ale to je logicke ze sa povrchove trate zrusia. na obchodnej netreba rusit trat, lebo ide po pesej zone. tam to nema zmysel.
len cast trate od namestia SNP po kamenne.
spitalska by bola tiez OK keby vola ciastocne pod zemou a najlepsie lepsie prepojit tuto cast trate cez americke namestie s tratou okolo STU (tusim karvasova to je )
IAD by bola povolena len v smere ako teraz teraz po spitalskej cez kamenne a cez sturovu.
a kopat sa uplne vsade nebude a ani teoreticky.
a ist pod zemou z hlavnej cez stefanikovu az po staromestku je utopia. mierko by sa muselo uz joo hodne podkopat ... detto ist pod sancovu nejako nema moc zmysel.
Presne tak. Treba si uvedomiť, že hotel Kyjev + OD Prior sú reprezentatom obdobia, v ktorom vznikali a nemali by sme sa snažiť zničiť ich len pre to, že stoja na mieste pôvodnejšej architektúry (tú už tak či tak nevzkriesime), alebo preto, že chceme vymazať architektonické obdobie ich vzniku z tváre mesta. Podobné vymazávanie "zlej a nehodnotnej architektúry sa robilo aj v 60. rokoch (bohužiaľ vo väčšom rozsahu). Vymazávali (teda búrali) sa "nemoderné" a "nehodnotné" stavby - mnohé z nich boli v uvedenom období len o niečo staršie (z prelomu 19. a 20. storočia) ako komplex na Kamennom námestí. ?
To uz ani nemoze byt pravda, takato sprostost! Nech zburaju aj Hrad, Redutu, SND, Prezidentsky palac a postavia z celeho mesta jedno velke obchodno-zabavno-spolocensko-administrativno-nakupno-relaxacno -neviem ake este "centrum". Ze vraj komunisti robili megalomanske stavby. Ano, robili, ale to bol proti dnesnym "developerom" suviks! ?
Tak potom BN maju zle info, alebo zavadzaju. mam ich tu na stole a hned v uvede sa jasne pise, ze "...sa maju zburat". Ja len z toho clanku vychadzam co je v BN.
Ale veď to v tom článku máš, že sa tam nechá reserva pre stanicu. Môj názor je nasledovný: To, čo súdruhovia nezdemolovali - priľahlé bytové domy terazky zbúrajú. Nepozerám tú zhýralosť a je mi dobre.
Inak by som vyslovil pochybnosť nad demoláciou Kyjeva... Každý súdny človek trochu vecí znalý vie asi o čom. Ale keď sa na to cítia... V tomto prípade by to boli neskutočne vyhodené prachy.
A čo sa stanice týka:
Centrálna mestská zóna sa má podkopať. Z toho vyplýva, že povrchové trate sa zrušia, pretože bude nelogické a dopravne neefektívne prevádzkovať obe.
Z toho vyplýva, že električková trať ustúpi nárastu automobilovej dopravy a zmeny charakteru celej oblasti. Ja to volám efekt Václavák. A Václavák z nám. SNP snáď robiť nechceme. Vďaka.
Druhá vec je gratulácia k vstupom do podzemia. Totiž - ak sa zakope kamenné námestie, kopať sa bude úplne všade - od Trnavského po Nový most. A z tohoto dôvodu nevidím podzemku v centre reálne, ani ju vidieť nechcem.
Načo a na kýho pána ?!? ?
Jedna z podzemných električkových trás, ktoré by som podporil je Staromestská - Štefánikova - hlst - Šancová - Trnavské mýto. Ale o nám SNP a Štúrovej, Špitálskej, Obchodnej - nechcem ani počuť. ?
Ja hlavne nechapem, preco chcu ten komplex zburat ??? Burat vsetko co je "komunisticke" mi pride ako hystericke. Ten komplex vyzera moderne aj dnes, uplne by stacilo ho zgeneralkovat ako byvale Presscentrum (Tower 115). Novy šat by z toho spravil este modernejsi komplex. Kazdopadne, niekto VELKY sa zas chce poriadne nabalit. Burat ten komplex je SPROSTOST !
Najvyssi cas, aby ten kreten Durkovsky uz bol v prdeli.
uvidime aka bude realita. skoda preskoda, ze mesto moc nerozmysla a nevyuzije tento pocin k zakopaniu elektrickovej trate pod zem a vytvorenim pod kamennym podzemny elektrickovy uzol... nieco na styl viedenskeho elektrickoveho tunela
a dat pod zem aspon stary most - sturova - kamenne
snp - kamenne
snp - dobrovskeho
Iste, ja som myslel fyzicky najvacsiu stanicu. Co sa tyka zriadovania, prekladky a takych veci, to by sa tazko porovnavala Bratislava s inymi castami SR.
Nemyslim si to, pretoze patrim k tym par ludom, ktori zvyknu citat oznamy MHD v busoch a nic take som si v nich nevsimol. Mozno je to tym, ze chodim hlavne 155-kou. Ozaj cita niekto z vas oznamy o zmenach v MHD v busoch alebo na zastavkach? Prave pred uzavretim priecestia Pri sajbach som si vsimol, ze nikto oznam o tom, samozrejme okrem mna, necital. Na druhy den, ale bolo nadavania.
normálne som zneistel, ale našťastie mám externú RAMku, voľne citujem z časopisu Horizonty dopravy 4/1999: v oblasti rozraďovania a zriaďovania nákladných vlakov je žst. BA-Východ na Slovensku bez konkurencie, jej výkonnosť je 4000 až 4500 vozňov za 24 hod., to je 90 až 100 vlakov denne, jej max. kapacita nebola zatiaľ dosiahnutá (tiež jedna megalostavba); čo sa týka tovaru, tak v BA sa ročne preloží asi 6 až 6,5 mil. ton tovaru (na rôznych vlečkách), čo predstavuje výkon najväčšej železničnej prekládkovej stanice ČNT... to sa písalo v roku 1999;
Ale na zastavku Slovany by to bolo omnoho lepsie - prestup na 50, 51, 98 je na par krokov a aj prestup na elektricky je tu blizsie v porovnani s Predmestim. V podstate jedine, co tomu branilo, bolo to, ze by sa rano ten kratkodoby 20 minutovy interval nevybehal s jednym motorom.
linka 155 by mohla končiť aj v inej stanici ako Filiálka, mohla by chodiť cez Predmestie až na Nové Mesto, alebo cez Vinohrady na HL.ST., potom by sme nemuseli riešiť závory pri Zváračáku... ? treba si uvedomiť, že ten vlak chodí len vďaka tomu, že žsr neúčtuje zssk poplatok za železničnú dopravnú cestu...
Ja som to počul od zamestnanca BRKS, a nie práve radového.
Vo Vysokej sa za jedno ráno zarobí 5000 Sk TERAZ? Alebo aj v poslednej epoche BRKS, keď už jazdili len do Zohoru? Predávali vari lístky platné aj na ZSSK? Alebo ako dosiahli také tržby?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fefe18