Reply on: galiyosha #68773:
WTF ?
K tramvajkám... Keď ja ako laik vecí neznalý niečo nazvem nesprávnym slovom, nevalcuj hneď ?
In my humble oppinion - pokiaľ sa lepšie cícim v Poršátku - tak sa v ňom cítim lepšie (bodka)
A nebudem sám - keď sa pozrieš na usmiatych ľudí, keď sa 9111 dovalí na zastávku, keď nastúpia a malý v kočíku začne niekoľkominútový monológ "mamí a tochle je jaka cheska tuamvaj" a turisti pri jej prechádzaní vyťahujú foťáky - to je iná káva.
Vlka neporovnáva Škodovicu s Bombardírom či ULFom - lebo sa ním neviezol, alebo to skrátka porovnávať nepotrebuje.
a druhá vec:
len a len je véééľmi útočné
1. pokiaľ sme nevyčerpali všetky možnosti zlepšenia priepustnosti centra - akým právom kričíme po potrebe zakopávať električky pod zem ?
2. pokiaľ máme v centre množstvo miest neobslúžených koľajovou dopravou, prečo nepostaviť tunel práve tam ?
Kde je prosím Ťa v centre "mŕtvy priestor" ? 19:01 bol priskorý čas na tvrdé drogy. ☺
Čo to motáš s lacnou výstavbou mimo neho ? Ty si odkiaľ prišiel ? Ešte si nepočul o "kvalitnej" práci developerských spoločností v centre ? A o aké architektonické skvosty sa jedná ?
Shrinking cities ? To nemôžeš myslieť vážne !!! Chceš povedať, že situácia je podobná Detritu či Halle-Neustadt ? A bol si sa aspoň v Halle pozrieť ? Dá sa snáď povedať, že by sa v BA nachádzali stovky opustených budov ???????? Prosím Ťa vážne prejdi na mäkšie drogy, lebo to je neuveriteľná momotina čo si zadrel.
Logicky, prosím logicky... V centre centrovom sa už toho veľa stavať nebude, lebo nie je kde.
Keď berieme tróšku širšie centrum - pomuože - vyrieši to vaše tunelovanie hromadnú dopravu do oblastí Pribinovej, Plynárenskej, Karadžičovej, Kuchajde, Tomášikovej ?
V prvom rade práve tieto oblasti považujem za prioritné - kam električku treba poslať (po Pétržke).
V druhom rade považujem za potrebné spojenie DH, DNV, - avšak toto by sa malo odvíjať od spôsobu riešenia prvého radu.
Nevidím a necítim najmenšiu potrebu uvažovať nad zrušením a zakopaním Štúrovej, Nám SNP, Špitálskej, Nábrežia, Obchodnej, Mostovej - nikto z Vás jasne neoznačil miesta, (ktoré, ako vieme musia byť minimálne 3) kde by sa mali nachádzať vjazdy a výjazdy električiek z tunelov - a ako som už spomínal nevedia to ani na magistráte a neviete to ani vy. A z môjho pohľadu to je síce technicky možné, ale prakticky už nie.
Takže zahrabanie električiek v CMO je blábol.
drink
1. Obchodná - nie som až tak proti, ale subjektívne sa mi určité spomalenie električiek na pešej zóne v najcenrovitejšom centre páči (to je tá mestotvornosť:-)
2. Americké námestie sa dá riešiť zmenou organizácie dopravy
3. viď bod 1, nezdá sa mi, že by tam vznikali nejaké zácpy
4. Špitálska - minimálne prínosy v zrýchlení čohokoľvek - prínos v získaní priestoru a bezpečnosť - to je málo. Centrum nie je diaľnica, takých bodov je v Prahe podstatne viac (viď Malostranské námestie).
5. Mostová - riešiť organizačne
6. Radlinského (nepovažujem už za najcenrovitejšie centrum) - OK, riešiť spolu s Račianským
7. OK (mimo centra) - v centre čo najmenej semafórov - prednosť električiek ako Suché mýto. Navrhujem zrušiť semafóry na Kamennom, neskôr na Šafárikovom.
8. To nebude také jednoduché, ale súhlasil by som s nejakým prepojením Pribinovej (možno aj povrchovo). Štefánikovu si neviem predstaviť.