Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 81-71 #66974:
OK, tak sorry, ak som sa Ta dotkol. To s tou operou viem, že nie je až taká pravda. Súhlasím s tým, že k všetkým významným inštitúciam by mala ísť MHD. Nie som odborník na všetky veci ako mnohí odtiaľto, ale vyjadril som len svoj pohľad a názor na to. Ved sa nemusíš hneď rozčuľovať...
Reply on: 81-71 #67011:
jezkove oci jasne ze janikov dvor 🙂 neviem preco som napisal jurajov dvor ?
Reply on: galiyosha #67012:
ono vsetko so vsetkym suvisi. aj mesto keby chcelo ako ucastnik konania, tak si moze presadit svoje.

ale niekedy je to proste tak. vid usek mierova - senecka. vlada resp MDPaT ju rychlo rychlo schvalili podla stareho plus minus 30rocneho projektu, lebo by sa to nestihlo otvorit do volieb 2002, keby sa cakalo na EIA a rozhodnutia a pozemky na 3+3...

cize hold na slovensku je to tak 🙂
Reply on: Sommelier #66970:
Zrýchlenou električkou som mal na mysli niečo ako expresné autobusové spoje. Nestála by na všetkých zastávkach, resp. mala by zastávky na znamenie...
Reply on: d3k0 #66954:
Dakujem, mail som si prečítal. Teším sa...
Reply on: S499.1023 #67006:
Odkiaľ vieš, čo by sa pýtal? Hádam ho tak dobre poznáš?
Reply on: galiyosha #67014:
No, takto riesene veci sa mi sice nepacia, ale co,aspon mam radost z toho, co sa stalo, aby si trulkovia "kvaziekologovia" mozno niekedy raz uvedomili, ze to co je kvaziekologicke je vlastne antiekologicke a ze ich cinnost je kontraproduktivna. Oni mi presne sedia do definicie, radsej nesprav nic ako daco pokaslat...
Reply on: 81-71 #67013:
Je to síce nezmysel, ale je to skutočnosť. To OZ neprotestovalo konkrétne proti trolejbusom. Oni protestovali proti výstavbe diaľnice ako takej, požadovali zastrešenie diaľnice a vybudovanie biokoridoru. Nakoniec to však dopadlo tak, že nedosiahli zhola nič ani oni, ani mesto. Diaľnica sa vybudovala len v nevyhnutnom rozsahu a stojí tam bez toho, aby z nej malo mesto -- alebo aj daní občania -- akýkoľvek "profit"...

V Karlovke bol dôvod iný, ale fakticky sa obratisko nepostavilo tiež kvôli tomu, že MŽP na základe stažnosti občanov požadovalo vykonanie štúdie o vplyve na ŽP, čo by celú stavbu časovo posunulo až za horizont po komunálnych voľbách... ?
Reply on: galiyosha #67012:
Pockaj, to sa mi dako nezda, aby dake OZ protestovalo proti ekologickej doprave...to mi dako nesedi...nepoviem proti dakej vyskovej budove alebo danej dialnici,ale proti ekologickej doprave?Nezmysel, dovod bude asi dakde inde...
Reply on: aquila #67000:
Mesto robí veľa chýb, ale z toho, čo som počul, o výstavbu trolejbusovej trate v Mlynskej doline, ako aj prestavbu križovatky Patrónka, malo _eminentný_ záujem. Zhatili to vraj protesty OZ Za zdravú Patrónku, ktoré spôsobili, že nič okrem najnevyhnutnejších stavieb úseku Lamačská cesta - Staré Grunty sa nerealizovalo. Ostatne, pre podobne produktívne protesty iných občanov sa budú trolejbusy otáčať v Karlovke na naftu, že...
Reply on: S499.1023 #66994:


1.Chces povedat, ze je v silach bratislavskych elektriciek vyvinut take prepravne rychlosti ako metro?

2.Dakujem za cenu demagogie,cenim si to, ale co potom tebe dat za cenu?

