Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #72650:
A kedy sa konalo výberové konanie na 12M nízkopodlažné trolejbusy? Lebo zatiaľ sa nič nekúpilo a podľa mojich informácií bola víťazom plzenská Škodovka. ?
Reply on: Ike #72632:
hupz, sorry akosi som si pomylil Lvov s Copom
Reply on: SDX #72624:

1) Opcie nebývajú "údajne". Opcie bývajú zverejnené vo VVO. A DPB žiadne výberové konanie na 18 m autobusy nevypisoval, tak nemôže byť ani opcia.
2) Prečo by sa mal chytať majiteľ a správca železničnej infraštruktúry (ŽSR)? A pokiaľ si myslel ZSSK Slovensko, tak to by bolo len dobre. Nevidím dôvod, prečo tranzitovať cestujúcich z letiska na Fő pályaudvar MHD.
Reply on: Ike #72646:
Už budem vedieť ? len žeby potom sem neprišiel nejaký na slovovzatý jazykový expert a nezačal vysvetľovať riadok po riadku prečo nie práve Česko-Slovensko...
Reply on: S499.1023 #72644:
OK, porovnajme to napriklad na tomto: kolko mame nizkopodlaznych autobusov? 26? A trolejbusov? Mizernych 7.. A v buducnosti sa bude kupovat viac busov a t-busov. Ani abusy ani tbusy nie su v skvelom stave, ale autobusy su urcite v lepsiom

Ad. elektricka: elektricka nieco aspon vyriesi, t-busy nic..
Reply on: SDX #72645:
K bodu 1, môže byť, nie som jazykový znalec, aby som ovládal, ako to je. No len jedno viem, že všade sa píše Československo.

K bodu 2, plne rešpektujem tvoj názor, ale Bratislava sa nebude rozrastať smerom na Devínsku, o tom pochybujem, tie Vajnory sú celkom reálne, ale ja by som aj tak povedal, že najviac by sa mohlo v okolí Jaroviec.
Reply on: LifeStar #72643:
Cesko-Slovensko je v pravidlach SJ 🙂
Reply on: LifeStar #72643:
1. Oficialny, spisovny nazov je podla slovenskej gramatiky Cesko-Slovensko. HOWG.]

2. Bavili sme sa o elektrickach, nie trolejbusch 😉 Tvoj nazor voci trati do DNV poznam, ale uvedom si ze BA sa musi rozrastat a prirodzene sa bude rozrastat na smer Vajnory a DNV a ta trat BUDE potrebna.
Reply on: SDX #72601:
Počúvaj, znalec stavu vozidiel, už raz si sa tu prezentoval vymysleným výplodom a akomsi neexistujúcom nadmernom ničení vozidiel na a-39, teraz zase hlásaš dokonalú momotinu o akomsi lepšom stave autobusov oproti trolejbusom. Neviem, čo si mám o Tebe myslieť. Tvoje príspevky oscilujú medzi inteligentnosťou a slabomyseĺnosťou. Áno, je nezmysel budovať na letisko trolejbusovú trať, ale z úplne iných dôvodov. A je taký istý, ak nie omnoho väčší nezmysel, budovať tam električkovú trať. Vo svete sú rádovo väčšie letiská obsluhované výhradne autobusmi. A o mohutnom rozvoji bratislavského letiska sa zatiaľ akurát tak píše. Až bude odbavovať v priemere 4 lietadlá za hodinu, môžeme o električke začať uvažovať.
Reply on: SDX #72640:
Dovolil by som si Ťa poopraviť, Česko-Slovensko je akurát v mysli nejakých ľudí, ono to je Československo, ako aj bolo za socíku, tak aj teraz. Ale s jedinou výnimkou a tou, že teraz sú to dva rozdielne štáty, Česká republika a Slovenská republika 🙂 A ešte ku trolejbusom do DNV. Čítal som veľa tvojich návrhov a mne by sa nechcelo terigať električkou ešte cez Dúbravku do mesta. Aj tak si myslím, že v súčasnej dobe je trolejizácia do Devínskej viac než utópia ?
Reply on: m@rtin #72637:
Kupodivu, prvni republika se ve svych vlastnich dokumentech oznacovala zkratkou RCS, Republika Ceskoslovenska.
Ako funguje hlasenie zastavok v nocnych linkach? Po kazdej zastavke to hlasi "Prosim pozor, zastavka je na znamenie.", alebo ako to je? Nocnym spojom som totiz este v zivote nesiel ?
Reply on: m@rtin #72637:
Jediny kto sa tu sprava nacionalisticky si ty. Po slovensky sa to dnes oficialne vola Cesko-Slovensko, tak to budem volat Cesko-Slovensko, ci sa ti to paci, alebo nie. Som Slovak a budem pouzivat slovensku gramatiku. HOWG.

