Veď po Obchodnej pôjde okrem 13 aj 5 a 9, tak aké priame spojenie Rače s Dúbravkou, či Ružinovom stratí?? Tá mapka je výluková. A na stanicu pôjdu linky 2, 3, 8 a 13
Jo jo, z plánku sítě, o němž ani nevím, zda je platný a definitivní a bez elementární znalosti místních poměrů soudit, toť schopnost přímo dromologická.
Zmysel pre iróniu ti evidentne nič nehovorí. DPB nohužiaľ nemá peniaze na vozenie vzduchu.
Tiež som linku 86 používal, ale súčasná kombinácia je úspornejšia a plne postačujúca.
Stojí to milión a ing. Konárik to odmieta dať. On radšej bude vyhadzovať peniaze na také dementné akcie, ako bol downgrade creťazovky v Karlovej Vsi alebo úplne zbytočné výmeny takmer nových, bezchybných podvesných armatúr za ťahové (napr. križovatka Záhradnícka x Svätoplukova).
Tá výhybka nie je pokazená, tá výhybka nemá elektrický prestavník, pretože ho rezort technickej infraštruktúry odmieta namontovať. Miesto toho montujú elektrické prestavníky v rámci šetrenia na výjazd z vozovne Jurajov Dvor, prípadne na Vazovovu ale na Krížnej môže vodiča kľudne prejsť auto.
Z racionálneho hľadiska sa, práve naopak, jednalo o mačkopsa. Takéto riešenie nikdy nie je optimálne. Cestovať z Dúbravky na hl. st. cez Šafko je, mierne povedané, úchylné. Pokiaľ chceme, aby nám ľudia z Dúbravky cestovali na hl. st. električkou, musíme ju viesť na Obchodnú cez tunel. V čase, keď bola d-1 trasovaná takto, bola využívaná cestujúcimi až na HLN podstatne častejšie. Ideálna by bola samozrejme existencia trate po Štefánikovej a ešte ideálnejšia po Pražskej...
Nápad na zachádzanie d-2 na žst. BA-NM nie je vôbec zvrhlý, ale práve naopak. Vyrieši dostupnosť stanice od ZP i od žst. BA-HLN, nezvýši potrebu vozidiel na d-2, predĺženie cestovnej doby žst. BA-HLN - ZP, poťažmo JD nie je relevantné, nakoľko tranzitná frekvencia v tejto relácii je minimálna.
Vec by však vyžadoval 3 ks elektrických prestavníkov (Zátišie od ZP, Zátišie od NM a konečná (tá by sa v najhoršom prípade zaobišla aj bez toho prestavníka, ale radšej by som tam videl oddelené nástupištia pre jednotlivé smery), čo by asi ing. Konárik nerozchodil ? .
Ta změna tramvajové dopravy je definitivní? Teď jsem si prohlédl ten nový plánek sítě a perfektní- skoro celé město ztratilo přímé spojení s hl.st., na Poštové jen ta jedna okružní linka po centru- fakt super! Proti třináctce bych nic neměl, ale celkově mi ty změny přijdou jednoznačně k horšímu! Hlavně z Rače, Dúbravky nebo Ružinova to teď bude spojení na hl.st. jedna báseň! A mezi Technickou Univerzitou a Vazovovou nic nejezdí proč? Nějaká výluka? Díky
Hm, pojem inflace ti nic neříká? V tom případě se dá taky tvrdit, že nejlevnější tramvaj v Bratislavě byla ta první- 10 000 K/kus už jste od roku 1895 nikdy nedosáhli ?
Inak tá 13 môže slúžit pre turistov, ako vyhliadková linka ? ale keby išla z obchodnej cez tunel a pod Nový most, myslím, že by to bolo lepšie ?
A k tej klíme, načo bude vo vozidlách pre cestujúcich ? na tých pár dní do roka je to zbytočný luxus pre Bratislavu ... stačilo, kedy sa dalo otvoriť každé okno vo vozidlách... A aj keby tam už bola klíma, tak by musela ísť na plný výkon, kedže pri otváraní dverí by sa vo vozidle oteplilo... radšej nech sa zmodernizuje nejaký autobus ?
Ďakujem za informáciu, fakt som si myslel že DPB snáď nikdy tie výhybky neopraví. Na mieste však teda naozaj stojí otázka ich modernizácie. Neviem, v akých cenových reláciach sa takáto modernizácia môže pohybovať, ale snáď by to Dopravný podnik nezabilo. Zvlášť pri pomerne častom využívaní tohto úseku a s ním spojených výhybiek. Jedná sa síce o úsek, ktorý sa často využíva práve pri výlukách, ale za nevyužitý by som ho práve nepovažoval..
Nie, zachádzku nemala. Asi som sa zle vyjadril. Len som mal na mysli, nedostatočne vypracovaný grafikon, resp. zle nastavené semafóry, keďže sa veľakrát stalo, že napr. spoj zo Šafárikovho nám. o 08:20 prišiel až o 08:26. Nebolo to vždy, ale stalo sa to neraz. Myslím, že vyše 40-minútová trasa nesie zo sebou časté riziká meškania. Pri takmer kompletne zrekonštruovanej trase z centra mesta až na Hlavnú stanicu je električka rýchlejšia. Pamätám si na úsek Radlinského, kde boli kolaje v takom stave, že museli tadial spoje jazdiť len 20 km/hod. L 1 tadial samozrejme tiež chodila, ale ten časový sklz už nedohnala...
ako uz bolo spomenute 2,5 miliardy v cenach rokov 70tych je kusok ine.
vtedy aj benzin stal 90 halierov liter.
v bratislave bude vobec uspech ak sa do roku 2010 zacne, opakujem zacne, nie ze dokonci, aspon ta zbastardena petrzalska radiala s urovnovym krizovanim.
a aj to je optimizmus, lebo fico v ramci vyrovnavania rozdielov regionov neda bratislave moc dychat. vsak ani volicov tam nema, tak preco by tam zo statu nieco posuval, ze ano .....
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
Vec by však vyžadoval 3 ks elektrických prestavníkov (Zátišie od ZP, Zátišie od NM a konečná (tá by sa v najhoršom prípade zaobišla aj bez toho prestavníka, ale radšej by som tam videl oddelené nástupištia pre jednotlivé smery), čo by asi ing. Konárik nerozchodil ? .