Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 81-71 #66568:
určite máš v mnohom pravdu, ale dovolím si v niečom nesúhlasiť. Vek autobusov v BA považujem za obdivuhodný. V trende by sa rozhodne malo pokračovať tak, aby autobusy bežne presahovali svoju životnosť - minimálne 10 rokov. Proti tomu nemožno namietať.
Je to len maximálne vhodné šetrenie financií. Aj rekonštrukciami Vrakos. Tých pár čo zostalo nezrekonštruovaných je v žalostnom stave a s ich prestavbou sa dá tiež len súhlasiť. Životnosť draku vozidla je vyššia ako interiéru a plechov - tak prečo to nevyužiť ?
Podobne ako T3 z 80 tych rokov. Však tie môžu po výmene výzbroje a pravidelných rekonštrukciách interiérov a laku jazdiť v BA kľudne ešte ďalších 20 rokov !
Jediné, čoho sa BA v najbližších desiatich rokoch reálne zbaví sú 280 a 283. Ešte by som to videl na pár krátkych plynov a žiaľ zrejme aj pár TAMov.
Reply on: hoppusmark #66567:
Tu treba pochopit, ze 22 busov nic neriesi, pokial sa neurobi nakup vozidiel vsetkych trakcii v stovkach kusoch tak sa nic prevratneho nezmeni a stale budu jazdit rozpadavajuce sa Tambusy a Karosy, stale budu jazdit Ikarusy 280,283 a novsie Ikarusy, ktore by sa uz pomali mali tiez menit...
Neviem, aky blbec moze naletiet takym hovadinam ako ze zoberu hnily bus, vymenia plechy, nalepia tam divizia autobusy DPB...ja viem ze DPB za to nemoze, ale vedenia mesta je navine...skoda, ze tu neexistuje fakt daka parta ludi, ktory by to s Bratislavou mysleli vazne...neviem co je to za podporu turizmu, ked oblepia vrak dakymi trapnymi reklamami male velke mesto a vozia v tom turistov...sak ty uz nikdy nedojdu do BA...tak sa zhrozia
Reply on: 81-71 #66566:
o 14tr ani nehovor, lezú mi nanervy. Takisto aj staré smradľavé T3, a hlavne a predovšetkým plynové shity..
Ak by som mohol, všetky by som poslal kozmickou rýchlosťou na vrakovisko, že by im všetky plechy odleteli ?
Reply on: Andy #66564:
Tak ano, ale netreba hovorit len o posilneni ale aj omodernizacii vozoveho parku, vela trolejbusov by uz bolo akutne nahradit modernymi nizkopodlaznymi a nie neustale reparovat stare 14-tky a 15-tky ale to je uz asi scifi...ono, vlastne aj busy a elektricky uz mali byt davno menene, 22 kusovy nesystemovy nakup Solarisov je vykrik nikam...to by chcelo aspon 50 novych trolejbusov, 60 elektriciek a aspon 300 autobusov...
Reply on: Andy #66564:
Sorry andy, porušujem svoj sľub, že sem už nenapíšem... Nielen trolejbusy, ale hlavne autobusy.. Tú novinku o Ik280 by bolo dobré poslať do nejakej telky, nech si to už konečne všetci, a hlavne kompetentní, uvedomia. Teraz ešte aj 1032 je mimo prevádzky... Neviem, čo chcú robiť, asi splynofikujú 1132, 1065 a 1096 ?
A o nízkopodlažných električkách môžem asi len snívať..
Reply on: 81-71 #66563:
No do stavu, aby na DD chodili len trolejbusy treba 6 vozidiel a aby na ostatných kĺbových linkách určite jazdili len kĺbové, by bolo treba 4 vozy, čiže 10 ich spolu aktuálne chýba. A keby sa kúpili nejaké navyše, možno by nebolo odveci posilniť aj nejakú inú linku, ale to nie je moc akútne a tak zrejme sa to nestane ani náhodou. Už dosť veľká náhoda by bola, keby sa kúpilo tých 10. 😃
Reply on: Andy #66562:
No hej, co uz...mozno by bolo dobre kupit este dake klbove troliky, ale bojim sa toho, ze aj ked budu kupovat, prioritne pojdu na DD... ?
Reply on: 81-71 #66561:
Teraz cez prázdniny na tých linkách nie je špička, takže to s tými autobusmi nie je momentálne aktuálne. To len cez školský rok. A vtedy už duobusy budú na DD.
Reply on: Andy #66558:
A co tak tam dat zatial tie duobusy?Teda uz som ich tam videl jazdit na danej linke ale ani s nimi to nestaci?
Reply on: Max #66559:
No ešte som od zmeny hlásenia nešiel ani jedným z tých novohlásiacich vozov zo stanice.
Reply on: Andy #66557:
Dobré ráno! Ty si doteraz bol kde? v Žiline? ?
Reply on: SZKV #66545:
Na 202 sú na jedno ranné kolo dva autobusy, pretože je nedostatok trolejbusov a ako celkom vhodná náhrada vychádza využitie dvoch autobusov, ktoré na Čiližskej končia rannú špičku na linke 75. Inak by sa nedal spraviť v najostrejšej špičke 6-minútový interval 201 a 202.
V tom novom hlásení zastávok (napr. v 6702) je Kooperativa nahratá aj s doplňujúcim textom, niečo takéto - "Vítame vás v Bratislave, nachádzate sa na území mestskej časti Staré Mesto, pre turistické informácie volajte 16888 alebo navštívte stránku www.bratislava.sk." To isté aj v angličtine. Je to nápad dobrý, akurát hlási to nielen pri pohnutí z hlavnej stanice, ale aj pri zastavení na Kooperative, a to už pôsobí dosť divne. 🙂
Reply on: fobust #66555:

