Recept ako získať peniaze v BA. Takže treba si najprv zobrať pôžičku "pár" miliónov. Kúpiť za to jeden dva bagre pár starých sklápačov napr. nejaké Tatry. Potom založiť stavebnú firmu. Kúpiť lukratívny pozemok ktorý zahladí výhľad na hrad. Urobiť projekt na okolo 30 poschodovú budovu. Dostať stavebné povolenie. Ani ho netreba ak stavate v Starom meste. ? Začať stavať. Nikomu nepoviete ,že staviate len 10 poschodovú budovu. Potom vám mesto ponúkne predať pozemky za lacno aby ste nepostavyli takú vysokú budovu.Kúpite ich. Dostaviate budovu len tých 10 poschodí. A predáte tie pozemky od mesta inej firme. Dostanete okolo 800 000 000SK. A máte peniaze. Niečo si odložite na splácanie. Ak nikto neodhalí tento podvod čo v Bratislave sa ani jeden neodhalí a aj keď, nič sa nerobí máte peniaze. Napr istá firma čo stavala v Karlovke pozemné parkovisko a prepadlo sa stále sa "nevie" čo to spôsobilo. ? ?
Ta zastavka je presunuta z dovodu vystavby budovy na parkovisku za nou. Uz je tam tusim aj jama vykopana. A vzhladom na to ze je na novej zastavke polozeny aj ten cerveny betonovy povrch by som povedal ze bude presunuta na trvalo. Ani mne sa to nepaci. Mohli si dat podmienku na zastavku v budove ako sa to napriklad planuje na Hodzovom.
Ako to slušne napísať... Autor novinky zabudol dopísať, že foto k nej priložené je iba ilustračné. Zároveň chcel pomachrovať, že má odfotený (alebo má k dispozícií fotku) solaris pred sídlom DPB na Olejkárskej, ktorému nahodili na transparent "X50 Landererova". Na linke X50 budú aj naďalej premávať denne sory, momentálne tušim 3517. ☺
Vie mi niekto znaly problemu vysvetlit, ako je mozne, ze zrazu treba na L X50 15m- busy ked doteraz tam jazdili male SOR-y?Nenaslo by sa omnoho viac liniek, kde by tie Soláče mohli jazdit?Ved hradit linku, na ktorej obvykle chodia minibusy 15 m- busmy je pomerne nepochopitelne...
Vcera na L67 na Dolnych honoch smer Vinohradnicka Dlha plynova karosa s dvomi cestujucimi /asi VIP spoj/
Hm zaujímavé, ja som sa dnes tiež viezol Solarisom cez obed na L88 a strešné vetráky boli otvorené a aj odsávanie bolo zapnuté a cítil som sa ako v klimatizovanom autobuse. Bočné vetráky dokonca neboli ani pootvárané a ani nikoho nenapadlo ich otvoriť, lebo tam bolo fakt príjemne. Potom som prestúpil do Ik 435 a síce mal otvorené všetky vetracie možnosti, tak tam bolo neznesiteľne teplo! ?
Prikláňam sa teda skôr k názoru S499.1023 ktorý to opísal aj v príspevku #64039
Poprosim v sekcii Spravy z oblasti MHD: Presunutie Ikarusov 435 do Petržalky, opravit druhu vetu ...V Petržalka obdržia nové na V Petrzalke obdrzia nove... ?
Všetci tí bezprievanoví tlakoví vetrači Solarisov: A ako má tento systém správne fungovať? Jedným exemplárom som sa viezol, boli otvorené všetky okná, oba strešné poklopy, ventilátor pod stropom ručal na celý autobus, a aj tak tam bolo nedýchateľne na nevydržanie. Bol som VEĽMI rád, keď som vystupoval.
Re #64113 pepino23: Skutočnosť je však (údajne) taká, že primátor, respektívne mesto bolo to, ktoré celú snahu o zníženie stavby výmenou za pozemky iniciovalo. Je to, bohužiaľ, bežná prax. Viď parčík na Belopotockého vs výmena za pozemky pod amfiteátrom na Búdkovej. To ešte len bude sranda, čo TAM postavia. To sa bude v panoráme mesta krásne vynímať...
