Reply on: si #62844:
odhliadnuc od toho, že používaš najkomplikovanejší prípad a to CR. Má mnohé nedostatky, do ktorých by bolo potrebné mnohé investovať.CR by nebola prvá - začal by som na ZP. CR je extrém, ale napriek tomu si ho obhájim.
1. budú musieť prestupovať - nie na Prievozskej alebo na Nivách, ale už na CR - tie linky čo tam momentálne sú - postačujúce - ešte zatrolejovať Nivy - šafko a nová linka
2. Za penízky, ktoré sa nevyhodia do modrých karos sa kúpia trolejbusy - takých 10 kĺbových bude stačiť + nová meniareň a obratisko
3. technicky to je garantovateľné - nová meniareň, ktorá je aj tak potrebná musí zabezpečiť, že pokiaľ nedojde k celobratislavskému výpadku, tak trolejbusy budú mať šťavu
A ten prínos pre cestujúceho spočíva v tom, že tam je nádej, že sa časom CR a následne celé DH napoja na koľajovú trať. A to je veľké pozitívum, o ŽP nehovoriac.
Najvýdatnejšie sú pozitíva dlhodobé a nie med na ústach.
Sommelier
Ja som nehovoril o červených autobusoch - ale o koľajovej (prípadne trolejbusovej) doprave do ktorej je potrebné pacientov z modrých dostať.
Nie som rád a nebudem rád, pokiaľ sa nebude počet pribúdajúcich aút z roka na rok znižovať - čo sa tvojou "buď rád" teóriou dosiahnuť nedá