Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
ked som mal dvanast rokov tiez som stale opakoval niektore slova. ako vidim niektori nemaju viac ked je podla nich teraz 'in' slovo sotous a musia ho spomenut najmenej 100x denne 🙂 nemyslim tym samo klfa ale inych.

a k debate o linkach len tolko ze som zvedavy ako dopadne anketa. ak budu ludia za precislovanie 33 tak asi maju precislovacky radi a potom kludne mozu byt precislovane aj vsetky trolejbusy ako to tu ktosi pisal.
Reply on: KLF #66420:
podla mna tam stacilo dat piktogram lyziara a ludi poriadne informovat ze premava trofel s piktogramom lyziara na trase tej a tej 🙂
Reply on: Ike #66419:
Dik. Tusil som, ze to bude nieco take ale nevedel som. Kludne to mohlo byt 203X 😉 OK, ale to uz aj ja zacinam sotoussky blbnut s tymi cislami liniek. ? ?
Reply on: KLF #66418:
213 - posilova doprava na Kolibu - lyziari
Cela tato tyzdnova debata o tom cislovani linky na DD je o nicom !
Inak k tej novej ankete - preco je najblizsie volne trolejbusove cislo 214 a nie 213 ?
Dik.
Reply on: 81-71 #66412:
Zastávky na ulici Mlynské nivy sú spoločné a pred budovou sú dve nástupištia, za normálych okolností jedno pre linky smerom na stanicu (21, 25, 210) a druhé pre ostatné smery (88, 206). Jedine ak by si myslel výstupné zastávky. ?
Reply on: NN #66413:
Presne, tak by to bolo aj podľa mňa najvyhovujúcejšie a vzhľadom k súčasnému stavu asi aj najreálnejšie. Už to len zaviesť a je to. ?
Reply on: tomas1 #66398:
aha, no to je ale podla mna dost chaoticke, to uz by bolo asi uplne mimo. A este jedna vec, akoby si chcel hodnotit dolezitost linky?
Reply on: miso1234 #66390:
uz to tu niekto navrhoval, neviem co riesite odchody nocakov, najjednoduchsie je pouzit 71min intervaly: 00:00, 1:11, 2:22, 3:33 to si zapamata kazdy
Reply on: Valec #66330:
No schválne, napríklad ASMN
Reply on: AAA #66410:
s tym by sa este v podstate dalo suhlasit...
Reply on: si #66409:
Podľa mňa by 2. pásmo mali tvoriť: Devín, Záhorská, Jarovce, Rusovce, Čunovo, DNV (pre menšiu vyťaženosť, resp. väčšiu vzdialenosť do CMO) Železná studnička, Lieskovec, Spalovňa, Povodie Dunaja (pre menšiu vyťaženosť a preto lebo sú de facto mimo intravilánu).
Reply on: Andy #66407:
ale lamacan tiez platil asi napriklad vystavbu elektrickovej trate v ruzinove a pod.... to potom radsej zlucme tarifne pasma na uzemi mesta do jedneho, lebo aj tym co je teraz niekoho diskriminujes (a ako napriklad obyvatelia dubravky pridu k tomu ze maju platit viacej ako obyvatelia karlovej vsi, pritom pred 15 a viac rokmi sa k tym bytom dostali tak ze boli radi ze nieco dostali a nie zeby si mohli vyberat...

Re #66408 tomas1: no zrovna cudzinci (teda mimobratislavcania) su na precislovania nasrany najviacej, pretoze ked prisli do mesta 1x za rok tak boli vzdy nauceny ze na stanici im pride neaky autobus a teraz im kazdu chvilu ide nieco ine... to je naozaj uzitocne...
(nie jedneho takeho som pocul nadavat ze 20 rokov chodili za dcerou/synom zo stanice 45kou a teraz nevedia na co maju ist...)
Reply on: si #66406:
ako som povedal sú tu cudzinci a nie každodenný substrát (ktorý by sme chceli dostať do MHD). Preto je podľa mňa lepšie spraviť bigbang, aby sme mali krásny prehľadný systém na ďaľších 50 rokov, krátkodobé pindy sú podľa mňa prijateľná cena... v tomto sa asi nezhodneme....

"tym co budu vyuzivat autobusy sa situacia nezmeni a budu platit rovnako ako doteraz?"
- množstvo SKK z verejných zdrojov je v danom okamihu konštantné, z toho vyplýva, že keď e-trakciu zlacním, tak smrad-trakciu MUSÍM zdražieť!!! ?
Reply on: si #66406:
To by ale napr. Lamačan jazdiaci 30/37/63 bol oproti Biskupičanovi z 201/202 3x znevýhodnený, lebo
- Lamačan musí ísť špinavým autobusom
- Lamačan tiež platil za výstavbu trate v Biskupiciach
- Lamačan by ešte aj platil vyššie cestovné
Reply on: tomas1 #66405:
som apriori proti akemukolvek precislovavaniu, z toho nikdy nic dobre nie je (a v principe je uplne jedno ci sa linka oznacuje X, 2, 18, H, 99 alebo 548, ide len a len o to ze ludia sa naucia to co je a kazda zmena kedy sa musia ucit nieco nove je im neprijemna)

co sa ti zda teroristicke na tom, ze ludom byvajucim v sucasnom druhom pasme zlacnim dopravu elektrickou trakciou (ktoru zaradim do prveho tarifneho pasma); tym co budu vyuzivat autobusy sa situacia nezmeni a budu platit rovnako ako doteraz ?
Reply on: si #66399:
prečíslovanie - okrem babiek máme aj nie každodenných cestujúcich a cudzincov. Ja by som zvolil radšej bigbang zmenu a by bol systém prehľadný a ľahko zapamätateľný. Preto som písal, že pri nejakej väčšej zmene pri ktorej budú pindy tak či tak.

"preco by mal potom cestujuci vyuzivajuci vozidlo elektrickej trakcie doplacat na cestovnom na cestujucich vyuzivajucich vozidla spalujuce fosilne paliva ??"
- bo on nedal peniaze zo svojho na vybudovanie tej elektrickej trakcie a cestujúci v autohnuse zas nemôže za to, že mu elektrickú trakciu k jeho domu nepostavili. Ešte napíš, že CNG linky by mali byť v prvom pásme a nafta v druhom...
Gratulejšn... ? ? ? ?
_________________________
Re #66401 si: nie je tá MHD už dosť zmrvená, ešte chceš dalšie nútené šlapanie "za výhodnejšou cenou" ? Komplikovanie, vyháňanie z MHD, terorizmus.
Reply on: Sommelier #66403:
prebolelo ako prebolelo, skus sa spytat cestujucich na linky ktore nepouzivali z inych mestskych casti a zistis ze este stale ich je velmi mnoho takych, co sa v novom znaceni nevyznaju ale stare linky si este pamataju...
Reply on: si #66399:
nemusela to byť úplná hovadina, keby to niekto dotiahol do konca. Napríklad tým, že by použil druhé číslo - x1 - spoj ide určite na/cez Hlst, x2-ASMN, x3-Nový most, ... či podobné miesta (x6 - x9 by boli vyhradené na spoje na tieto miesta nechodiace - lokálky a medziplanetárne ?) Inak sa to na BA celkom dá... A už nás to prečíslovanie prebolelo a tých linik nie je zas toľko.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.