Reply on: Ike #72129:
Ale ked chceš experimentovat s 28 tak by si nemal zabúdať že je to prioritne linka pre Devín a pre DNV len doplnok resp. alternatíva, ale keby si dal 29 premávať stále tak nie je problém...Re #72128 marti: Takže k tvojmu návrhu:
20 - nechcem si predstavovať ako by sa solaris točil na NOÚ, nedajbože keby tam ešte aj trolejbus stál, a keby tam bol 7,5 min interval ako píšeš v špičke, tak by si tam potreboval minimálne takých 13-15 vozov čo je pri dnešnej situácii so solarismi trochu vela, kedže prioritne majú byť na linkách 87,88 a 96
21-to točenie na SOŠ PZ SR s klbom je aj tak dosť problémové, ale budiš, ale keby tam stálo 5 vozov ako občas na VW-2, tak neviem neviem, a jednak to by bolo zbytočné, to už ho nechať točiť pri stanici radšej ked tak
24 a 27 skoro rovnaké trasy a je zbytočné tam mať pravidelný interval
28 keby tam bol klb tak by stačil interval 15/30/20/30
marti
21-SOŠ PZSR-terjašia trasa , interval 5/10/5/15
22- NA hriadkach-Eisnerova-Pri Kríži-Lipského- LAm- cesta- Alexyho -Pri kríži- Eisnerova- Na hriadkach- interval 10/15/10/40
23 zrušená
24- VW II-Eisnerova -VW I-interval 30/60/30/60
25- ter. trasa so zastavením na rač. mýte
26-ter. trasa- Solaris
28-ter. trasa, interval 15/20/15/20-klb. vozidlá
27- vW I-J. Jonáša- vW II-Opletalova,interval 30/60/30/--
Ešte navrhujem nasadiť kľbové autobusy na linke 91 alebo 191 , hlavne v špičke kedže ich využívajú aj Petržalčania