No, vzdy lepsie ako jedno priecestie na trase 155-ky (neviem ako sa vola), kde rampy idu dole cca. 7 sekund pred prechodom vlaku, takze celkovo su dole asi 13 sekund.. desne....
takmer 3x do tyzdna priemerne.... to priecestie bolo fajn, ale velmi ho dokaslali... minule som bol v aute prvy v poradi... presiel jeden vlak, druhy vlak, treti... potom 10 minut nic... tak som vypol svetla, motor a v tom rampy z nicoho nic hore...
takisto tie zavory spravili moc dlhe, takze sanitka alebo hasici by ich museli prerazit...
Uz ste prechadzalli cez novozrekonstruovane priecestie v Raci? Radsej to ani neskusajte. S takmer s istotou narazite na rampy a minimalne 15 minutove zdrzanie a to nielen preto, ze tam premava viac vlakov, ale hlavne preto, ze rampy su zavrete cca 5 minut pred prejdenim a cca 5 minut po prejdeni vlaku. Nechcel by som byt vodicom liniek 52 a 56, ktore tadeto prechadzaju. ?
S499.0 je mašina s vmax.=120 km/h ale to je už len taký detail:-).
Takže S499.0 so zmesou obskúrnych vagónov cez tunel jazdiť budú ale TGV nie, bo sú nemoderné ? ?
Letisko - ASMN - SNP - HL.ST - nemas dojem ze by ta doprava bola prilis dlha?
Ad. medaky: Tie boxy ma prenajate MB Taxi, ktora sa netaji ze chce ponukat kvalitne vozy na ukor ceny. A pre niekoho z UK nie su az tak drahe (ale ani nie velmi lacne)..
Re #72812 Dlhe Diely MHD: Uplne otrasnou vizitkou nie je len Hl.St ale aj ASMN. Ak rekonstruovat tak oba.. Ale ja som jednoznacne za novy VLAK/BUS terminal.
No mašina je zo šesťdesiatych rokov a vozne tak zo sedemdesiatych. A rozdiel medzi S499.0 a TGV je ten, že TGV je vysokorýchlostná jednotka a S499.0 je mašina s vmax 110 km/h
Re #72817 S499.1023: Ó ďakujem, že som inteligent. A nepokazím si to
Vies co chodim nou prave vtom useku ale iba v istom v specifickom case vacsinou medzi 14 a 14.45, je mozne ze len vtom case, to jazdi prazdne. Skoda ze DP nezverejnil vysledky prieskumu vytazenosti jednotlivych liniek - myslim ze by to bolo podnetne...
Re #72732 fobust: ja sem tiez obcas zbehnem, hlavne ked sa nudim a potom to lutujem...
Zabudol si aj trať zo Zohora do Záhorskej Vsi (s možný predĺžením do AT. Senkvice máš na vedľajšej (neexistujúcej?) trati, pritom je to na koridore a tuším aj jediným priamym spojením do BA. Zo Senca ti chýba trať do Jelky (neviem ako teraz ale v minulosti dosť využívaná trasa), zato tam máš Tureň, čo je dedina s cca 150mi domami a cez víkend tam jazdí len Vario 3x za deň.
1. vydavky sa pri efektivnom projekte zvyknu vratit. otazka je nakolko by to bolo efektivne
2. je malo pravdepodobne ze by u nas nefukalo dlhsie ako den. Skus sa postavit napr k VW na Zahorsku nizinu... tu fuka vzdy a silno... popripade by sa zvolila ina ekologicka alternativa (vodna elektraren)
Jaj, ešte aby som doplnil. Autobus pre 50 vlkä váži desať ton, najľahší motorák dvadsať. A tie treba tiež rozhýbať. Začína dochádzať? Taktiež motorák stojí 60 miliónov, zatiaľ čo autobus 10, stavba trate tiež nie je zadarmo, ani drôty.
a nemyslel som vlak v priamom slova zmysle, ale nieco take ako tatranska elektricka.... a v tych dedinkach sa tych cestujucich nazbiera... samozrejme je moje linkovanie scestne, ale nejaka podobna siet by existovat mohla...
btw. este mi povedz v com je autobus ekologickejsi predsa ked prejde 100 vlakov a 100 busov tak je to to iste ako ked prejde 1 vlak a 1 bus... z naftovych motorov emisie idu odhliadnuc od cestujucich, zatial co elektricka jednotka maximalne rozviri prach
Takže z takej Novej Dedinky do Veľkého Bielu pôjdeme cez Senec ? ?
A teraz poučka: Na prepravu do cca. 50-80 ks substrátu je autobus podstatne ekologickejší, než vlak.
SDX
Inak nevie niekto ci sucastou tunelu bude aj zastavka niekde v meste? Myslim ze by to bolo celkom vyuzivane..