3.U teba existuje iba elektricka, rychloelektricka, tazke metro a VAL? Je vela typov metra, a napriklad taky Turín...je to gumokolove?S tymi prepravnymi kapacitami, zalezi konkretne od situacie a od typu, širky vozov, poctu vagonov...
Neviem kto tu daco odtrhava o kontextu, ale preco pises zrovna v Prahe tuto relaciu?Preco tam zrovna spominas najhlbsiu stanicu v strednej Europe?A dobre vies aj ty, ze vzdy cez centrum prejde metro daleko rychlejsie ako elektricka, aj keby bola segregovana, proste nema tie parametre, teda aspon tie vozy, co sa v nasom regione nachadzaju. Isiel by si 80km/h po Obchodnej?Chodi na tych tvojich super segregovanych radialach popretinanych semaformy, prejazdmy a neviem este cim elektricka tak rychlo a bezproblemovo ako metro?Si len kukni, 52 minut...to je zufale v pripade L5, to by metro daleko rychlejsie preslo, ale to len na margo tvojich radial

Re #66998 aquila: no neviem, ci zrovna teraz nutne riesit podzemku v smere na Zlate Piesky...ale asi si mal na mysli Janíkov Dvor, ale to je sakra rozdiel chlapce...
Reply on: S499.1023 #67005:
Ja netvrdím, že to spojenie je úplne nepotrebné, len sa mi zdá lepšie to riešiť nejakou linkou z dúbravskej radiály.
dva postrehy suvisiace s trolejbusmi na DD:
1: vcera som mal moznost cestovat mlynskou dolinou a to aj inkriminovanym "nizkym" podjazdom; moj dojem z neho vsak je taky, ze podjazd pod zeleznicou na kramaroch ma nizsi prejazdny profil ako ten pod dialnicou v mlynskej doline (obdobne podjazdy popod zeleznicu pri cintorine ruzinov alebo na trnavskej)
2: v clanocku "Klady a zápory trate na Dlhé diely" (http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3780) mi formulacia "Zvýšená poruchovosť vozidiel v dôsledku neustálych štartov a využívania pomocného pohonu na dlhé jazdy s cestujúcimi." neznie prilis rozumne, skor by som to formuloval ako zvysenu pravdepodobnost poruchovosti...
Reply on: 5510 #67007:
S499.1023 ma pravdu, keby sa rekonstruoval Sanos tak by si sa pytal preco nie 9Tr
Reply on: S499.1023 #67006:
No jasne, nechame ho este par rokov hnit a potom ho hodime pod autogen ☠
Reply on: 5510 #67004:
Pretože:
1) Oprava Sanosu by bola podstatne drahšia a náročnejšia.
2) Keby sa opravoval Sanos, tak by si sa pýtal, prečo sa miesto neho neopravuje 9Tr.
Reply on: AAA #67003:
Pri intervale 15 minút je stredná doba čakania 7,5 minúty, okrem toho MHD tu nie je len pre mladých, zdravých a zdatných, ale aj pre tých dôchodcov, ktorí si, mimochodom, do 70 rokov platia polovicu, rovnako ako študenti.
Ad Praha: To je daň z neznalosti miestnych pomerov ? a mimovoľne si tak dokázal aj zmysel existencie d-13 - každý iný zdravý človek by šiel pešo buď cez Františkánsku záhradu alebo cez Palackého a Jungmannku či Charvátovu (podľa toho kam na Národní ideš), zatiaľ čo ty si podnikal ešte aj pokusy s metrom ?.
Ak sa generálkuje SKODA 9tr tak preco by sa nemohol namiesto toho urobit SANOS?
Reply on: intony.sk #66950:
Pri súčasnom prevádzkovom režime L 5 a 9, je to, čo sa stalo celkom rozumné. No ak by tieto linky premávali celú dobu prevádzky dennej dopravy, 1 by som vrátil cez Šafko a 4 dal cez Jesenského.
Re #66961 S499.1023: A poznáš niekoho okrem dôchodcov, co sa vozia zadarmo, aby čakal na Poštovej 15 minút, lebo sa chce dostať na Ľ. Štúra?
Re #66990 fobust: A druhý zatiaľ hrdzavie na pred Hroboňkou. ?
Re #66994 S499.1023: K tomuto len jedna príhoda: Raz keď som bol v Prahe chcel ísť z Václaváku na Národní třídu, ušla mi L 9, tak som skúsil Bčko. Ako som vystupoval z metra, došla na Národní ďaľšia devina.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.