Je naozaj smutne sa pozerat ako nielen SAD Bratislava, ale aj ine SAD po celom Slovensku nakupuju nove autobusy a vymienaju kompletne vozovi park (posledne tusim Trencin, ze do par rokov chcu mat vsetky vozidla uplne nove). Dokonca su to sukromne spolocnosti a produkuju popri vsetkych investiciach ZISK! A vedla nich je ubohe DPB, ktore jazdi na ikarusoch 280 a nakupi 22 novych ani nie klbovych autobusov ani nie rocne, ale asi za poslednych 5 rokov... Pritom prevadzka SAD je casto menej efektivna ako mestskeho dopravneho podniku - kratsie vzdialenosti, viac cestujucich... Uz by bolo nacase spravit naozaj decentralizaciu - dat kazdej obci rovnako penazi na dotovanie dopravy osob, a nech si vyberie svojho dopravcu (dokonca by mohla byt aj konkurencia, kto ponukne obci vyhodnejsiu cenu a podmienky - nieco ako v Banskej Bystrici, aj ked tam, to asi nie je moc dobry priklad ), alebo prevadzkuje vlastny dopravny podnik...
S499.1023
Pozáš nejakú prevádzku vo svete, kdy by vodiči jazdili na viac ako 3-4 typoch vozidiel? Žiadna trma-vrma to proste NIE JE.