Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
RE: #68395 #68392
Predstavujem si to tak ze by sme sa tu z IMHD, pripadne aj od inakade zoskupili a ako dobrovolnici nieco robili. vezmite si www.sm11.cz
Reply on: KLF #68416:
najprv to mohli zistit, že ci sa da zaradit taky autobus... a s tou B732.00 co bude??? SM11??
Ozaj, a zachrania sa dake odstavene Ikarusy 280.08? viete o tom nieco?
Reply on: Mike #68415:
tak potom ten kabriolet nie je ta 731, ze? ak som to dobre pochopil.
Teraz vo Vilomeninach bude opat ucinkovat MHD , vodic T6 ,bude vyhadzovat Radicovu na invalidnom kresle ked budu nastupovat cez zadne dvere ? Minule zase tusim Flasik cpal akusi sochu do trolejbusu ?
Reply on: Mike #68409:
Tak naco sa s tou prerabkou drbali ?? To nedomysleli, ze s tym mozu byt problemy ?? Nechapem uvazovanie ludi v DP a asi ani nikdy nepochopim.
Reply on: C734.00 #68414:
Nie zimnú hotovosť vykonávala 2108 ako manuál, zatiaľ čo 2141 bola v premávke s vlkmi. Potom 2141 odstavili do ohrady a rozhodli o jej prestavbe na kabriolet v ÚD. Dovetdy zimhá hotovosť 2108 bola pečíslovaná na 2141, čiže stále manuál. Kabriovraosa po GO dostala #2108 a tiež manuál.(automat čo tam bol bol z Tambusu (voith)). Pozri aj katalóg vozidiel.
Reply on: Mike #68413:
a zimnu hotovost vykonavala este ako 731? tak potom pocas GO dostala manualnu prevodovku. tak to by malo byt v poriadku. ktovie aky je problem..
Reply on: C734.00 #68412:
Ho zahlasili ako GO, lebo to aj bola GO. Neviem, či predpisy umožňujú len tak prevádzovať autobus kabriolet - teda prevádzkovú B732 bez strechy. ? a navyše, tam, ako vždy, boli nejaké čachre ešte so zimnou hotovosťou, teda ex. 2108 bola prečíslovaná na 2141, a kabroiolet, ex. 2141, teda asi na 2108; ešte k tomu pôvodná 2141 bola automat, toto všetko býva v techničáku zapísané a všetky zmeny sa musia hlásiť policajtom.
čo bude s nim netuším, nemám žiadne kontakty na kompetentných.
Reply on: Mike #68409:
to nie je mozne, setko sa sa. preco ho chceli zahlasit ako GO? motor by bola prekazka? a teraz co bude s nim?
Reply on: KLF #68407:
anija som o nom nic nepocul, ze by bol na dakej akcii, ani som hoeste neviel nazivo. To je chyba DPB, ze to nereklamuje, ze nic neorganizuje.
napr kto by nechcel ist s SM11? keby sa dalo, ja by som bol prvy. Cez vikend by mohli spravit daku linku po meste povedzme. ale da sa vselico vymysliet. Len treba mat fantaziu a zrealizovat to.
Reply on: yves #68401:
Hm, aj to porovnanie je hodnotné. Najmä tie dve električkové linky v Prahe ma zaujali ? .
Reply on: KLF #68407:
Top secret info (od d3k0a) tvrdí, že ho prihlásili ako GO, ale busy po GO musia mať nejakým nariadením motor minimálne EURO 3, či 4?, čo ale kabriovrakosa nespĺňa.
Reply on: yves #68401:
Nič nie je horšie, ako totálne bludy, klamstvá a kvázi senzácie, tváriace sa byť novinárčinou. Ani by tak nevadilo, že tam nenapísali prečo bol zrušený pôvodný nočák do sl. údolia ako to, že aj dnes nočák na intráky CHODÍ. Aj vďaka takýmto "článkom" cestujúci o tom nevedia. Na požiadanie tam zachádzajú prvé dva odchody linky 518, avšak zast. slávičie, údolie, cintorín je určená iba na výstup. Čiže študenti sa tam v nočnom čase dostanú, ale blaváci, ktorí sa chodia "na mlyny" okrem zábavy aj dobre ožrať si to môžu prešlapať k spomínanej botanickej záhrade.
A neviem ako došli k tým dvom nočným električkovým linkám v Prahe. Príklad nočnej dopravy v ostatných mestách mohli rozviesť lepšie, mohli tam spomenúť napr. aj Prešov, Žilinu, Ostravu, Plzeň,... aby Bratisdlava vyšla z toho porovnávania jednoznačne najhoršie v celom ex. ČS.
Ale cením si, že autor(ka) prišli zrejme na to, že ohľadom nočákov treba rýpať hlavne na magistrát, nie DPB. Magistrát je zodpovedný za zrušenie odchodu 2:15, kotré sa udialo v roku 1995.
Reply on: C734.00 #68406:
No ja som ho za cele leto nevidel na ziadnej akcii a ani tu neboli fotky, pripadne informacie o tom, ze by na nejakej akcii (povedzme aj sukromnej, firemnej) bol. Mozno bol - nevravim - ovsem ja o tom neviem. A vravim - nikde tu nic o nom nebolo ani spomenute, ze by niekde bol.
Reply on: KLF #68405:
tak coja viem, na roznych akciách.. DPB ak by chcel, tak urcite by nico vymyslel. cez vikendy daku akciu. Urcie by sa dake moznosti nasli
Reply on: C734.00 #68404:
Tak vyuzivat, ako vyuzivaju ten kabriolet, co sa s nim chvastali zaciatkom leta ?
Reply on: Michal2 #68390:
ozaj uz by mohli zrekonstruovat aj tu ŠM11, a aj B732.O4. Je smutne,že sa o take autobusy nestaraju, nema ich kto dat ani pod strechu.
Zial my s tym nepomozeme:(
Ved DPB mohol by ich vyuzivat pri roznych akciach.
Reply on: Ike #68402:
Tou objektivitou som myslel neexistujúci nočný spoj do Mlynskej doliny k intrákom. Autor akosi pozabudol spomenúť príčinu, že prečo tam nič nechodí. ?
Reply on: yves #68401:
podla mna je objektivny... ta doprava je katastrofa... minimalne nocak o 2hej chyba... to je idealy cas....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.