Poprosim v sekcii Spravy z oblasti MHD: Presunutie Ikarusov 435 do Petržalky, opravit druhu vetu ...V Petržalka obdržia nové na V Petrzalke obdrzia nove... ?
Všetci tí bezprievanoví tlakoví vetrači Solarisov: A ako má tento systém správne fungovať? Jedným exemplárom som sa viezol, boli otvorené všetky okná, oba strešné poklopy, ventilátor pod stropom ručal na celý autobus, a aj tak tam bolo nedýchateľne na nevydržanie. Bol som VEĽMI rád, keď som vystupoval.
Re #64113 pepino23: Skutočnosť je však (údajne) taká, že primátor, respektívne mesto bolo to, ktoré celú snahu o zníženie stavby výmenou za pozemky iniciovalo. Je to, bohužiaľ, bežná prax. Viď parčík na Belopotockého vs výmena za pozemky pod amfiteátrom na Búdkovej. To ešte len bude sranda, čo TAM postavia. To sa bude v panoráme mesta krásne vynímať...
Re #64115 si: Petržalskí poslanci, bohužiaľ, robia tejto mestskej časti prevažne zlé meno. Ale aj tak by som privítal nejaký seriózny článok retrospektívne sa zaoberajúci celou výstavbou Auparku. V médiách už bolo publikovaných toľko protichodných informácií, že neviem, čomu veriť. Každopádne súhlas s výstavbou Aupark Tower už nedávali ani len petržalskí poslanci, ale miestny stavebný úrad.
V prvom rade tam nikdy žiaden Aupark nemal stáť. Už mi je na zvracanie z toho, ako sa toto mesto vyvíja živelne, bez akejkoľvek supervízie zo strany mesta, len z iniciatívy developerov. Z toho, čo sa za posledné roky postavilo, je len absolútne minimum architektonicky hodnotné a mestotvorné...
Re #64080 Sommelier: Ak sa nemýlim, koncom roka 2003 bola vypísaná verejná súťaž na čistenie interiérov a exteriérov vypravovaných vozidiel. Nakoniec bola vyhodnocovaná len jediná ponuka, lebo ostatní uchádzači boli zo súťaže vylúčení. Jeden z nich sa ale odvolal a jeho námietke bolo vyhovené. Predpokladám preto, že súťaž bola zrušená. Či bola vypísaná ďalšia, to netuším. Ale to, kto je zodpovedný za súčasný tristný stav interiérov vozidiel, by zaujímalo aj mňa. Ak tieto práce skutočne vykonáva súkromná spoločnosť...
Vie mi niekto znaly problemu vysvetlit, ako je mozne, ze zrazu treba na L X50 15m- busy ked doteraz tam jazdili male SOR-y?Nenaslo by sa omnoho viac liniek, kde by tie Soláče mohli jazdit?Ved hradit linku, na ktorej obvykle chodia minibusy 15 m- busmy je pomerne nepochopitelne...
Ja som nepisal, ze na stavbu dali suhlas mestski posranci ? BTW, tu stavbu ak sa pamatam, tak odsuhlasili este za Bajana...kazdopadne by som z toho mestskych posrancov zasa az tak nedistancoval, predsa sa nemoze nikto tvarit, ze Petrzalka je iny stat, a oni v tom obdobi vobec nic nerobili, ani sa nepokusali to s petrzalskymi posrancami konzultovat, teraz uz je moc neskoro...
Bohuzial ma SI pravdu ?
Petrzalsky poslanci asi len hrabu pre seba. Ved ako mozu odsuhlasit takuto stavbu, ked magistrat bol proti?
A dalsich prikladov je vela: mozna stavba dalsej vyskovej budovy na mieste dnesnej Artmedie a garazovy dom, ci nieco podobne na mieste parkoviska na Tyrsovom nabrezi ?
ono suhlas na stavbu nedalo mesto ani mestski poslanci, ale petrzalski (a tam evidentne je neaka banda zmrdov, ti sa toho uz dost pokusali dodrbat....)
