Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: galiyosha #64122:
Ta zastavka je presunuta z dovodu vystavby budovy na parkovisku za nou. Uz je tam tusim aj jama vykopana. A vzhladom na to ze je na novej zastavke polozeny aj ten cerveny betonovy povrch by som povedal ze bude presunuta na trvalo. Ani mne sa to nepaci. Mohli si dat podmienku na zastavku v budove ako sa to napriklad planuje na Hodzovom.
Reply on: David #64127:
Ako to slušne napísať... Autor novinky zabudol dopísať, že foto k nej priložené je iba ilustračné. Zároveň chcel pomachrovať, že má odfotený (alebo má k dispozícií fotku) solaris pred sídlom DPB na Olejkárskej, ktorému nahodili na transparent "X50 Landererova". Na linke X50 budú aj naďalej premávať denne sory, momentálne tušim 3517. ☺
Reply on: 81-71 #64119:
Vie mi niekto znaly problemu vysvetlit, ako je mozne, ze zrazu treba na L X50 15m- busy ked doteraz tam jazdili male SOR-y?Nenaslo by sa omnoho viac liniek, kde by tie Soláče mohli jazdit?Ved hradit linku, na ktorej obvykle chodia minibusy 15 m- busmy je pomerne nepochopitelne...


Vcera na L67 na Dolnych honoch smer Vinohradnicka Dlha plynova karosa s dvomi cestujucimi /asi VIP spoj/
Reply on: galiyosha #64125:
Alebo či strešné vetráky majú byť otvorené vo vodorovnej polohe alebo v šikmej, "naberajúc" vzduch v smere jazdy (ak sa to vôbec dá)...
Reply on: Puki #64124:
Preto sa pýtam, ako to má fungovať. Či problém nebol napríklad v tom, že boli otvorené bočné okná.
Reply on: galiyosha #64120:
Hm zaujímavé, ja som sa dnes tiež viezol Solarisom cez obed na L88 a strešné vetráky boli otvorené a aj odsávanie bolo zapnuté a cítil som sa ako v klimatizovanom autobuse. Bočné vetráky dokonca neboli ani pootvárané a ani nikoho nenapadlo ich otvoriť, lebo tam bolo fakt príjemne. Potom som prestúpil do Ik 435 a síce mal otvorené všetky vetracie možnosti, tak tam bolo neznesiteľne teplo! ?
Prikláňam sa teda skôr k názoru S499.1023 ktorý to opísal aj v príspevku #64039
Reply on: Andy #64118:
Hlavne ze bude mat odmenu co mu odklepli ako polrocnu premiu asi tak cez 260 000 Sk ?
Ad http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3674: Na to presunutie som sa pýtal už minule. Je trvalé? Kto to povolil a prečo? Nová poloha je pre cestujúcich oveľa menej výhodná než tá pôvodná...
Poprosim v sekcii Spravy z oblasti MHD: Presunutie Ikarusov 435 do Petržalky, opravit druhu vetu ...V Petržalka obdržia nové na V Petrzalke obdrzia nove... ?
Všetci tí bezprievanoví tlakoví vetrači Solarisov: A ako má tento systém správne fungovať? Jedným exemplárom som sa viezol, boli otvorené všetky okná, oba strešné poklopy, ventilátor pod stropom ručal na celý autobus, a aj tak tam bolo nedýchateľne na nevydržanie. Bol som VEĽMI rád, keď som vystupoval.

Re #64113 pepino23: Skutočnosť je však (údajne) taká, že primátor, respektívne mesto bolo to, ktoré celú snahu o zníženie stavby výmenou za pozemky iniciovalo. Je to, bohužiaľ, bežná prax. Viď parčík na Belopotockého vs výmena za pozemky pod amfiteátrom na Búdkovej. To ešte len bude sranda, čo TAM postavia. To sa bude v panoráme mesta krásne vynímať...

Re #64115 si: Petržalskí poslanci, bohužiaľ, robia tejto mestskej časti prevažne zlé meno. Ale aj tak by som privítal nejaký seriózny článok retrospektívne sa zaoberajúci celou výstavbou Auparku. V médiách už bolo publikovaných toľko protichodných informácií, že neviem, čomu veriť. Každopádne súhlas s výstavbou Aupark Tower už nedávali ani len petržalskí poslanci, ale miestny stavebný úrad.

