Noo minule sa tu riesili ak si dobre pamatam oznacenia dojazdovych liniek..tu je moja skusenost z piatku:po osmej hodine cakam na florianskom namesti na nejaku elinu do race a co mi nedoslo..ze vraj dojazdova 9na s cielom Zel.stanica Vinohrady(pekne inverzne oznacenym)...tak som sa potesil kedze vystupujem na ursinyho ze sa zveziem...ake bolo moje prekvapkanie ked to ujo sibol na vazovovu smer krizna...nerobim z toho vedu(vystupil som na vazke) ale byt zahranicny turista ostanem dost vyorany..
drink
1. Obchodná - nie som až tak proti, ale subjektívne sa mi určité spomalenie električiek na pešej zóne v najcenrovitejšom centre páči (to je tá mestotvornosť:-)
2. Americké námestie sa dá riešiť zmenou organizácie dopravy
3. viď bod 1, nezdá sa mi, že by tam vznikali nejaké zácpy
4. Špitálska - minimálne prínosy v zrýchlení čohokoľvek - prínos v získaní priestoru a bezpečnosť - to je málo. Centrum nie je diaľnica, takých bodov je v Prahe podstatne viac (viď Malostranské námestie).
5. Mostová - riešiť organizačne
6. Radlinského (nepovažujem už za najcenrovitejšie centrum) - OK, riešiť spolu s Račianským
7. OK (mimo centra) - v centre čo najmenej semafórov - prednosť električiek ako Suché mýto. Navrhujem zrušiť semafóry na Kamennom, neskôr na Šafárikovom.
8. To nebude také jednoduché, ale súhlasil by som s nejakým prepojením Pribinovej (možno aj povrchovo). Štefánikovu si neviem predstaviť.