená po Hraničnú a po Mierovej nepremávali žiadne trolejbusy? ?
Upozornenie pre všetkých cestujúcich na linke 83! Jazdy s vodičom autobusom číslo 2816 sa radšej vyhnite! Má zvláštnu záľubu v zaraďovaní sa do zápch, do pruhov pre nákladné vozidlá a aj tam, kde je autobusový pruh sa radšej zaradí do fronty, len aby nemusel na konci bus pruhu zaraďovať. Ako sa má presadiť MHD voči individuálnej doprave, keď takýto vodiči robia vedome zle DPB. Keď už aj dôchodcovia hromžia že nás na úseku Tesco - Patrónka obehol už piaty autobus, z toho dva z linky 34, keď mu jeden z nich dokonca zastavil aby sa mohol preradiť, tak to odmietol! Stalo sa 21.3.2007 medzi 9:00 až 9:30 v smere do mesta. ? ? ? ?
Reakcia na: S499.1023 #74399:
A to všetko je na väčšiu dĺžku autobusu, aby sa viacerí zmestili.
Reakcia na: richardhudec #74371:
diky za info, to by bolo fajn.. Nejde to z jednoho dna da druhy, pekne pomaly ale isto ?
Reakcia na: Max #74384:
Ta čierna tyčka slúži ako ochrana, pred konarmi stromov, aby sa vsetky busy do depa nevracali s rozmlatenymi oknami... ?
Reakcia na: MatusZA #74397:
Tak tak. Načo tam asi ten kĺb je? Na to, aby sa v ňom autobus zohýbal ? .
Reakcia na: Mike #74395:
A nebude to skôr o šikovnosti vodiča ? ?
Reakcia na: Max #74390:
Zdravím, som zo Žiliny a chodím kade-tade po Imhd-čku. Povedal by som, že keď je kĺb poriadne skonštruovaný, čiže keď nie je odfláknutý, tak má veľmi dlho vydržať aj na zákrutovej trati. ?
Reakcia na: bubboo #74393:
kvôli umývaniu to asi nebude, nakoľko predpokladám že v Londýne tie autobusy čistia strojovo, teda normálne v umyvárke. Skôr som myslel či to nebude nejaký núdzový východ alebo nárazník - keby to niekde oprel do stĺpu alebo semaforu, tak aby hneď nepoškodil rám a neporozbíjal okná.

Mike: otáčanie na Račku- sú vodiči takí aj onakí, tak isto je to s vozmi. Ale viem že sa to dá vytočiť aj cez tie dva jazdné pruhy tak, aby nezasiahol do dráhy električiek. A keď aj rovno zaberie obe koľaje (hoc to veľmi predpisové nie je) tak vodiči E ho vidia a chvíľu počkajú. Osobne v tom až taký veľký a neriešiteľný problém nevidím.
Reakcia na: S499.1023 #74394:
Nie, že by som chcel 4.kolónnym odborárom nadŕžať, ale minule tam jeden ik 435 vytáčal cez oba cestné pruhy, a dokonca aj cez oba električkové pruhy, teda počas zatáčania z Legio doprava prešiel časťou predku aj cez protismerný električkový pruh... ?
Reakcia na: Bhlokvva #74389:
Prosím Ťa, ako trpí točňa v tej križovatke? Vôbec nijako. Chodí sa tam cez dva pomerne úzke pruhy, nie cez dva a pol.
Reakcia na: Max #74384:
Možno na vonkajšie očisťovanie vrchných okien,či nebodak leštenie okien,na poschodovej rampe.Nemohlo by byť? ❓
Reakcia na: Bhlokvva #74380:
Myslím, že naozaj na Račku nieje problém otočiť kľbak, ak vodič vie ako na to tak to preňho nemôže byť problém! A v blave máme oveľa horšie "zákruty" a kĺbaky cez ne chodia. Možno sa to nezdá, ale tie kľby toho vydržia o niečo viacej. Veď práve o prestupovaní som písal, že nie pre každého to je také jednoduché (a aj na takých treba myslieť, to nemusia byť len starší, ale aj mladý), na Trnavskom už dvojnásobene pri tom počte schodov a pokazených eskalátoroch cesta, ktorá by ti trvala prejsť z jednej strany na druhú plus čakanie na vozidlo, tak na to Račko prejdeš aj pešo.....spracovanie grafikonov je problém pre celú Bratislavu a nielen pre 68, ktorá aj keď nechodila cez Račko - chodila ako chcela. Možno by stačilo grafikon upraviť a miesto presných odchodov tam dať že od do jazdí každých 4 - 8min. Takto to nejako vyzerá v mestách kde majú takéto, alebo aspoň podobné problémy. Ten počet ľudí musíš rátať ako začiatok jej trasy(prvá zastávka).......takže tam nemôže nastúpiť hneď 50 ľudí!
Reakcia na: S499.1023 #74388:
hups, poplietol som sa 🙂 inak ale suhlasim, to priecestie je tak nestastne spravene, ze je nebezpecne aj pre nedrahove vozidla...
Reakcia na: Bhlokvva #74389:
no čo ti mám na to odpísať? Nemám žiadnu moc ani záujem prekladať vodičov. Prečo by som mal? Vozidlo 4804 bolo bez poruchy. na zastavke vodič vetral, nemal poruchu dverí. Jazdu cca 30kmh rýchlosťou nepovažujem za problém vozidla. Ale predpokladám, že ako vodič 4. kolóny sa v tom vyznáš lepšie. O vytáčaní vozidiel na Račku vedia všetci. Dá sa to zvládnuť aj bez zalomenia kĺbu. To by si potom mohol rovnako argumentovať rad za radom všetky ostatné križovatky, na ktorých kĺbové autobusy zabáčajú. a obratiská tiež. Takže čo navrhuješ? Zrušiť kĺbaky? Vydrž pár rokov, aj to bude, keď všetky vyradia a nové nebudú... lebo sa budú kupovať 15m solarisy.
Reakcia na: Max #74385:
Hmmm, ty budes asi tazky inteligent. Ked mas moc prekladat vodicov, kratit ich o premie a odbornym pohladom z vlcacej perspektivy urcovat poruchu/neporuchu vodica a vozidla, tak by si mohol vediet aj to, ako tocna trpi v tej krizovatke, a ze tam treba zachadzat cez 2,5 prudu. Ked ti nepomoze samostatne zamyslenie sa, tak sa kludne niekoho spytaj.
Reakcia na: Ike #74383:
V Košiciach nie, v Prešove. ALe tam sa jedná o jednokoľajku a kolmé kríženie a nie o trojkoľajné priecestie nadväzujúce na neprehľadnú križovatku. A aj tak tam mali zrážku trolejbusu s vlakom. Ja by som na priecestie na Ivánskej ceste, pokiaľ bude úrovňové, trolejbusy za žiadnych okolností nepustil
tak a budeme tu mat dalsiu sutaz na dokumentaciu k elektricke 🙂

