No, dlhotrvajúcu predošlú debatu o vyrazení tých sadkárskych biznismanov z ASMN rozvíjať nechcem, ale nenájde sa mnoho rozumných dôvodov, prečo by DPB nemal prevziať výkony SAD z periférií do mesta.
Na začiatok stačí spoločná tarifa (SADky, ZSSK, DPB a trebars aj SKY) a ten, kto bude nakupovať vozidlá nebudú SADky, ale DPB.
To si myslíte, že prerozdeľovanie dotácii podľa počtu obyvateľov je správne ?
A je správne rozdeľovať podľa výkonu ?
Na začiatok stačí spoločná tarifa (SADky, ZSSK, DPB a trebars aj SKY) a ten, kto bude nakupovať vozidlá nebudú SADky, ale DPB.
To si myslíte, že prerozdeľovanie dotácii podľa počtu obyvateľov je správne ?
A je správne rozdeľovať podľa výkonu ?
S499.1023