Reply on: tomas1 #64637:
"- nepravda, železnica v Bratislave bude s týmto projektom veľmi vhodná na vnútromestskú dopravu."Ani náhodou. Tento projekt zlepší dopravu do centra zo smerov Pezinok a Senec, na vnútromestskú dopravu však železnica vhodná nebude. Dôvody:
1. na okrajoch mesta je zlá dostupnosť staníc (Vajnory sú v úplnej riti, Rača obslúži pár rodinných domov - ostatní to majú pohodlnejšie a rýchlejšie električkou, DNV detto, Východ má jednak malú potenciálnu frekvenciu, jednak tadiaľ asi vlaky jazdiť naďalej nebudú) - a trate vedú tak, že stanice s atraktívnou polohou by sa dali vybudovať len ťažko,
2. preprava vlakom medzi stanicami v centre nie je atraktívna (vlaky budú jazdiť podstatne redšie, takže ak vlak ujde alebo mešká, vzniká veľká strata; ak ujde električka, príde o chvíľu ďalšia)
aquila
nedaleke a nie o moc vacsie brno sa snazi o podobny a dokonca vacsi projekt a to presun nadrazia, ktore ma stat az 26 miliard ceskych korun co mas asi 34 miliard korun slovenskych, teda 2x viac ako projekt filialka.
a v brne navyse mesto (nezavysle od toho) planuje aj podzemnu elektrickovy koridor.
cize na rozdiel od BA hned stavaju aj elektricku v konecnom variante.
ako som povedal X krat, za nestavanim petrzalskej radialy treba vidno mesto a ludi v magistrate, ktorym je jedno cim sa ludia dopravuju, im ide len o baksis za predaj pozemkov. a vyplieskanie 2 miliard na rozne projekty o metre.
toto si prosim skuste uvedomit.
nemusime ani chodit daleko, kde chcel sam primator za ustupok trapnych 7 podlazi ochudobnit mesto o 6-7 miliard korun na predajoch pozemkov!
a toto su len velke veci co sa dostali na povrchu ...