Re #64115 si: Petržalskí poslanci, bohužiaľ, robia tejto mestskej časti prevažne zlé meno. Ale aj tak by som privítal nejaký seriózny článok retrospektívne sa zaoberajúci celou výstavbou Auparku. V médiách už bolo publikovaných toľko protichodných informácií, že neviem, čomu veriť. Každopádne súhlas s výstavbou Aupark Tower už nedávali ani len petržalskí poslanci, ale miestny stavebný úrad.
V prvom rade tam nikdy žiaden Aupark nemal stáť. Už mi je na zvracanie z toho, ako sa toto mesto vyvíja živelne, bez akejkoľvek supervízie zo strany mesta, len z iniciatívy developerov. Z toho, čo sa za posledné roky postavilo, je len absolútne minimum architektonicky hodnotné a mestotvorné...
Re #64080 Sommelier: Ak sa nemýlim, koncom roka 2003 bola vypísaná verejná súťaž na čistenie interiérov a exteriérov vypravovaných vozidiel. Nakoniec bola vyhodnocovaná len jediná ponuka, lebo ostatní uchádzači boli zo súťaže vylúčení. Jeden z nich sa ale odvolal a jeho námietke bolo vyhovené. Predpokladám preto, že súťaž bola zrušená. Či bola vypísaná ďalšia, to netuším. Ale to, kto je zodpovedný za súčasný tristný stav interiérov vozidiel, by zaujímalo aj mňa. Ak tieto práce skutočne vykonáva súkromná spoločnosť...
Vie mi niekto znaly problemu vysvetlit, ako je mozne, ze zrazu treba na L X50 15m- busy ked doteraz tam jazdili male SOR-y?Nenaslo by sa omnoho viac liniek, kde by tie Soláče mohli jazdit?Ved hradit linku, na ktorej obvykle chodia minibusy 15 m- busmy je pomerne nepochopitelne...
Ja som nepisal, ze na stavbu dali suhlas mestski posranci ? BTW, tu stavbu ak sa pamatam, tak odsuhlasili este za Bajana...kazdopadne by som z toho mestskych posrancov zasa az tak nedistancoval, predsa sa nemoze nikto tvarit, ze Petrzalka je iny stat, a oni v tom obdobi vobec nic nerobili, ani sa nepokusali to s petrzalskymi posrancami konzultovat, teraz uz je moc neskoro...
Bohuzial ma SI pravdu ?
Petrzalsky poslanci asi len hrabu pre seba. Ved ako mozu odsuhlasit takuto stavbu, ked magistrat bol proti?
A dalsich prikladov je vela: mozna stavba dalsej vyskovej budovy na mieste dnesnej Artmedie a garazovy dom, ci nieco podobne na mieste parkoviska na Tyrsovom nabrezi ?
ono suhlas na stavbu nedalo mesto ani mestski poslanci, ale petrzalski (a tam evidentne je neaka banda zmrdov, ti sa toho uz dost pokusali dodrbat....)
Mna na celej veci zaraza jeden fakt, ktorý nikto nespomina. Predstavim si, ze som nejaky investor, navrhnem a necham si odklepnut stavbu mrakodrapu a potom budem vydierat mesto, ze znizim poschodia, ale chcem za to pozemky. Podla mna je to cele dopredu naplanovane a cela HB reavis je jedna spekulantska firma, ktora s touto alternativou dopredu ratala za ucelom ziskania lacnych pozemkov. Naozaj je zarazajuce, ze vsetko sa toci teraz iba o nejakej cene pozemkov ako nahrada za znizenie podlazi ale nikto si nevsima to nehorazne vydieranie zo strany HB reavis. Byt na strane primatora, tak panom z onej firmy pekne rychlo ukazem kadial sa z Primacialneho palaca vychadza!
81-71