Ale ked chceš experimentovat s 28 tak by si nemal zabúdať že je to prioritne linka pre Devín a pre DNV len doplnok resp. alternatíva, ale keby si dal 29 premávať stále tak nie je problém...
Re #72128 marti: Takže k tvojmu návrhu:
20 - nechcem si predstavovať ako by sa solaris točil na NOÚ, nedajbože keby tam ešte aj trolejbus stál, a keby tam bol 7,5 min interval ako píšeš v špičke, tak by si tam potreboval minimálne takých 13-15 vozov čo je pri dnešnej situácii so solarismi trochu vela, kedže prioritne majú byť na linkách 87,88 a 96
21-to točenie na SOŠ PZ SR s klbom je aj tak dosť problémové, ale budiš, ale keby tam stálo 5 vozov ako občas na VW-2, tak neviem neviem, a jednak to by bolo zbytočné, to už ho nechať točiť pri stanici radšej ked tak
24 a 27 skoro rovnaké trasy a je zbytočné tam mať pravidelný interval
28 keby tam bol klb tak by stačil interval 15/30/20/30
no podla mna je to dobre tak ako teraz, len to obratisko chyba... na Hriadkach je uz problem, lebo je tam restautacia Rolando kde parkuju same Gecka a pod, takze na klbaky neni miesto... ziadne ine experimentovanie... jedina linka s ktorou by som experimentoval je prave 28
Ten spoj by tam bol 20+21, resp. 28+21. Síce s prestupom, ale bol by. Tú 20 som myslel po Patrónku, len kvôli prestupu na 49, vôbec som tým nemyslel náhradu 21 do mesta. L20 by mohla byť po TESCO, ale bolo by kuriózne mať 49 NOÚ-TESCO.
Páni webmasteri, kam Vám môžem poslať údaje, ktorými by Ste mohli nahradiť niektoré otázniky v dátumoch vzniku, zániku, resp zmeny v časti s históriu liniek? ? Seriózne. Dík ?
Však 121-ka kedysi (okolo r. 1991) presne po tej trase išla a staré dobré "čabajky" Na hriadkách nemali s otáčaním vôbec žiadny problém. ? Čisto "Bazkárskou" linkou bola 112-ka, ktorá zozbierala ľudí všade tam, kde mala BAZka pridelené byty (Petržálka, Karlovka, Dúbravka, DNV) a doviezla ich až k vrátnici. Ráno v DNV mala, myslím, inú trasu, ako poobede. Dobrou linkou bola aj 101-ka. ?
A nedalo by sa to v DNV riešiť takto:
20: Volkswagen II, Istrijská, Eisnerova, Technické sklo, Agátova, Saratovská, M.Sch.Trnavského, Harmincova, TESCO Lamač, Vojenská nemocnica (jednosmerne, prestup na 49), Patrónka a späť, interval 7,5/15/7,5/20 (RŠ/sedlo/PŠ/víkend), sólo bus (asi by v špičke nepostačovala kapacita do VW)
21: Na hriadkach, Eisnerova, a ďalej ako dnešná 21, interval 4/15/6/20, neviem ako by sa Na hriadkach vozidlá otáčali, dlhé busy
22 zrušená
23,24,25,26,92 súčasný stav
28: súčasná trasa, interval 15/15/15/20, krátke busy
náhrada 20: 28+20
náhrada 21: 20+21
náhrada 22: 21+20+49
+zavedenie celodennej 49 s intervalom 15/30/15/- (cez víkend 211)
A vies preco? Lebo tu su zvyknute na to ze ich maju ludia radi aj ked su oprzle! ? A viete ake su so sv*ne? Jas som isiel autobusom (SADka) sedel som 39tky horucky a babka dohrmi a vihodi ma z mojho miesta ze ju bolia nohy! Tak som moc neprotestoval a isiel prec (a lutujem dodnes). A prisiel sok! Vystupili sme na Mlynskych Nivoch a chuderka utekala na trolejbus! (krav*) ?
Bolo viac variantov, jeden z nich ratal s obratiskom oproti TERNU na tej zelenej ploche. Dalsi ratal s obratiskom pri ZST DNV. Dalsi na tej trave Na hriadkach smerom na Devin. ?
Ked si pozries grafikon zistis, ze posilnene bolo iba obdobie Po-Pia a odchody o 5:17 a 13:17 od OD Saratov. A dnes je vikend. Cez vikend sa neposilnovalo nic.
Ja osobne by som rad cez vikend videl na 26 sola, resp. teda 12m vozy, ale ked si VW plati, tak pre mna - za mna, nech tam jazdia aj dvojposchodove Setry.. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
setra