Ale na tom predsalen nie je nič zlé. Napr. bez plánu petržalky, do ktorého tam niekto zakreslil koridor pre METRO a následne sa tam nič nestavalo sa umožniolo mestu postaviť tam tú srandovnú električku. Bez toho by sa nepohli.
Mne ani nejde o to, aby sa začalo stavať zajtra, ale aby sa to tam zajtra nakreslilo tak, aby (opäť) bolo kadiaľ viesť koľaje a hlavne, aby na to sama architektonická, developerská a staviteľská obec vyvíjala tlak na śtát, vúc a mesto, ktoré sami niesú schopné ani dohody, ani postupu.
Darmo sa tu môžme sťažovať. To je projekt a projekty presahujúce niekoľko až desiatky volebných období. Za to Ťa budú chváliť či zatracovať za desiatky rokov a tým pádom to majú na háku.
Za sociku to bolo inak - kreslilo a plánovalo sa nielen viac - pretože dnes sa to už takmer nerobí.
Dnes by mali byť tie 2 veľké mamuty s desiatkymi malých mamutov tými, ktorí si prestanú srať do vlastného hniezda a zamysleli sa nad tým ako ďalej. Je to aj v ich záujme, aby ich projekty boli čo najlepšie dopravne napojené, obslúžené a dostupné. Sú to oni, kto preberá priamu zodpovednosť za urbanizáciu, pretože oni tu pôsobia a zarábajú.
Všetkým, ktorí kydajú na mesto by som rád odkázal, že nedostatok lobingu pre dopravu (o hromadnej nehovoriac) je aj výsledok nezáujmu developerov, ktorí jej význam nepochopili alebo nechcú chápať, resp. si myslia, že je výlučne zodpovedné mesto. Mesto málokedy odolá tlaku developera, to sa nikdy nezmení.
Velmi pekne dakujem za tu foto z 70-tych rokov. Ani mozno neuveris ale posledne 2 mesiace som ju zoparkrat hladal a nevedel najst? (a hladal som aj na imhd.sk ? ). Ako sa Ti to podarilo?
Dnes som siel L17 a tak ma napadlo..nemala uz chodit cez SNP , ved DPB argumentoval ,ze cez Jesenskeho chodi len preto ,ze je manualna vymena hore na SNP resp. zla vymena na Kapucinskej , obe sa vymenili dala sa nova trat a L17 stale chodi cez Jesenskeho ?
Re: Bus pruh na Molecovej
Dlhé Diely nepoznám, ale pokiaľ sú dole kopcom na Molecovej dva pruhy, a sú tam zápchy, tak ten vyhradený BUS pruh sa tam mal urobiť hneď po otvorení novej trasy 33.
Pokiaľ tam mimo špičky nie sú zápchy (t.j. "duobusy" by prešli na jednu semafórovú vlnu aj bez vyhradeného BUS pruhu), tak by sa BUS pruh mohol časovo vymedziť.
Takže všetcia budú používať jeden digitálny kľúč a bezpečnostné skompromitovanie jedného dopravcu sa bude rovnať kompromitácii dopravcov všetkých? Šikovné... ?
offtopic ifo :: EM-test v dohľadnej dobe pripravuje spolu so sadkami skompatibilnenie čipových kariet tak, aby mohlo byť platené jednou kartou vo všetkých autobusoch. ?
Tak mohol aj nemohol... Vtedy urcite nepremavalo tolko aut ako dnes (o tom netreba urcite polemizovat ? ). Dnes je cele mesto doslova udusene autami, radsej si ani nechcem predstavit, co by narobili tie priecestia s premavkou (na Steinerke aj krizovanie s elektrickami... ? ) Trat by jednoznacne musela ist v tomto useku pod zem a potom ju tahat z priekopy na most - no, to by chcelo na taketo stupanie velmi dlhy usek a obavam sa, ze na to nie je dost miesta. Na mieste dnesnej autobusovej stanice boli tusim kasarne ci co, ale to je jedno, skratka o stanici sa tam ani nesnivalo, AS bola pri Avione. Dnes uz by sa to v takej podobe urcite nedalo prevadzkovat. A tak bola trat do Petrzalky vybudovana okolo Ruzinova, urcite aj vzhladom k neskorsej obsluhe Slovnaftu. Je vsak pravda, ze ta povodna trasa bola vyhodna. Len nebyt tych priecesti...
Sommelier
Mne ani nejde o to, aby sa začalo stavať zajtra, ale aby sa to tam zajtra nakreslilo tak, aby (opäť) bolo kadiaľ viesť koľaje a hlavne, aby na to sama architektonická, developerská a staviteľská obec vyvíjala tlak na śtát, vúc a mesto, ktoré sami niesú schopné ani dohody, ani postupu.
Darmo sa tu môžme sťažovať. To je projekt a projekty presahujúce niekoľko až desiatky volebných období. Za to Ťa budú chváliť či zatracovať za desiatky rokov a tým pádom to majú na háku.
Za sociku to bolo inak - kreslilo a plánovalo sa nielen viac - pretože dnes sa to už takmer nerobí.
Dnes by mali byť tie 2 veľké mamuty s desiatkymi malých mamutov tými, ktorí si prestanú srať do vlastného hniezda a zamysleli sa nad tým ako ďalej. Je to aj v ich záujme, aby ich projekty boli čo najlepšie dopravne napojené, obslúžené a dostupné. Sú to oni, kto preberá priamu zodpovednosť za urbanizáciu, pretože oni tu pôsobia a zarábajú.
Všetkým, ktorí kydajú na mesto by som rád odkázal, že nedostatok lobingu pre dopravu (o hromadnej nehovoriac) je aj výsledok nezáujmu developerov, ktorí jej význam nepochopili alebo nechcú chápať, resp. si myslia, že je výlučne zodpovedné mesto. Mesto málokedy odolá tlaku developera, to sa nikdy nezmení.