Reply on: Ike #72129:
Ale ked chceš experimentovat s 28 tak by si nemal zabúdať že je to prioritne linka pre Devín a pre DNV len doplnok resp. alternatíva, ale keby si dal 29 premávať stále tak nie je problém...Re #72128 marti: Takže k tvojmu návrhu:
20 - nechcem si predstavovať ako by sa solaris točil na NOÚ, nedajbože keby tam ešte aj trolejbus stál, a keby tam bol 7,5 min interval ako píšeš v špičke, tak by si tam potreboval minimálne takých 13-15 vozov čo je pri dnešnej situácii so solarismi trochu vela, kedže prioritne majú byť na linkách 87,88 a 96
21-to točenie na SOŠ PZ SR s klbom je aj tak dosť problémové, ale budiš, ale keby tam stálo 5 vozov ako občas na VW-2, tak neviem neviem, a jednak to by bolo zbytočné, to už ho nechať točiť pri stanici radšej ked tak
24 a 27 skoro rovnaké trasy a je zbytočné tam mať pravidelný interval
28 keby tam bol klb tak by stačil interval 15/30/20/30
setra
20: Volkswagen II, Istrijská, Eisnerova, Technické sklo, Agátova, Saratovská, M.Sch.Trnavského, Harmincova, TESCO Lamač, Vojenská nemocnica (jednosmerne, prestup na 49), Patrónka a späť, interval 7,5/15/7,5/20 (RŠ/sedlo/PŠ/víkend), sólo bus (asi by v špičke nepostačovala kapacita do VW)
21: Na hriadkach, Eisnerova, a ďalej ako dnešná 21, interval 4/15/6/20, neviem ako by sa Na hriadkach vozidlá otáčali, dlhé busy
22 zrušená
23,24,25,26,92 súčasný stav
28: súčasná trasa, interval 15/15/15/20, krátke busy
náhrada 20: 28+20
náhrada 21: 20+21
náhrada 22: 21+20+49
+zavedenie celodennej 49 s intervalom 15/30/15/- (cez víkend 211)