http://www.sme.sk/c/3204195/Vypisu-sutaz-na-dokumentaciu-pre-elektricku-do-Petrzalky.html

ako keby uz 1,5 miliardy za projekty nestacilo 🙂

najviac sa mi paci, ze sa furt ohanaju tym 3,2 miliardovym uverom z roku 2004. no ak mam dobre info, tak tie odlozene 1,5 miliardy stoja cca 180 milionov rocne 🙂 pekne pekne 🙂
Reakcia na: Ike #74383:
Áno, a kde? Nemyslel si náhodou Prešov? ☺
Reakcia na: Ike #74375:
myšlienkové pochody niektorých vodičov občas nechápem ani ja - napr. včera poobede som sa viezol z Račianskeho mýta (ktorý je inak ideálnym prestupným uzlom v centre mesta - preto som jednoznačne za ponechanie súčasnej trasy linky 68; a kto z tam má problémy s vytáčaním kĺbaku, toho by som operatívne preložil na krátke vozy na linku 99)
no, ale späť k danému vodičovi 4804, (68/7): na Račko došiel tak akurát načas, dokonca tuším aj skorej, ale ďalej šiel presne, svižná jazda, všetko v pohode, až keď došiel na zastávku most Apollo, tak otvoril dvere, o pár sekúnd zatvoril, potom zase otvoril a nechal zvoniť. Tak reku ok, fajn, čaká na prestup... po obhliadnutí sa pozerám - za nami nebol žiaden bus. Aha, asi je tu skorej, tak vetrá... keďže sa mi to však nezdalo, že by bol schopný tam byť na +2, tak som mu pozrel na palubák a bol tam presne na 0. Napriek tomu tam ešte asi minútu stál a zvonil. S dverami nemal problém (možno s niečim iným áno) ale nič sa nedialo. Konečne zatvoril a pohol sa ďalej - s minútovým meškaním. Ok, na Bulíkovu mal stále ešte vyše jedenapol minúty - to je tak akurát, keby... keby cez most nešiel 30-40 km/h. OK, bolo mokro, možno mal vodič krátko po zácviku alebo po nehode, tak sa vliekol. V nezmenenej rýchlosti však pokračoval aj za mostom. Na Bulíkovej, keď som vystupoval, mal meškanie takmer dve minúty...
Teraz tu nechcem nič riešiť, ani krátiť vodiča o prémie, je to nepodstatná blbosť, ja len nechápem že o čo sa snažil... proste si sám spravil nezmyselne meškanie, bez akéhokoľvek logického dôvodu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.