Samozrejme že by to bolo menej prahľadné. Nechcem extremizovať, ale nevidím dôvod, prečo by linka 33 mala byť 214.
Reply on: AAA #66553:

A to by bolo zlé? Vo viedni majú aj písomné označenie niektorých liniek. Choď im tam vnútuť akýsi svoj systém.
V dnesnej Pravde sa vo vacsom zaoberaju MHD (mam pocit).
Clanok o Mostovej: http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Cbratislavao&c=bratislavao_1_4
K tomu glosa: http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Cbratislavao&c=bratislavao_1_6
A ohladom presmerovania vlakov z Hlavnej stanice: http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Cbratislavao&c=bratislavao_1_8

Co sa tyka Hlavnej stanice. Myslim ze sa mohli trochu skoordinovat ZSR a DPB. Lebo ak pride niekto cezpolny a pozrie si na Vinohradov a pozre si ze dalej moze ist linkou 3 tak sa musi previezt cez cele mesto. A este poznamka. Uvedene vlaky cez Vychodne iba prechadzaju, nieje to ich konecna.
Reply on: fobust #66549:
Nechápem prečo porovnávaš ty a ostatní tebe pdobní prečíslovanie 1 (slovom jednej) linky do trolejbusového radu s prečíslovaním všetkých nezrušených autobusových liniek do oblastného číslovania. Inak keby v DPB odjakživa boli stúpencami vašej logiky, tak by sme doteraz mali toto: (električkové linky A, B, 5, 6, 11), trolejbusové (H, 12), auotbusové (B, L, 21, 121)., ,,Náramne" prehľadné, ale vy by ste boli štastní, že nedochádza k zbytočnému prečíslovávaniu. To že by sa v tom nikto nevyznal by vás netrápilo. Predsa cestujúci, pre vás substrát, by si nemusel zvykať na nové čísla a to, že sú 2 linky B by si nikdy nevšimol, predsa substrát chodí iba svojou linkou a nad zvyškom siete nemá čo rozmýšľať.
Reply on: KLF #66551:

Práveže ono nejakú logiku má, ale substrát kašle na logiku, on si proste pamätá, že linka 32 ho odvezie do Vajnor. A NIČ iné vedieť nemusí! Doma mám mapu prahy z roku 197x. Dodnes jazdí linka 153 tak isto, ako je v tej mape. Teraz neviem či je to 153, už si presne nepamätám, ale keď som išiel za bratom do Prahy, tak som si kukal túto starú mapu Prahy a žasol som nad tým, koľko z tých liniek ešte stále existuje a jazdí po tých trasách bez výrazných zmien vyše 30 rokov! Nechápem, naozaj nechápem prečo to musí byť v Bratislave inak.
Reply on: fobust #66549:
No presne tak ! navyse to "oblastne" cislovanie, ktore nema ziadnu logiku, to bolot iez velmi "prospesne" pre cestujuceho ! Bezny cestujuci, co potrebuje cestovat a nevozi sa MHD a nezapisuje si ciselka autobusov je zvyknuty na nejake cisla liniek, tak by sa mal DP snazit ich ako tak zachovavat, pre komfort cestujuceho.
Reply on: S499.1023 #66546:
Co sa deje, ze zrazu co prispevok, to suhlas s ludmi ? To si nezvykol... zvykol si len pindat na ludi v kazdom prispevku. Zeby moja kritika padla na urodnu podu ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement