Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #68599:

Malo by to byť oveľa lacnejšie. Mojimi daňami prispievam aj na magistrát. Hovorili, že najväčší obnos peňazí z magistrátu ide na MHD. Tak preto ❗ ?
Reply on: S499.1023 #68613:
No jo... je to zlozite.
Reply on: tomas1 #68591:
VELMI pochybujem ze v Belgicku pritiahla prave cena. Porovnaj si kvalitu MHD TAM a TU. Pokial je MHD pohodlna tak budem vyuzivat MHD, pretoze nemusim soferovat. Ak MHD nie je pohodlna (resp. je v dezolatnom stave - BA) tak ked sa da pojdem autom aj ked musim soferovat. Pochop ze keby islo o cenu tak uz TERAZ chodia vsetci MHD, pretoze uz TERAZ je MHD lacnejsia.
By som sa vyjadril k názoru, ktorý sa tu často vyskytuje, že ľudí z vyších vrstiev, typ Manager a pod. nedostaneš nijak do VHD.
Najväčšou výhodou VHD je že sa nemusíš venovať šoférovaniu. Možeš si otvoriť knihu, noviny, notebook. Preto má IMHO kvalitná, čistá, spoľahlivá VHD s dopravou v sede väčší potenciál na prilákanie práve vyššěj vrstvy než typu Flákač.
?
Reply on: KLF #68612:
Polícia môže prižmurovať oči, kým nemá podnet zvonku. Ale keď si Cigán najme Kravu Smradľavokvetovú, tak už ot nebude také jednoduché. Ide totiž o to, že keď nejakého vandal/výtržníka vykopem z tramvaje ja ako vlk, tak som , pokiaľ ma nezoberú na mieste, prakticky anopnymný a neusvedčiteľný. Vodič je jasne definovaný (linka, čas, číslo voza, kurz -. stač niečo z toho). Ja ako vodič by som do toho rizika nešiel.
Reply on: S499.1023 #68609:
No v sulade so zakonom to nie, to mi je jasne. 😉 Ale myslim si, ze v TYCHTO pripadoch (vandalstva v MHD a podobne), kde ide o jasnych imbacilov policia oci prizmuruje a je na strane poskodeneho.
Reply on: Sommelier #68602:
Dostupnosť centra je postačujúca prakticky zo všetkých smerov, pracovať treba na zvýšení jej kvality.

V tejto vete náhodou neodporuješ sám sebe? Ak by bola dostupnosť centra postačujúca, nebolo by treba pracovať na zvýšení jej kvality.
Reply on: KLF #68604:
A keď sa bude Cigán sťažovať, bude mať vodič dosť veľký problém. Tie tebou navrhované riešenia sú jednoduché, vyzerajú pekne, ale úplne kóšer nie sú.
Reply on: KLF #68604:
A keď sa bude Cigán sťažovať, bude mať vodiš dosť veľký problém. Tie tebou navrhované riešenia sú jednoduché, vyzerajú pekne, ale úplne kóšer nie sú.
Reply on: Sommelier #68602:
No a aký bude mať tá relácia vplyv na reláciu trebárs Petržalka - centrum? Pokojne už dnes cestuj z PB na HLST a odtiaľ do DNV, to je normálne. Ale radiálne prepravné prúdy to neovplyvní, lebo sa jedná o komický podiel z celkového počtu vykonaných ciest.
A už prestaň KONEČNE blúzniť o tom, že ľudia musia do centra aj keď nechcú. Musia tam preto, lebo väčšina tam chce. Bodka.
Reply on: Sommelier #68603:
Bože, aké umelo vytvorené platformy? Nepletieš si prevádzkovateľa dopravy s koordinátorom?
Reply on: intony.sk #68605:
No ved aj mne vcera. 😉 Ktovie, ci to ten 87ckar tu necita... hehe. 😉
Reply on: KLF #68604:
To mi pripomínalo tvoj manuál. ? ?
Zazitok z vcerajsej vecerno-nocnej 87. 😉 Smer Petrzka. Na Slovnafte nastupil asi 30-rocny mierne pripity cigan. Najprv si prisadol k jednej holke, obtazoval... odsadol si k druhej... obtazoval... ta sa postavila, sla inde. Dosiel za nou. To uz ho zacal okrikovat nejaky chlapik, tak si prisadol k nemu a daco mu "dohovoril". Potom si odsadol a siel k dalsej holke. Uz smeroval dozadu ku mne (sedel som uplne vzadu hore v Karose), lebo tam sedela dalsia baba, tak som sa tesil. Ale pri 3. dverach zbadal inu, ta odisla dopredu, tak siel za nou. Obtazovania boli slovne aj fyzicke. Na moste Apollo, ked uz vsetky baby stali pri vodicovi vodic zastal (v strede mosta 😉 ) a dohovoril mu. Cigi mu vynadal, tak vodic siel dalej. Obtazoval dalej (chytal za vlasy, hladkal na hlave a podobne 😉 ), vodic zastal chytil cigiho (bol pri 1. dverach), otvoril dvere a kopacka von z busu, ale drsna kopacka. 😉 Na zjazde z Apolla. Zavrel dvere a siel prec. Daco ruplo pod zadnou napravou. ;)))))
No takze... myslim si, ze VELMI ucinny sposob ako zaobchadzat s vandalmi. Nevolat dispecera, ani policiu. Naco ? Stali by sme tam 30 minut. Sikovny vodic. 😉
Reply on: Emo #68601:
ehe, až na to, že použijú na takmer identický druh dopravy z dzedziny do dzedziny iného dopravcu, len preto, lebo sa určité dediny stali mestskými časťami pred pár desitkami rokov ? Tam je ten rozdiel ?! SAD a DPB sú umelo vytvorené platformy, ktoré už dávno mali fungovať pod jednou strechou v 50 km okolí od BA. Alebo chceš povedať, že to je dobre a správne ?
Reply on: S499.1023 #68570:
Relácia PB - DNV by mohla byť časom vykonávaná cez Petržalku či Nové Mesto - Pražská koľajovou dopravou - t.j. mimo centrum (resp. ASMN).
Ja nepopieram súčasné dopravné vzťahy, kedy ľudia aj keď nechcú musia do centra.
Dostupnosť centra je postačujúca prakticky zo všetkých smerov, pracovať treba na zvýšení jej kvality.
Zachovávanie súčasnej radiálnej koncepcie s víziou centrálneho prestupu si muožu dovoliť mestá, ktoré v súčasnosti a výhľadovo nečelia tak živelnej výstavbe a rozvoju ako Bratislava.
Reply on: Sommelier #68569:
Ale ten cestujúci z Pezinka príde do BA SADkou a SADkou bude aj pokračovať. MHD ho nezaujíma. Takýto cestujúci cez BA len TRANZITUJE - preto je to TRANZITNÁ doprava čo sa neda povedať o preprave Biskupice - DNV.
Reply on: jandro #68582:
Ale prečo práve električky by mali byť zadrmo?
Reply on: eripmav #68515:
"a tym ze je nieco zadarmo - platene z dani"

Ak ja za niečo zaplazím daň, tým pádom to neužívam zadarmo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.