Mna na celej veci zaraza jeden fakt, ktorý nikto nespomina. Predstavim si, ze som nejaky investor, navrhnem a necham si odklepnut stavbu mrakodrapu a potom budem vydierat mesto, ze znizim poschodia, ale chcem za to pozemky. Podla mna je to cele dopredu naplanovane a cela HB reavis je jedna spekulantska firma, ktora s touto alternativou dopredu ratala za ucelom ziskania lacnych pozemkov. Naozaj je zarazajuce, ze vsetko sa toci teraz iba o nejakej cene pozemkov ako nahrada za znizenie podlazi ale nikto si nevsima to nehorazne vydieranie zo strany HB reavis. Byt na strane primatora, tak panom z onej firmy pekne rychlo ukazem kadial sa z Primacialneho palaca vychadza!
Mne je to celé trochu podozrivé. Samozrejme by na tom mieste nemala byť žiadna výšková budova. Tá vizualizácia, ktorá bola prezentovaná buď v SME alebo v Bratislavských novinách vyzerala katastrofálne - budova značne naruší siluetu s Novým mostom.
Akosi však neverím, že 15 poschodí bude tú siluetu narušovať podstatne menej ako 22, preto mi táto iniciatíva mesta a ochota lacno predať pozemky zaváňa buď korupciou alebo idiotizmom.
Sorry, trocha som to prehnal teraz ked to tak citam znovu..
Jasne, aj ja som proti vyskovym budovam, s tym by sa malo nieco robit lebo ich tu bude za chvilu az moc ?
No uz som cakal, kedy sa niekto chyti detailu s tymi poschodiami. Tie cisla som uvadzal vratane cien ako PRIKLAD ! Podstatne tam bolo nieco ine.
A pokial ide o moj nazor, tak ja som proti tomu, aby tam stala vyskova budova. Fakt to bude narusat dominanciu Mosta SNP. Podobne uvazovali aj komunisti - zburali vezu kostola na Kalvarii, aby nekonkurovala Slavinu pri pohlade z mesta. Tak ale to uz bol extrem... To akoby by teraz HB Reavis musel zburat kaviaren na Moste. Dnes chceme opak - aby sa nestavali mrakodrapy kade tade, kde si to mafia zmysli. A toto je ten pripad.
Aupark Tower sa nemá znížiť z 30 poschodí na 22, ale z 22 na 15
Aj ja by som bol za zníženie veže, ale nie pri takýchto podmienkach! Za zníženie o 7 poschodí by mesto prerobilo 800 miliónov korún! To sú OBROVSKÉ peniaze, peniaze NÁS daňových poplatníkov! A ja NESÚHLASÍM aby som sa z daní skladal nejakému investorovi na zaplatenie jeho priblblej požiadavky a v konečnom dôsledku na jeho nové vily a autá!
Mimochodom aj tak sio myslím, že tam žiadnych 22 poschodí nebude pretože podzemné vody a podložie to jednoducho nedovolia... Takže ak by mesto zaplatilo peniaze za zníženie stavby, zaplatilo by zaniečo, čo by sa aj tak znížilo bez akéhokoľvek mestom vynaloženého úsilia.
hoppusmark
Aj ja by som bol za zníženie veže, ale nie pri takýchto podmienkach! Za zníženie o 7 poschodí by mesto prerobilo 800 miliónov korún! To sú OBROVSKÉ peniaze, peniaze NÁS daňových poplatníkov! A ja NESÚHLASÍM aby som sa z daní skladal nejakému investorovi na zaplatenie jeho priblblej požiadavky a v konečnom dôsledku na jeho nové vily a autá!
Mimochodom aj tak sio myslím, že tam žiadnych 22 poschodí nebude pretože podzemné vody a podložie to jednoducho nedovolia... Takže ak by mesto zaplatilo peniaze za zníženie stavby, zaplatilo by zaniečo, čo by sa aj tak znížilo bez akéhokoľvek mestom vynaloženého úsilia.