V prvom rade tam nikdy žiaden Aupark nemal stáť. Už mi je na zvracanie z toho, ako sa toto mesto vyvíja živelne, bez akejkoľvek supervízie zo strany mesta, len z iniciatívy developerov. Z toho, čo sa za posledné roky postavilo, je len absolútne minimum architektonicky hodnotné a mestotvorné...

Re #64080 Sommelier: Ak sa nemýlim, koncom roka 2003 bola vypísaná verejná súťaž na čistenie interiérov a exteriérov vypravovaných vozidiel. Nakoniec bola vyhodnocovaná len jediná ponuka, lebo ostatní uchádzači boli zo súťaže vylúčení. Jeden z nich sa ale odvolal a jeho námietke bolo vyhovené. Predpokladám preto, že súťaž bola zrušená. Či bola vypísaná ďalšia, to netuším. Ale to, kto je zodpovedný za súčasný tristný stav interiérov vozidiel, by zaujímalo aj mňa. Ak tieto práce skutočne vykonáva súkromná spoločnosť...
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3680

Vie mi niekto znaly problemu vysvetlit, ako je mozne, ze zrazu treba na L X50 15m- busy ked doteraz tam jazdili male SOR-y?Nenaslo by sa omnoho viac liniek, kde by tie Soláče mohli jazdit?Ved hradit linku, na ktorej obvykle chodia minibusy 15 m- busmy je pomerne nepochopitelne...
Reply on: si #64115:
Ja som nepisal, ze na stavbu dali suhlas mestski posranci ? BTW, tu stavbu ak sa pamatam, tak odsuhlasili este za Bajana...kazdopadne by som z toho mestskych posrancov zasa az tak nedistancoval, predsa sa nemoze nikto tvarit, ze Petrzalka je iny stat, a oni v tom obdobi vobec nic nerobili, ani sa nepokusali to s petrzalskymi posrancami konzultovat, teraz uz je moc neskoro...
Bohuzial ma SI pravdu ?
Petrzalsky poslanci asi len hrabu pre seba. Ved ako mozu odsuhlasit takuto stavbu, ked magistrat bol proti? ❓
A dalsich prikladov je vela: mozna stavba dalsej vyskovej budovy na mieste dnesnej Artmedie a garazovy dom, ci nieco podobne na mieste parkoviska na Tyrsovom nabrezi ?
Reply on: 81-71 #64114:
ono suhlas na stavbu nedalo mesto ani mestski poslanci, ale petrzalski (a tam evidentne je neaka banda zmrdov, ti sa toho uz dost pokusali dodrbat....)
Reply on: pepino23 #64113:
Komunalna politika je uz taka, poslanci to raz odklepli tak co!Ked uz raz mesto da suhlas na stavbu, tak nech potom neplace!
Reply on: hoppusmark #64103:

Mna na celej veci zaraza jeden fakt, ktorý nikto nespomina. Predstavim si, ze som nejaky investor, navrhnem a necham si odklepnut stavbu mrakodrapu a potom budem vydierat mesto, ze znizim poschodia, ale chcem za to pozemky. Podla mna je to cele dopredu naplanovane a cela HB reavis je jedna spekulantska firma, ktora s touto alternativou dopredu ratala za ucelom ziskania lacnych pozemkov. Naozaj je zarazajuce, ze vsetko sa toci teraz iba o nejakej cene pozemkov ako nahrada za znizenie podlazi ale nikto si nevsima to nehorazne vydieranie zo strany HB reavis. Byt na strane primatora, tak panom z onej firmy pekne rychlo ukazem kadial sa z Primacialneho palaca vychadza!
Doprava na Železnú studienku http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2795937 Mesto ani po vcerajsku nema uzemny plan http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2795915
Reply on: 3001 #64110:
No, tak to je mrzute, ale pokial viem mi mame mame CNG verziu a 3. generaciu narozdiel od KE. ?
Dnes rano nam v Kosiciach zhorel dalsi solaris,takze pozor... ☠

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.