mne chyba nočná linka spájajúca Vodostav s Technickým sklom... ?
Trasy liniek ND sa zdajú byť dobré. Ja teda nočnou dopravou necestujem, ale povedal by som, že systém ako taký nie je zlý. Len tie odchody...
Čo takto
23.50
00.50
01.50
02.50
03.50
??
To by ale musel byť zo strany mesta záujem...
Nemyslím si, že tie 2 zmeny, ktoré v trasách nočákov navrhuješ by boli správne. Jednak by tie autobusy nemuseli stačiť kapacitne a za tých 75 minút medzi prvým a druhým odchodom (aj s nejakou rezervou) by sa podľa cestovného poriadku zrejme nestíhali vrátiť na Hlavnú stanicu...
A čím má bus dlhšiu trasu, tým je pravdepodobnejšie jeho meškanie predpokladám (hlavne cez deň, keď zdržuje mnoho semafórov). Btw, v CP nočákov sa podľa chronometráže ráta, že zastavia len na niektorých zastávkach, však
ANKETA: Čo hovoríte na súčasné trasy nočných liniek? Podľa mňa sú celkom dobré a logické, ale rád si prečítam nejaké návrhy k zlepšeniu.
A má niekto tie trasy, čo boli navrhované prednedávnom a neschválili sa? Niekto tu raz spomínal, že napr. priame prepojenie Dúbravky s DNV...
Vážení, ktorí máte doma rozšírený balík káblovej televízie. Čo ak by som k Vám prišiel a prečísloval Vám, lepšie povedané, poprehadzoval by som rôzne kanály podľa nejakého "systému". A nájdem si dôvod v tom, že napr. tamten kanál mení iné pásmo (ako inú trakciu) a umiestnim ho spolu s inými rovnakého pásma do 2x. Ako by sa Vám to páčilo? Myslím že základ je linkovanie NEMENIŤ! Substrátu je jedno čo mu príde, on si proste pamätá, že linka XY ide tam keď mu príde YZ, tak je dezorientovaný, hoc tom ide po tej istej trase.
Tak linka ? pojde z Vyšehradskej po Budatínskej, Jiráskovej, Rusovskej ceste, Viedenskú cestu, Einsteinovu na Most Lafranconi.
A aj linku 88 by som zmenil. Z AS MN by z Rusovskej išla na Viedenskú a do Auparku.
To, čo píšeš určite vypadá lepšie. Ale vždy má hlavné slovo DP a ten to tak nespraví.
Napr. v Petržalke
predĺžiť linku 78 na Holíčsku po pôvodnej trase
Linka 80 by nezachádzala ku Kúpalisku Matador
Obnoviť linku 81 na Hlavnú stanicu
Linku 92 nechať iba na trase Dolnozemská - VW-1
a linka 82 na trase Dostih.dráha - Voj.nemocnica. Keď nastúpim do 92, tak neviem, či ide na zastávku Strečnianska alebo nie.
Myslim, že zmeny by sa mohli vykonať v nočnej doprave. Spojiť linky 501 a 504 do linky 501 s trasou Hlavná stanica - Karlova Ves - Dúbravka - Devínska Nová Ves
linky 506 a 508 do linky 506 s trasou Hlavná stanica - Jasovská (podľa linky 506) a odtiaľ cez Jarovce, Rusovce, Čunovo
A keď ja poviem, že centrum Petržalky je na Smolenickej, príp. pri TESCU, Technopole, či železničnej stanici, tak odvšadial povedie priama linka do DNV? ?
Pozri, ja ti napíšem linkové vedenie také, že v celej električkovej sieti sa dostaneš všade s maximálne jedným prestupom. Základom je predpoklad, že existuje trať do Petržalky, lebo inak by som zbytočne reorganizáciu nerobil (aj keď to sa bude dať). Interval by bol vzhľadom na súčasný počet vozidiel nasledovný 7,5/10//15 (idelálny 5/7,5//10) (špička/sedlo//víkend a večer), aj tie by museli byť takmer všetky pojadzné. Vychádzam z auditu vykonaného v DPB v minulom roku.
1 Hlavná stanica - Obchodná - Nám. SNP - Štúrova - Petržalka (príp. len po Nám. Ľ. Štúra)
2 Hlavná stanica - Vazovova - Trnavské mýto - Vajnorská - ŽST Nové mesto
3 Rača - Račianska - Vazovova - Špitálska - Štúrova - Petržalka (príp. na Nám. SNP prejazd na linku
4 Karlova Ves - PKO - Tunel - Nám. SNP - Špitálska - Trnavské mýto - Vajnorská - Zlaté piesky
5 v súčasnej trase
7 ŽST Vinohrady - Račianska - Vazovova - Špitálska - Nám. Ľ. Štúra - nábrežie - PKO - Karlova Ves (podľa možností len v špičke)
8 Ružinov - Trnavské mýto - Vazovova - Obchodná - Nám. SNP - Štúrova - Petržalka (príp. na Kamennom nám. prejazd na linku 3)
9 Ružinov - Trnavské mýto - Špitálska - Nám. Ľ. Štúra - nábrežie - PKO - Karlova Ves - Dúbravka
Myslím tak, že bez prestupu by si sa dostal z "centra" mestskej časti do "centra" inej mestskej časti.
Napr. aby bolo priame spojenie Petržalka-Námestie hraničiarov priamo na Istrijskú v Dev.N. Vsi, Do Rače, Vrakune (dnes s prestupom cez linku 87)
V krátkosti.
Konečná zastávka/linky, ktoré tam končia
Do Dúbravky: 1,5,9
Do Karlovej Vsi 4,7,10
Na hlavnú stanicu 2,6,13
Do Ružinova 3,9
Na ŽST Nové mesto 4
Na Zlaté piesky 1,2
na ŽST Vinohrady 6,7
do Rače 3,5
Nám.Ľ.Štúra 13
A bývam v Petržalke na Bradáčovej a nie na Račianskej.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
pressburger
Myslím tak, že bez prestupu by si sa dostal z "centra" mestskej časti do "centra" inej mestskej časti.
Napr. aby bolo priame spojenie Petržalka-Námestie hraničiarov priamo na Istrijskú v Dev.N. Vsi, Do Rače, Vrakune (dnes s prestupom cez linku 87)