Reply on: Ámos #71150:
predovsetkym je vyhodne, ak sa nevyberie jedna firma, ale (aspon 2-3), ktore maju pracu rozdelenu. Napriklad metro v Mnichove cistia 3 rozne (ak nie 4, to som si uz ale nie isty) firmy (v jednej z nich som dve leta robil, uz rok a pol pisem clanok, ktory aj s fotkami planujem dat zverejnit na imhd ☺ , ale nie a nie sa dokopat k dokonceniu). Jednak to zlepsuje konkurenciu - da sa porovnat, kto ako za tie peniaze robi, dvak keby sa jedna dostala do problemov, nema to az taky dopad...
Sommelier
Čo majú so vzťahmi podnikateľských subjektov spoločné odbory ?
Akým právom obviňuješ revízorov z toho, že pokiaľ vykonávajú riešenie porušenia prepravných podmienok primo na mieste - v hotovosti z nezákonného obohacovania sa ?
Kde sú v tom prípade vnútorné kontroly ?
Ehm, s tými terminálmi je to dobrý nápad, len finančne a technologicky náročný. Máme na to čas, rozhodne by som to nenazval prioritné, pretože na konci dňa to situáciu riešiť nebude.