Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KLF #68344:
Aj tak si myslím, že podstatné bude konečné rozhodnutie. Najviac ma mrzia tie bytové domy, ktoré síce komanči zbúrať chceli, ale nakoniec sa k tomu nedostali. Teraz ich chce zbúrať táto verbež ?. Myslím, že ešte sami netušia čo by chceli a táto "kačička" je len nahodením udice - "Čo by ste povedali, keby sme zbúrali Prior a Kyjev ?"
A nemyslím si, že oblechovaná krabica nového Tesca sa vyrovná atmosférou a architektonickou kvalitou súčasného travertínu.
S tými budovami sa stále dá pracovať a to sa na to nemusím hľadieť ako mnohí z nás - tí čo sme v tom obchoďáku prakticky vyrástli.
Reply on: Sommelier #68340:
No len jedna vec je co tam developer ma napisane a druha co pod "reconstruction" a "construction" rozumie ON a tretia co nakoniec spravi.
Reply on: aquila #68341:
určite áno. Len dosiahnuť to, aby sa pri ceste z "periférie" na perifériu nemuselo ísť cez úzke centrum je oveľa, ale oveľa perspektívnejšia cesta.
Reply on: aquila #68339:
no dobre, ale to znamená, že tam bude potrebná vytvoriť v centre centrovom 3 vjazdy do podzemia - Šafko, SNP (ešte k tomu s rovnakým sklonom) a špitálska. Nie, to je humáč. To by sme zasadili obrovskú ranu - a v podstate by sa za veľa peňazí urobilo málo muziky a zopár miest na parkovanie...

A ako Oscar Niedermeyer hovoril. Le utopie...
Áno, moja neskromná vízia o vjazde električky do tunela za nástupišťom nový most - pod staromestskou - so zapustením vozovky pod úroveň a jej zakrytím...
A tá trať nemusí zákonite viesť "pod" Šancovou...
Reply on: aquila #68339:
chcel som len s tym povedat, ze s vhodne urobenou podzemnou castou elektricky v ramci CMO a inym linkovanim by BA plus minus docela do pohody vystacila aj s elektrickou ako kvazi NDS
Reply on: KLF #68336:
toto je na stránke developera...
Bratislava city centre mixed use development
- reconstruction and additional construction of current
Hotel Kiev
Reply on: Sommelier #68334:
ale to je logicke ze sa povrchove trate zrusia. na obchodnej netreba rusit trat, lebo ide po pesej zone. tam to nema zmysel.

len cast trate od namestia SNP po kamenne.

spitalska by bola tiez OK keby vola ciastocne pod zemou a najlepsie lepsie prepojit tuto cast trate cez americke namestie s tratou okolo STU (tusim karvasova to je )

IAD by bola povolena len v smere ako teraz teraz po spitalskej cez kamenne a cez sturovu.

a kopat sa uplne vsade nebude a ani teoreticky.

a ist pod zemou z hlavnej cez stefanikovu az po staromestku je utopia. mierko by sa muselo uz joo hodne podkopat ... detto ist pod sancovu nejako nema moc zmysel.
Reply on: KLF #68333:
Presne tak. Treba si uvedomiť, že hotel Kyjev + OD Prior sú reprezentatom obdobia, v ktorom vznikali a nemali by sme sa snažiť zničiť ich len pre to, že stoja na mieste pôvodnejšej architektúry (tú už tak či tak nevzkriesime), alebo preto, že chceme vymazať architektonické obdobie ich vzniku z tváre mesta. Podobné vymazávanie "zlej a nehodnotnej architektúry sa robilo aj v 60. rokoch (bohužiaľ vo väčšom rozsahu). Vymazávali (teda búrali) sa "nemoderné" a "nehodnotné" stavby - mnohé z nich boli v uvedenom období len o niečo staršie (z prelomu 19. a 20. storočia) ako komplex na Kamennom námestí. ?
Reply on: Sommelier #68330:
To uz ani nemoze byt pravda, takato sprostost! Nech zburaju aj Hrad, Redutu, SND, Prezidentsky palac a postavia z celeho mesta jedno velke obchodno-zabavno-spolocensko-administrativno-nakupno-relaxacno -neviem ake este "centrum". Ze vraj komunisti robili megalomanske stavby. Ano, robili, ale to bol proti dnesnym "developerom" suviks! ?
Reply on: Sommelier #68335:
Tak potom BN maju zle info, alebo zavadzaju. mam ich tu na stole a hned v uvede sa jasne pise, ze "...sa maju zburat". Ja len z toho clanku vychadzam co je v BN.
Reply on: KLF #68333:
investor na stránke hovorí o prestavbe. Búračka je podľa mňa blbosť. Prebúrali by aj vlastné gate, nehovoriac o protestoch občanov a spol.
Reply on: aquila #68332:

