Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #72823:
Naco poziciavat? Vsak normalne poziadat o spolufinancovanie! Tak ako sa bude z EU spolufinancovat tunel Petrzalka - Predmestie.

Inak nevie niekto ci sucastou tunelu bude aj zastavka niekde v meste? Myslim ze by to bolo celkom vyuzivane..
Reply on: jandro #72834:
No, vzdy lepsie ako jedno priecestie na trase 155-ky (neviem ako sa vola), kde rampy idu dole cca. 7 sekund pred prechodom vlaku, takze celkovo su dole asi 13 sekund.. desne....
Reply on: jandro #72834:
takmer 3x do tyzdna priemerne.... to priecestie bolo fajn, ale velmi ho dokaslali... minule som bol v aute prvy v poradi... presiel jeden vlak, druhy vlak, treti... potom 10 minut nic... tak som vypol svetla, motor a v tom rampy z nicoho nic hore...
takisto tie zavory spravili moc dlhe, takze sanitka alebo hasici by ich museli prerazit...
Uz ste prechadzalli cez novozrekonstruovane priecestie v Raci? Radsej to ani neskusajte. S takmer s istotou narazite na rampy a minimalne 15 minutove zdrzanie a to nielen preto, ze tam premava viac vlakov, ale hlavne preto, ze rampy su zavrete cca 5 minut pred prejdenim a cca 5 minut po prejdeni vlaku. Nechcel by som byt vodicom liniek 52 a 56, ktore tadeto prechadzaju. ?
Reply on: LifeStar #72831:
S499.0 je mašina s vmax.=120 km/h ale to je už len taký detail:-).
Takže S499.0 so zmesou obskúrnych vagónov cez tunel jazdiť budú ale TGV nie, bo sú nemoderné ? ?
Reply on: Kami #72804:
Letisko - ASMN - SNP - HL.ST - nemas dojem ze by ta doprava bola prilis dlha?

Ad. medaky: Tie boxy ma prenajate MB Taxi, ktora sa netaji ze chce ponukat kvalitne vozy na ukor ceny. A pre niekoho z UK nie su az tak drahe (ale ani nie velmi lacne)..

Re #72812 Dlhe Diely MHD: Uplne otrasnou vizitkou nie je len Hl.St ale aj ASMN. Ak rekonstruovat tak oba.. Ale ja som jednoznacne za novy VLAK/BUS terminal.
Reply on: S499.1023 #72817:
No mašina je zo šesťdesiatych rokov a vozne tak zo sedemdesiatych. A rozdiel medzi S499.0 a TGV je ten, že TGV je vysokorýchlostná jednotka a S499.0 je mašina s vmax 110 km/h

Re #72817 S499.1023: Ó ďakujem, že som inteligent. A nepokazím si to 🙂
Reply on: Ámos #72829:
No vidáš, aj sám ňou cestuješ ? .
Mimochodom: ŽIADNU novú komunikáciu vedľa cintorína, einverstanden ? ?
Reply on: S499.1023 #72745:
Vies co chodim nou prave vtom useku ale iba v istom v specifickom case vacsinou medzi 14 a 14.45, je mozne ze len vtom case, to jazdi prazdne. Skoda ze DP nezverejnil vysledky prieskumu vytazenosti jednotlivych liniek - myslim ze by to bolo podnetne...

Re #72732 fobust: ja sem tiez obcas zbehnem, hlavne ked sa nudim a potom to lutujem...
Reply on: Ike #72793:
Zabudol si aj trať zo Zohora do Záhorskej Vsi (s možný predĺžením do AT. Senkvice máš na vedľajšej (neexistujúcej?) trati, pritom je to na koridore a tuším aj jediným priamym spojením do BA. Zo Senca ti chýba trať do Jelky (neviem ako teraz ale v minulosti dosť využívaná trasa), zato tam máš Tureň, čo je dedina s cca 150mi domami a cez víkend tam jazdí len Vario 3x za deň.
Reply on: Ike #72823:
Preco veterna? Ked tak jadrovu. Tie vrtulky len spatia vzhlad krajiny a nic z nich nie je.
Reply on: Ike #72825:
Dobre, vidím, že diskusia je "zmysluplná", zatiaľ to nechávam tak.
Reply on: S499.1023 #72824:

1. vydavky sa pri efektivnom projekte zvyknu vratit. otazka je nakolko by to bolo efektivne
2. je malo pravdepodobne ze by u nas nefukalo dlhsie ako den. Skus sa postavit napr k VW na Zahorsku nizinu... tu fuka vzdy a silno... popripade by sa zvolila ina ekologicka alternativa (vodna elektraren)
Reply on: Ike #72823:

1) Požičané sa vrátiť nemusí?
2) A keď nebude fúkať? Vlkä počkajú?
Reply on: S499.1023 #72821:
preco si nepozicat financie od EU na financovanie trati?

a elektrina, kebyze sa postavi veterna elektraren, nevidim problem...
Reply on: Ike #72820:
Jaj, ešte aby som doplnil. Autobus pre 50 vlkä váži desať ton, najľahší motorák dvadsať. A tie treba tiež rozhýbať. Začína dochádzať? Taktiež motorák stojí 60 miliónov, zatiaľ čo autobus 10, stavba trate tiež nie je zadarmo, ani drôty.
Reply on: Ike #72820:
A tá elektrina PROSTE JE?
Reply on: S499.1023 #72819:
Mozes ist aj pesi ?

a nemyslel som vlak v priamom slova zmysle, ale nieco take ako tatranska elektricka.... 🙂 a v tych dedinkach sa tych cestujucich nazbiera... samozrejme je moje linkovanie scestne, ale nejaka podobna siet by existovat mohla...

btw. este mi povedz v com je autobus ekologickejsi 🙂 predsa ked prejde 100 vlakov a 100 busov tak je to to iste ako ked prejde 1 vlak a 1 bus... z naftovych motorov emisie idu odhliadnuc od cestujucich, zatial co elektricka jednotka maximalne rozviri prach
Reply on: Ike #72793:
Takže z takej Novej Dedinky do Veľkého Bielu pôjdeme cez Senec ? ?
A teraz poučka: Na prepravu do cca. 50-80 ks substrátu je autobus podstatne ekologickejší, než vlak.
Reply on: KLF #72810:
ICE 2 ťažko, tie sú len na 15 kV/16,7 Hz ? ? ? .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.