Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: jandro #68575:
Nie, ziadne vyhody. Dokonca ani to znecistenie, pretoze BY TO NEZVISILO POCET LUDI JAZDIACIMI MHD! Uz teraz su auta drahsie a ludia co chodia autami, nimi chodia kvoli POHODLNOSTI, nie CENE. A este mi povedz cim by si to chcel financovat, okrem opatovneho zaradenia Ikacov 280
Reply on: tpmm #68583:
No tak s takymto pristupom potom nechapem preco tu pises o ostatnych ludoch ? To iste si kazdy mohol povedat, nie ? A preco v jednom prispevku pises, ze mal niekto ist za vodicom a v druhom pises, ze by nemalo vyznam ist za vodicom.
KLF: Prepac, ale ja som mal proti nim sancu asi ako mravec proti Solarisu...

Ist za vodicom? Riskovat ze by na mna zautocili? A navyse: co uz by vodic urobil? Isiel ich nahanat a elektricku by tam zatial nechal?
Reply on: Beus #68578:
To nie je o znevyhodnovani. Ja tiez nebyvam pri elektrickach.
Reply on: tpmm #68572:
A Ty si preco nezakrocil ?
Reply on: Ike #68574:
Doplnim este dalsie zaujimave linky, ktore boli zrusena este skor.

105: Raca/Masokombinat- Racianske myto-Dubravka/Pri krizi
114: Trnavske myto- Zlate piesky- Vychodne/Sklabinska

a z elektriciek:
12: Ruzinov- Trnavske myto- Dubravka ?
Reply on: S499.1023 #68566:
Nerýpem, diskutujeme, vyjasňujeme si veci.

Daň z motorových vozidiel teda platí napr. aj DPB, hej, keďže je podnikateľský subjekt?

O tom, ako sú prerozdelené príjmy konkrétne z tých dvoch daní, by sa možno predsa len dalo zistiť viac? Resp. koľko sú tieto príjmy vs. koľko stojí výstavba a údržba ciest?

Nie som za zrušenie daní ani solidarity. Otázka je, čo sa dotuje a akou mierou sa dotuje.
Reply on: jandro #68575:
Tak s poslednou vetou musím kategoricky nesúhlasiť. Buď paušálne celá integrovaná doprava zadarmo, alebo nič z toho. Prečo by mali byť obyvatelia tých častí, kam električky nechodia, znevýhodňovaní oproti tým, ktorí bývajú tam, kde chodia?
Reply on: tpmm #68576:
mapu 1996 mam aj ja... ale je to velky format, nezmesti sa mi do skeneru 😃

ale ide o to, ze hento je rok 1999 - prechodne obdobie... su tam linky 20 a 21, ale popri nich 64ka 🙂 namiesto 32ky je tam este 44 a pod
Ike: pekne, mozno by som doplnil aj mapu - mam z roku 1996 co je priblizne to obdobie ? . Ak chces, tak ti ju oskenujem...
MHD ZADARMO, resp. dotovana mestom alebo statom

Neprinieslo by to "podla vas" ziadne vyhody pre mesto okrem mensieho znecistenia ZP?
Skuste seriozne hladat vyhody tohto kroku!

Minimalne elektricky by mohli byt zadarmo. ❓
som sa sparal v archive stranok dpb a nasiel toto 🙂
par dni po celomestskom precislovani.. sledujte tie trasy

http://web.archive.org/web/19990822220531/www.dpb.sk/add.htm
Nevie niekto ci je tunel pod Karpatmi aktualny alebo to vzdy bola a bude utopia? ?
Vcera - 7788 - writer.

Klasika, pubertak so svojimi piatimi kamosmi isiel do eliny, jeden z nich vytiahol centro-fixu a popisal nou 2 sedadla a stenu. Jeho kamos este pre istotu na celu elektricku zakrical: "CO TAM PISEES, DO NEVIES ZE SA TO NEPATRIII ???". Samozrejme nikto sa neodvazil ist za vodicom to nahlasit a tak sa nasi mily chlapci rychlym skrabancom cez displej oznacovaca rozlucili s elektrickou a isli poskodzovat ine vozy...



❗
Reply on: Sommelier #68569:
Nič z toho, čo sa mi tu snažíš pripísať , som nikdy nepovedal. Žiadne tvrdé oddeľovanie MHD od tranzitu (nie Tranzitu). Cestujúci Biskupice-DNV by mal podľa teba cestovať ako?
Nepripisuj mojej neexistujúcej teórii nič, a hlavne nevyhlasuj za "moju teóriu" prostý fakt - že sa ľudia chcú väčšinovo dostať do centra. To je fakt a ten proste nijako nezmanipuluješ.
Reply on: S499.1023 #68565:
nech8me to asi tak... V každom prípade by som nemal ani najmenší záujem čokoľvek nahradzovať.
Vždy sa na radiálach (a ich niektorých neracionálnych predlžovaniach) budeme potýkať s tými istými nevýhodami tohto systému vedenia.
Nesmieš sa na mňa hnevať, ale pochovávaš aj tie chabé snahy o integráciu dopravných subjektov. Na čo je potrebné tvrdo rozdeľovať MHD od Tranzitu nechápem.
Dnes, keď MHD zachádza do všetkých dedín v okolí BA, SADisti tiež, železnice... tak cestujúci z Pezinka do Lozorna je tranzitný a Biskupice - DNV už tranzit nie je ? Na čo je to dobré ? Na čo mrhať prostriedkami na vykonávanie dvoch druhov dopravy - tranzitnej aj mestskej, keď vedú podobnými trasami ?
Tá tvoja teória funguje lan na tom, na čom staviaš svoj dopravný pohľad - ľudí dostať len do centra...
A fyziku som vyťahoval v súvislosti s preťaženiami radiál, ktorým budete čeliť.
Reply on: ivanbuto #68555:
Ako som už raz písal, príjem z daní nie je adresný a prerozdeľuje sa mechanizmom štátneho rozpočtu, čiže sa NEDÁ definovať, kam ide spotrebná daň (platia všetci) a daň z motorových vozidiel (platia len podnikateľské subjekty).
A je to tak správne, ak by ste to chceli spochybniť, môžeme zrušiť dane, solidaritu a každý si zaplatí to svoje v plnej výške.
Takže, ako som už raz, úplne vážne a dobre mienené, napísal: nerýpte do toho, na akékoľvek pokusy o zavedenie trhu doplatí VHD omnoho viac ako IAD!!!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.