Ale veď to v tom článku máš, že sa tam nechá reserva pre stanicu. Môj názor je nasledovný: To, čo súdruhovia nezdemolovali - priľahlé bytové domy terazky zbúrajú. Nepozerám tú zhýralosť a je mi dobre.
Inak by som vyslovil pochybnosť nad demoláciou Kyjeva... Každý súdny človek trochu vecí znalý vie asi o čom. Ale keď sa na to cítia... V tomto prípade by to boli neskutočne vyhodené prachy.

...tu je pôvodný projekt
http://img208.imageshack.us/img208/4198/sejmout0021pc5.jpg

...a pár riadkov od investora budúcnosti
http://www.lordship.cz/project_centreplaza.php

A čo sa stanice týka:
Centrálna mestská zóna sa má podkopať. Z toho vyplýva, že povrchové trate sa zrušia, pretože bude nelogické a dopravne neefektívne prevádzkovať obe.
Z toho vyplýva, že električková trať ustúpi nárastu automobilovej dopravy a zmeny charakteru celej oblasti. Ja to volám efekt Václavák. A Václavák z nám. SNP snáď robiť nechceme. Vďaka.

Druhá vec je gratulácia k vstupom do podzemia. Totiž - ak sa zakope kamenné námestie, kopať sa bude úplne všade - od Trnavského po Nový most. A z tohoto dôvodu nevidím podzemku v centre reálne, ani ju vidieť nechcem.
Načo a na kýho pána ?!? ?

Jedna z podzemných električkových trás, ktoré by som podporil je Staromestská - Štefánikova - hlst - Šancová - Trnavské mýto. Ale o nám SNP a Štúrovej, Špitálskej, Obchodnej - nechcem ani počuť. ?
Reply on: aquila #68332:
Ja hlavne nechapem, preco chcu ten komplex zburat ??? Burat vsetko co je "komunisticke" mi pride ako hystericke. Ten komplex vyzera moderne aj dnes, uplne by stacilo ho zgeneralkovat ako byvale Presscentrum (Tower 115). Novy šat by z toho spravil este modernejsi komplex. Kazdopadne, niekto VELKY sa zas chce poriadne nabalit. Burat ten komplex je SPROSTOST !
Najvyssi cas, aby ten kreten Durkovsky uz bol v prdeli.
Reply on: Sommelier #68330:
uvidime aka bude realita. skoda preskoda, ze mesto moc nerozmysla a nevyuzije tento pocin k zakopaniu elektrickovej trate pod zem a vytvorenim pod kamennym podzemny elektrickovy uzol... nieco na styl viedenskeho elektrickoveho tunela

a dat pod zem aspon stary most - sturova - kamenne
snp - kamenne
snp - dobrovskeho

ano viem viem, je to utopia 🙂
Reply on: Nick #68325:
Iste, ja som myslel fyzicky najvacsiu stanicu. Co sa tyka zriadovania, prekladky a takych veci, to by sa tazko porovnavala Bratislava s inymi castami SR.
dufam ze zajtra to nebude vo vajnoroch take ako na redbulkarach.... ?
tie 39...a 31...su pekne natrieskane....tam su ginesove rekordi kazdi den...... ?
Reply on: DzurO #68326:
Nemyslim si to, pretoze patrim k tym par ludom, ktori zvyknu citat oznamy MHD v busoch a nic take som si v nich nevsimol. Mozno je to tym, ze chodim hlavne 155-kou. Ozaj cita niekto z vas oznamy o zmenach v MHD v busoch alebo na zastavkach? Prave pred uzavretim priecestia Pri sajbach som si vsimol, ze nikto oznam o tom, samozrejme okrem mna, necital. Na druhy den, ale bolo nadavania.
cafte
neviete zajtra do Vajnor bude dako posilnena doprava ??
http://letajicicirkus.cz/aktuality/bratislava-letiste-vajnory-slovensko.aspx

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.