Re #72639 S499.1023: S tym slonom som pochopitelne srandoval ?

Re #72638 S499.1023: Do DNV cez Patronku? To radsej nie. Osobne som za to aby sa aspon postavila trat na Patronku ako do obrovskeho prestupneho uzla a neskor predlzila do Lamaca + vybudovala spojka s Dubravkou cez tu ulicu kde su zastavky STK a Lipskeho (neviem ako sa vola).
Reply on: SDX #72584:
Počúvajte, samozvaní vykladači tarify, bez schránky smie byť vo vozidle prepravovaný len pes. Za mačku v prepravke zaplatíš (alebo nezaplatíš) podľa ustanovení tarify o preprave batožín, slona neprepravíš:-).
Reply on: SDX #72582:
Trať NA Patrónku ROZHODNE budovať netreba. Treba budovať trať CEZ Patrónku do Dúbravky, do DNV alebo do Lamača, ale trať NA Patrónku je NEZMYSEL.
Prosímtě, nezešměšňuj se! Apropo v letech 1919-1938, kdy patřila Podkapratská Rus pod tehdejší federaci, byl oficiální název naší země 1. Československá Republika. Jestli za tvé díry ve vzdělání může nedostatečná docházka do základní školy nebo nacionalistické sklony, které se ještě více prohloubily v pomlčkové vojně, ať každý posoudí sám. Hlavně si v tom udělej pořádek ty.
Reply on: koni8 #72634:
Ach, tak.. ked sa zatrolejuje usek Trnavska - Suhvezdna tak potom s tym skratenim suhlasim, akurat ze nahradou by nemala byt 204 ani 205, ale 209. Co sa tyka 61 tak pri nej by som len zrusil zachadzky k Avionu, to uplne postaci a zaviedol novu linku (napr. 60), ktora by vykonavala expres medzi letiskom a mestom, pricom by zastavovala len Letisko - Bajkalska - Trnavske Myto - (mozno Krizna) - Mlynske Nivy - Safarikovo namestie - Novy Most (s moznym predlzenim na zastavky Zochova a Hrad). Dalej by bolo potrebne naviazat odchody 61-ky na prilety lietadiel, tak ze by mala vlozene odchody medzi tie bezne, odchadzalo by sa na pokyn dispecera v priletovej hale, ktory by sledoval ci uz su vsetci odbaveny. Podla moznosti aj nieco podobne urobit aj so 60-kou, pricom by odchadzala napr. 2 minuty po 61. Tieto vlozene spoje postavit priamo pred priletovu halu (najidealnejsie na ukor TAXI miest, co vsak asi nehrozi) za seba (61, za nu 60) a oznacit VELKYMI napismi "This bus is going to main railway station", resp. "This bus is going to city center, and Bratislava castle".
SDX:
Podkarpatská Rus, dnešní část Ukrajiny - Zakarpatská oblast se připopjila k Československu po Saint-germainský smlouvě z 10. září 1919 a formální připojení k tehdejšímu Československu proběhlo 1. října 1919. Tehdejší Podkarpatská Rus patřila pod Československo až do 2. světové války. Ale teď to hlavní - Do Podkarpatské Rusi v žádném případě NEPATŘIL Lvov!!! Ten se nacházel na polské straně asi 120 km sevrovýchodně od Československa. Tehdejším krajským městem Zakarpatské oblasti byl Užhorod, tak jak je tomu dodnes. Takže milý SDX, už podruhé jsi ten zeměpis zopakuj, prosím, ty.
Reply on: SDX #72631:
Dobre, 4 je mozno trochu vela - myslel som ze na kazde nastupistie jeden, ale uznam ze to je blbost. Na Hl. St. som akosi pozabudol, chcel som aj to napisat.
39 by sla ako 31+39. Medzi Suhvezdnou a Tnavskou to ma byt zatrojelovane, ak som spravne pocul mala by tam ist 204 alebo 205. Na stanicu chodi z letiska sice dost ludi, ale spoj do centra je tiez dôlezity. Pre turistov. Napisal som ze docasne, teda kym sa tam nepostavi nieco ine. A ti co idu na stanicu by boli tiez radsej keby tam boli za par minut.
Reply on: SDX #72631:
Oprava: "Tak ze kedysi cast sucasnej Ukrajiny (napr. aj mesto Uzgorod) bola uzemim Cesko-Slovenska..."

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.