Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: d3k0 #66876:
Ospravedlňujem sa zverejnenie e-mailovej adresy, ale nemyslel som, že by mohlo dôjsť k nejakým problémom so spamom. Poslal som teda tie fotky MHD z talianskej Ancony a dúfam, že úspešne prešli do Vašej mailovej schránky. Mimochodom mailovú adresu som sa tu v diskusii verejne dozvedel od ľudí, ktorí mi chceli pomôcť zverejniť svoje fotky na imhd.sk. Takže bol v tom dobrý úmysel z mojej aj z ich strany... Ale chápem, že pozor treba dávať...
co mam robit ak mi ukradli penazenku aj s platnou elektricenkou ? je mozne ist na centralu DPMB a tam mi vydaju novu ??? aj s tou platnostou tej predchadzajucej ???
ked chcu z toho robit kvazi nosny system, tak by system liniek mali kompletne prepracovat

radsej menej liniek s lepsimi intervalmi.
Reply on: Max #66879:
Nie je to zle ale kvoli orientacii by to bolo lepsie takto:
ZST Vinohrady - Obchodna - Tunel - Nabrezie - Jesenskeho - Kamenne Namestie - Spitalska - Americke Namestie - ZST Vinohrady ?
Reply on: AAA #66874:
ad Tunel, Jesenskeho - vzhladom na zmeny v linkovom vedeni od septembra ma tak napadlo, ze keby linka 7 pokracovala z Nam. SNP hore na Kapucinsku, cez tunel, dolava pod NM a cez Jesenskeho znova na Nam. SNP a odtial cez Obchodnu na Vinohrady, tak by sa zabezpecila obsluha Jesenskeho aj v poobednajsej spicke a ludom z troch veziakov pri tuneli tolko chybajuce spojenie centra (SNP, Kap - prestupny bod) s "ich" zastavkou.
Sice blbost, ale bolo by to zaujimave v praxi... len skoda, ze:
- vlcaci by to nikdy nepochopili a na SNP by sa mylili
- nie su na to peniaze
- nie su vozy a vodici
- je to bars zlozite
- vsetci su na obede...
Reply on: samuliak #66877:
Asi aby nemusela zastavovať, kvôli spotrebe a tesnému grafikonu... A ja som sa tešil že ju aspoň občas zo srandy využijem čiastočne na cestu do školy 🙂
To kto vymyslel aby bola 133 jednosmerna? Vsak aj naspat musi ist, tak preco nevezme ludi?
Ziadne take fotky zial neprisli... Plz skus znovu.

A prosim nezverejnuj tu nasu e-mailovu adresu, nepotrebujeme dalsi spam...
Reply on: miso1234 #66838:
Točiť niečo cez tunel je podľa mňa luxus.
Re #66846 S499.1023: Nemyslel som zachádzku, ale celkovo návrh samuliaka. No aj tak, momentálne po postavení Polusu je myslím ideálne končiť nejaku linku na ŽST NM.
Re #66848 S499.1023: Lenže sa mi to zdá trochu rozumnejšie ako L 13.
Reply on: Peon #66870:
Rozhodne 4 na Obchodnu! Vsak takto nebude spojenie Vajnorska - Obchodna!
Reply on: Mego #66871:
Pochybujem. Ale naco Ti je elektricenka (trolejbusenka, autobusenka) dnes? Ved si dnes kup listok a zajtra si kupis elektricenku. ?
je prosim vas dneska otvorena nejaka predajna elektriceniek???? surne potrebujem dakujem
Reply on: intony.sk #66866:
Presne tak, aj mne sa tieto nové zmeny páčia. ?

Jediné, čo by som možno zmenil, že by som L4 namiesto Špitálskej poslal cez Obchodnú. Ale neviem, či by to bol až taký dobrý nápad, ale určite lepší než zbytočná 6-ka...

Na www.dpb.sk sú už zverejnené aj ďalšie zmeny v MHD od začiatku septembra, ktoré ešte tu nie sú.
Reply on: samuliak #66842:
No električkové spojenie nebude momentálne žiadne. Je tu tá nešťastná 32-ka, ktorá chodí tak ako chodí, ale ako už bolo povedané, chodiť z Karlovky na Hlavnú stanicu cez Šafko je fakt úchylné. Snáď sa po rekonštrukcii tunela niečo zmení...
Reply on: samuliak #66862:
aj 17 ?
Reply on: SZKV #66861:
ŽST Nové Mesto - Hlavná stanica... kombinácia 1+8 s prestupom na Trnavskom mýte, je jedno, či prestúpiť zo 6 alebo 1 na 8cku
Reply on: SZKV #66859:
Hej, Dúbravka a Karlovka prišla o priame spojenie s Hlavnou stanicou, no cestovať z Dúbravky 40min linkou 1 na stanicu je zvrhlosť, no a Karlovka treba prestúpiť, no na druhej strane mám pocit, že vyťaženosť linky 1 medzi Obchodnou je dosť nízka a priamo necestuje veľa ľudí. Veď Doterajšia jednotka bola len vlastne zlúčenie 1/13. Podľa mňa to má viac pozitív ako negatív, či už len ranná premávka 17 po Jesenského, zvýšnie kapacity na Kapucínskej, rýchlejšie spojenie Karlovky a Dúbravky s Kamenným námestím, vyššíe využiatie tejto linky po celej jej trase a koniec koncov zrušenie podľa mňa neefektívnej okružnej linky 6.
Tie nove odpojovace usekov, alebo ako sa tumu hovori; co davaju aj na trat DD a najnovsie aj na Racianskej ,kde sa rozsiruje vozovka , su aj nejak uzamykatelne? Celkovo sa mi zdaju viac zranitelne nez tie povodne ,co boli v krabiciach a zaretazovane ?
Reply on: miso1234 #66838:
Najlepsim riesenim by bola kombinacia, ako byva napr. v autach.. v lete chladi, v zime otepluje ?
Aha, uz som si to precital.. nevie niekto preco 4, alebo 1 nepojde po Obchodnej? Tym vlastne padne spojenie Vajnorska - Obchodna.. 1 mala ist po Spitalskej a 4 po Obchodnej ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.