Reply on: 81-71 #66568:
určite máš v mnohom pravdu, ale dovolím si v niečom nesúhlasiť. Vek autobusov v BA považujem za obdivuhodný. V trende by sa rozhodne malo pokračovať tak, aby autobusy bežne presahovali svoju životnosť - minimálne 10 rokov. Proti tomu nemožno namietať.Je to len maximálne vhodné šetrenie financií. Aj rekonštrukciami Vrakos. Tých pár čo zostalo nezrekonštruovaných je v žalostnom stave a s ich prestavbou sa dá tiež len súhlasiť. Životnosť draku vozidla je vyššia ako interiéru a plechov - tak prečo to nevyužiť ?
Podobne ako T3 z 80 tych rokov. Však tie môžu po výmene výzbroje a pravidelných rekonštrukciách interiérov a laku jazdiť v BA kľudne ešte ďalších 20 rokov !
Jediné, čoho sa BA v najbližších desiatich rokoch reálne zbaví sú 280 a 283. Ešte by som to videl na pár krátkych plynov a žiaľ zrejme aj pár TAMov.
Jezo
Clanok o Mostovej: http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Cbratislavao&c=bratislavao_1_4
K tomu glosa: http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Cbratislavao&c=bratislavao_1_6
A ohladom presmerovania vlakov z Hlavnej stanice: http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Cbratislavao&c=bratislavao_1_8
Co sa tyka Hlavnej stanice. Myslim ze sa mohli trochu skoordinovat ZSR a DPB. Lebo ak pride niekto cezpolny a pozrie si na Vinohradov a pozre si ze dalej moze ist linkou 3 tak sa musi previezt cez cele mesto. A este poznamka. Uvedene vlaky cez Vychodne iba prechadzaju, nieje to ich konecna.