1. Čo sa týka Východného súhlas pri intervale pod 20 minút. Čo sa týka Rače, myslím, že jej to moc nepomôže.
Re #64724 AAA: Pokiaľ bude aj naďalej 50 príspevkov za deň a z toho 45 o S@finovi a jeho hádkam so zvyškom fóra.
0: #64723
1: ad Rača: stanica obslúži rodinné domy vo svojom okolí a časť Východného - tú, z ktorej je výhodnejšie ísť pešo na stanicu ako busom k električke. Električka ide ľuďom popod okná a ide každú chvíľu. Kým sa dostaneš na stanicu, električkou si už v Gaštaňáku. Stanica DNV je situovaná podobne - tam sa však dá postaviť zastávka v blízkosti sídliska a električka pod oknami tam nie je a zrejme ani nebude, takže táto trať môže mať určitý význam (sám som ju párkrát vnútromestsky použil).
A ja som vari niekde písal, že to má byť URČENÉ na vnútromestskú dopravu? Najprv si poriadne prečítaj, na čo reaguješ. Tomas1 tvrdil, že železnica bude VHODNÁ na vnútromestskú dopravu. Ja tvrdím, že na vnútromestskú dopravu VHODNÁ nebude.
Nehnevaj sa na mňa, ale osočovanie, urážky a iné osobné invektívy v podstate "pre nič" nepochopím... Takisto, ako "druhá strana" nechce pochopiť, že sú tu aj laikovia, ktorí môžu mať neprofesionálne otázky.
0. Tento projekt však vnútromestskú dopravu ani riešiť nemá. Je to projekt ŽSR, nie mesta ani DPB.
1. žst. Rača obslúži veľkú časť Rače a k tomu aj Šajby (východné). Z DNV je výhodnejšie použiť vlak, aj napriek intervalu (ktorý je mimochodom slušný - idú odtiaľ osobné vlaky z Kútov, Garnsendorfu a Viedne). Vlak pritom dorazí na hl. st. za 13 až 15 minút. Vajnory komentovať nebudem...
2. To ako často budú jazdiť vlaky s určitosťou teraz nikto nepovie. A vlaky sú narozdiel od MHD rýchlejšie a najmä nepodliehajú dopravnej situácii (zápchy a podobne).
Plne súhlasím s Tebou v tom, že aj keď niekto napíše totálnu k...tinu, nie je to ešte dôvod na označovanie takýmito a podobnými pejoratívami. Aj na triviálnu otázku sa dá odpovedať slušne. Nikto učený z neba nespadol. Nie je hanba, ak niečo človek nevie a opýta sa.
Uz som to tu raz pisal, ale este raz to zopakujem, ten projekt sa robi v ramci KORIDORU BA-Pariz, to ze ludia by eventuelne mohli vuzit vlak na presun v ramci mesta je len doplnok,ono to vobec nema byt myslene vprvomrade pre MHD,chapes?toto nema byt NDS ale europsky zeleznicny KORIDOR!!!!!
Mesto zastávku na Einsteinovej chce, veď tam projektuje aj stanicu NDS, hoci zadok električky bude takmer trčať do predchádzajúcej stanice:-). Ale čosi som čítal o tom, že železniciam akosi došlo, že zastávka tam nemôže byť kvôli smerovým pomerom toho úžasného tunelu.
Ďakujem, že si vyjadril svoj súhlas so mnou. Daj si však pozor, aby aj z Teba nespravili *o*ota, idiota, tupca, tlka a neviem co este... Pretože na totmo fóre chce zrejme niekto "neprofesionálom" uberať právo na názor. Mňa to iba mrzí.
"- nepravda, železnica v Bratislave bude s týmto projektom veľmi vhodná na vnútromestskú dopravu."
Ani náhodou. Tento projekt zlepší dopravu do centra zo smerov Pezinok a Senec, na vnútromestskú dopravu však železnica vhodná nebude. Dôvody:
1. na okrajoch mesta je zlá dostupnosť staníc (Vajnory sú v úplnej riti, Rača obslúži pár rodinných domov - ostatní to majú pohodlnejšie a rýchlejšie električkou, DNV detto, Východ má jednak malú potenciálnu frekvenciu, jednak tadiaľ asi vlaky jazdiť naďalej nebudú) - a trate vedú tak, že stanice s atraktívnou polohou by sa dali vybudovať len ťažko,
2. preprava vlakom medzi stanicami v centre nie je atraktívna (vlaky budú jazdiť podstatne redšie, takže ak vlak ujde alebo mešká, vzniká veľká strata; ak ujde električka, príde o chvíľu ďalšia)
"navyse sa presunie zejme aj hlavna stanica na filialku."
Hééj? Ako sa tam tie výkony na tých 5 koľají, čo je v projekte, zmestia? Pozri #59381.
Tento projekt hlavnú stanicu iba odľahčí, určite ju však nenahradí.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S@fino