§ 12
odsek (3) Občianskeho zákonníka:
Podobizne, obrazové snímky a obrazové a zvukové záznamy sa môžu bez privolenia fyzickej osoby vyhotoviť alebo použiť primeraným spôsobom tiež na vedecké a umelecké účely a pre tlačové, filmové, rozhlasové a televízne spravodajstvo. Ani také použitie však nesmie byť v rozpore s oprávnenými záujmami fyzickej osoby.
Je predsa nemysliteľné, aby napr. na futbalovom zápase podpisovali všetci diváci a personál, že súhlasia s tým, aby ich fotili, alebo aby ak fotíš zastávku, si sa pýtal všetkých na nej, či môžu byť súčasť fotky.
Pokial viem ja, tak 23 nie je primarne urcena pre obyvatelov DNV, viacmenej sluzi na premiestnovanie ziactva medzi Lamacom a Dubravkou, prip. Karlovou Vsou a spojenie Lamac-Pri Krizi fungovalo uz davno pred tym, nez bola zavedena 23, najskor ako 60 a potom ako 35, neviem, ale pripada mi divne, ked ludia byvajuci v DNV chcu rusit nieco, co sa ich ani netyka...
jeho na fotke vobec neni vidno...fotil som s casom 15sekund a bol v elektricke, kde bolo zhasnute svetlo...chces povedat, ze kebyze fotim napriklad tu elektricku a je ho tam niekde poboku vidno a neni predmetom tej fotografie, tak to sa moze uverejnit??? dakujem...len tak pre objasnenie:)
21-ku s približne súčasným intervalom ukončiť na SOŠ PZ SR. ? ? Okrem nižšie spomenútých nevýhod od ostatných prispievateľov by prevádzka linky v tom úseku bol naozaj "veľmi" efektívna (už teraz tam L23 vozí prevažne vzduch). ? Ostatné obratiská v DNV sú myslím, že predsa len aspoň trochu viac využité.
Hm, len ako by sa točila pri ŽST DNV? Keď už tak na Opletalovu alebo k Tehelni (ak sa tam ešte dá ísť a otáčať).
- Čo poviete na návrh (ktorý som tu raz prezentoval), že by sa zrušila L26 a namiesto nej by v smere do VW (aj opačne) išla posilnená L25 po Lamačskej a od Alexyho ako 23-ka, čím by obslúžila väčšiu časť Dúbravky ako 26-ka).
- A čo tak na niektorej linke (napr. tá 21-ka) spraviť, že by išla od ŽST DNV po Paulinské a odtiaľ po tej pomerne novej ceste k Volkswagen 2, kde by mala konečnú
No mal na to právo, chrániť svoju osobnosť, a však iba ak by ústrednou vecou na tej fotografií bol on a nešla by na spravodajské a dokumemtárne účely.
Re #72128 marti: 23 by som nechal v úseku Pri kríži - Lamač.
podla mňa pokial nezachádza 28 k sídlisku, je úplné zbytočné, aby tam boli klbové vozidlá...
Myslím, že teraz je to celkom fajn, lebo aj ked teraz 29 vozí prevažne vzduch (a to len tým,že je zima) pri zrušení 29 a posilnení 28 by zas 28 vozila vzduch na trase Devín-Opletalova...
a načo by mala byť 28 expresná ? Ušetril by si tým max. 3 minúty ... a ak by bola 28 expresná, tak by musela premávať 29 ...
A to je zbytočná duplicita, čiže jedine 28 by mohla byť počas špičky expresná ... ale potom by sa mala označovať ako 128, lebo už vidím tie babky, ako nastúpia do 28 a budú chcieť vystúpiť, lebo si nevšimli, že je expresná ? a cyklobus by jazdil pod číslom 129
Ale ked chceš experimentovat s 28 tak by si nemal zabúdať že je to prioritne linka pre Devín a pre DNV len doplnok resp. alternatíva, ale keby si dal 29 premávať stále tak nie je problém...
Re #72128 marti: Takže k tvojmu návrhu:
20 - nechcem si predstavovať ako by sa solaris točil na NOÚ, nedajbože keby tam ešte aj trolejbus stál, a keby tam bol 7,5 min interval ako píšeš v špičke, tak by si tam potreboval minimálne takých 13-15 vozov čo je pri dnešnej situácii so solarismi trochu vela, kedže prioritne majú byť na linkách 87,88 a 96
21-to točenie na SOŠ PZ SR s klbom je aj tak dosť problémové, ale budiš, ale keby tam stálo 5 vozov ako občas na VW-2, tak neviem neviem, a jednak to by bolo zbytočné, to už ho nechať točiť pri stanici radšej ked tak
24 a 27 skoro rovnaké trasy a je zbytočné tam mať pravidelný interval
28 keby tam bol klb tak by stačil interval 15/30/20/30
no podla mna je to dobre tak ako teraz, len to obratisko chyba... na Hriadkach je uz problem, lebo je tam restautacia Rolando kde parkuju same Gecka a pod, takze na klbaky neni miesto... ziadne ine experimentovanie... jedina linka s ktorou by som experimentoval je prave 28
Ten spoj by tam bol 20+21, resp. 28+21. Síce s prestupom, ale bol by. Tú 20 som myslel po Patrónku, len kvôli prestupu na 49, vôbec som tým nemyslel náhradu 21 do mesta. L20 by mohla byť po TESCO, ale bolo by kuriózne mať 49 NOÚ-TESCO.
Páni webmasteri, kam Vám môžem poslať údaje, ktorými by Ste mohli nahradiť niektoré otázniky v dátumoch vzniku, zániku, resp zmeny v časti s históriu liniek? ? Seriózne. Dík ?
Však 121-ka kedysi (okolo r. 1991) presne po tej trase išla a staré dobré "čabajky" Na hriadkách nemali s otáčaním vôbec žiadny problém. ? Čisto "Bazkárskou" linkou bola 112-ka, ktorá zozbierala ľudí všade tam, kde mala BAZka pridelené byty (Petržálka, Karlovka, Dúbravka, DNV) a doviezla ich až k vrátnici. Ráno v DNV mala, myslím, inú trasu, ako poobede. Dobrou linkou bola aj 101-ka. ?
A nedalo by sa to v DNV riešiť takto:
20: Volkswagen II, Istrijská, Eisnerova, Technické sklo, Agátova, Saratovská, M.Sch.Trnavského, Harmincova, TESCO Lamač, Vojenská nemocnica (jednosmerne, prestup na 49), Patrónka a späť, interval 7,5/15/7,5/20 (RŠ/sedlo/PŠ/víkend), sólo bus (asi by v špičke nepostačovala kapacita do VW)
21: Na hriadkach, Eisnerova, a ďalej ako dnešná 21, interval 4/15/6/20, neviem ako by sa Na hriadkach vozidlá otáčali, dlhé busy
22 zrušená
23,24,25,26,92 súčasný stav
28: súčasná trasa, interval 15/15/15/20, krátke busy
náhrada 20: 28+20
náhrada 21: 20+21
náhrada 22: 21+20+49
+zavedenie celodennej 49 s intervalom 15/30/15/- (cez víkend 211)
setra