Aj keď sa mi nepáči spôsob, akým sa tu rozlúčil MAXON, tak som sa rozhodol rozlúčiť aj ja. Táto diskusia už dávno nie je to, čo bývala vďaka samozvaným "odborníkom", ktorých vek väčšinou ledva dosahuje 15 rokov.
To čo tu písal NIGHTLIGHT som ocenil, reakcia S@fina ma však dorazila.
Tí, čo ma poznajú mi môžu napísať na extralarge@zoznam.sk
nedaleke a nie o moc vacsie brno sa snazi o podobny a dokonca vacsi projekt a to presun nadrazia, ktore ma stat az 26 miliard ceskych korun co mas asi 34 miliard korun slovenskych, teda 2x viac ako projekt filialka.
a v brne navyse mesto (nezavysle od toho) planuje aj podzemnu elektrickovy koridor.
cize na rozdiel od BA hned stavaju aj elektricku v konecnom variante.
ako som povedal X krat, za nestavanim petrzalskej radialy treba vidno mesto a ludi v magistrate, ktorym je jedno cim sa ludia dopravuju, im ide len o baksis za predaj pozemkov. a vyplieskanie 2 miliard na rozne projekty o metre.
toto si prosim skuste uvedomit.
nemusime ani chodit daleko, kde chcel sam primator za ustupok trapnych 7 podlazi ochudobnit mesto o 6-7 miliard korun na predajoch pozemkov!
a toto su len velke veci co sa dostali na povrchu ...
chcel som len este napisat, ze v projekte ZSR predbezne (podla potreby zo strany mesta) rataju so zastavkami einsteinova, dostojevskeho, nivy, filialka + jedna na ktoru si neviem spomenut.
ak mesto pojde proti tomuto planu a nadalej bude ignorovat moznost spoluprace, tak sa moze stat, ze ako bolo uz spomenue. pre riesenie vnutornej MHD to bude nepouzitelne KVOLI mestu a jeho chuti rozhadzovat dalej miliardy na tunel menom nosny system mesta bratislavy kedze ZSR mozno urobia len tunel a stanicu filialka.
vidis, toto je ten zakladny problem, ktori tunak zda sa kopu ludi nechape
to ze TEBE konkretne to vela nepomoze, neznamena ze to X tisicom inym nepomoze. ozaj odporucam si pozriet aspon zbezne o com projekt filialka je. a aspon sa snazit pochopit ideu a pointu tohto projektu.
projekt filialka riesi viacero akutnych problemov zeleznic (pretazena hlavna stanica, nie najlepsie vnutromestke prepojenie vnutromestkych stanic, primestsku dopravu, riesenie zeleznicneho uzla BA ako celku, prepojenie letiska) v hlavnom meste a BA ako aj slovensko moze byt len a len rado, ze EU na to da peniaze.
mesto ako aj obcania by mohli byt len radi, ze niekto z velkej casti zaplati dalsie zlepsenie dopravy v meste.
skuste prosim aspon akceptovat tuto premisu, ze projekt filialka NERIESI a ani nema v umysle riesit vnutromestsku dopravu.
a ze petrzalska radiala (honosne niekedy nazyvana ako nosny system) je dalsi do istej miery komplementarny projekt.
to ze realizacia petrzalskej radialy je skor zbozne zelenie, je chybou magistratu a nie ZSR.
TY NIE SI KUS *****A, TY CY CELY RIADNY *****. KVOLI TAKYM AKO TY SOM SEM PREDSTAL PISAT A UZ TO NEBUDEM ANI CITAT. PO ODOSLANI TOHTO TEXTU IDEM ZRUSIT SVOJE KONTO.
TY NIE SI KUS *****A, TY CY CELY RIADNY *****. KVOLI TAKYM AKO TY SOM SEM PREDSTAL PISAT A UZ TO NEBUDEM ANI CITAT. PO ODOSLANI TOHTO TEXTU IDEM ZRUSIT SVOJE KONTO.
Ta zeleznica na uzemi Bratislavy nema riesit MHD ale je to sucast celoeuropskeho zeleznicneho koridoru Bratislava-Paríž.To, ze by BA MHD z toho mohla profitovat je len dobre ale ide o nepodstatnu vec v zmysle, ze toto neni pre BA MHD! A mozme byt radi ze to cez BA ide,je vela europskych metropol kade takyto koridor nepovedie,mozno sa raz dockame aj TGV.
Ja mam len jednu otazku?Odkial sa kukas ked mas taketo pohlady?Este ta nikdy nenapadlo, ze ten projekt je financovany predovsetkym z penazi EU a ide o jednu sucast celoeuropskeho projektu hlavnych koridorov?Jasne, ze tie peniaze su z dani ludi-totiz ani EU do ktorej patrime, si tie peniaze netlaci, ale ked sme vstupili do EU,zaviazali sme k istym veciam a pokial sa rozhodlo o tom, ze tadialto pojde koridor,tak tadialto pojde a mimochodom, Slovensko s tym isto muselo suhlasit.Myslim,ze takyto projekt je pre Slovensko len a len prinosom a to ze z casti by mohol pomoct bratislavskej MHD je len pozitivum, ten projekt NIKDY nemal sluzit ako nahrada NDS v BA ani nic podobne !!! a vobec sa tu v zaklade veci nejedna o BA ako o cele SLOVENSKO!To, ze BA moze mat z toho profit je len dobra vec,tak neviem co vsetci blbnete co pisete daco proti!
"Môj problém je ten, že tu niekto "preinvestuje" 17 miliárd z Našich daní na niečo, čo nám málo pomôže."
- Bratislavocentrista. Stále si v tom, že tých 17mld. je na MHD. ?
Aha ? A ty sa divíš ? Ako išli výkony železníc dole ? Však to kedysi jazdilo jedno za druhým !
A ty si myslíš, že sa všetci vykašlú na kamióny ? Všetko dnes na nich funguje.
A keď to bude hotové, tak sa tam z pakruky dá primontovať stanica Einsteinova ?
Ja niesom euroidealista... Ty proste nechápeš, že projekt BA uzol nieje pre mestskú ani prímestskú dopravu. Problém je na tvojej strane, že si nepochopil účel projektu.
"3 minútový interval Filiálka - Petržalka"
- Myslel som, že si tam písal o priepustnosti trate... Sorry, inak. Na Einsteinovej ( v budúcnosti prestup na električku) 4 zo ŽST Petržalka + 4 z ÚNS, teda 7,5 minúty. Len je škoda, že mesto nechce zastávku na Einsteinovej tak tá asi nebude hneď. Nakoniec možno mesto z toho vyrobí zbytočný projekt svojim postojom... ?
Kto Ti povedal, že BA je "v záverečnej časti" koridorov??
Nákladné vagóny putujú po Európe stále 10kmh, takže neviem či sa toho dialo až tak veľa doteraz.
mne je to úplne jedno, aj mi to musí byť jedno, lebo v BA môžeš aspoň niekomu vlepiť za ucho keby si chcel, ale v Bruseli nebudeš vlepovať tej plejáde úradníkov.
Sú to peniaze na dopravu ? Sú.
Drobcek 7120
To čo tu písal NIGHTLIGHT som ocenil, reakcia S@fina ma však dorazila.
Tí, čo ma poznajú mi môžu napísať na extralarge@zoznam.sk
Majte sa tu krásne.