co mam robit ak mi ukradli penazenku aj s platnou elektricenkou ? je mozne ist na centralu DPMB a tam mi vydaju novu ??? aj s tou platnostou tej predchadzajucej ???
Nie je to zle ale kvoli orientacii by to bolo lepsie takto:
ZST Vinohrady - Obchodna - Tunel - Nabrezie - Jesenskeho - Kamenne Namestie - Spitalska - Americke Namestie - ZST Vinohrady ?
ad Tunel, Jesenskeho - vzhladom na zmeny v linkovom vedeni od septembra ma tak napadlo, ze keby linka 7 pokracovala z Nam. SNP hore na Kapucinsku, cez tunel, dolava pod NM a cez Jesenskeho znova na Nam. SNP a odtial cez Obchodnu na Vinohrady, tak by sa zabezpecila obsluha Jesenskeho aj v poobednajsej spicke a ludom z troch veziakov pri tuneli tolko chybajuce spojenie centra (SNP, Kap - prestupny bod) s "ich" zastavkou.
Sice blbost, ale bolo by to zaujimave v praxi... len skoda, ze:
- vlcaci by to nikdy nepochopili a na SNP by sa mylili
- nie su na to peniaze
- nie su vozy a vodici
- je to bars zlozite
- vsetci su na obede...
Točiť niečo cez tunel je podľa mňa luxus.
Re #66846 S499.1023: Nemyslel som zachádzku, ale celkovo návrh samuliaka. No aj tak, momentálne po postavení Polusu je myslím ideálne končiť nejaku linku na ŽST NM.
Re #66848 S499.1023: Lenže sa mi to zdá trochu rozumnejšie ako L 13.
Jediné, čo by som možno zmenil, že by som L4 namiesto Špitálskej poslal cez Obchodnú. Ale neviem, či by to bol až taký dobrý nápad, ale určite lepší než zbytočná 6-ka...
Na www.dpb.sk sú už zverejnené aj ďalšie zmeny v MHD od začiatku septembra, ktoré ešte tu nie sú.
No električkové spojenie nebude momentálne žiadne. Je tu tá nešťastná 32-ka, ktorá chodí tak ako chodí, ale ako už bolo povedané, chodiť z Karlovky na Hlavnú stanicu cez Šafko je fakt úchylné. Snáď sa po rekonštrukcii tunela niečo zmení...
Hej, Dúbravka a Karlovka prišla o priame spojenie s Hlavnou stanicou, no cestovať z Dúbravky 40min linkou 1 na stanicu je zvrhlosť, no a Karlovka treba prestúpiť, no na druhej strane mám pocit, že vyťaženosť linky 1 medzi Obchodnou je dosť nízka a priamo necestuje veľa ľudí. Veď Doterajšia jednotka bola len vlastne zlúčenie 1/13. Podľa mňa to má viac pozitív ako negatív, či už len ranná premávka 17 po Jesenského, zvýšnie kapacity na Kapucínskej, rýchlejšie spojenie Karlovky a Dúbravky s Kamenným námestím, vyššíe využiatie tejto linky po celej jej trase a koniec koncov zrušenie podľa mňa neefektívnej okružnej linky 6.
Tie nove odpojovace usekov, alebo ako sa tumu hovori; co davaju aj na trat DD a najnovsie aj na Racianskej ,kde sa rozsiruje vozovka , su aj nejak uzamykatelne? Celkovo sa mi zdaju viac zranitelne nez tie povodne ,co boli v krabiciach a zaretazovane ?
Aha, uz som si to precital.. nevie niekto preco 4, alebo 1 nepojde po Obchodnej? Tym vlastne padne spojenie Vajnorska - Obchodna.. 1 mala ist po Spitalskej a 4 po Obchodnej ?
KLF