Reply on: Peon #62725:
a) Nie, neda... a nielen preto, ze je tam zakaz, ale totiz ked ma volno smer zo Stareho mosta, zaroven s nim maju volno aj elektricky z nabrezia dolava, a autobusy z BUS pruhu smerom na Stary most. Napriek tomu mi tam pravidelne nejaky pako cez moje volno odboci dolava popred moju kuplovacku, a nikdy nie su na okoli policajti ked ich tam treba...
b) Prave preto, ze by sa odtial na Staromestsku nedostala. Jedine pokracovat z tej zastavky doprava do priestoru obratiska, a urobit si kolecko, tak ako to robi teraz. A to uz je jednoduchsie stat na vystupisti L37, kedze zastavku L502 pravidelne zatarasuju taxikari.
Pri SNG by to nebol dobry napad z 2 dovodov: Ta zastavka je len provizorna, vylukova, oficialne tam ziadna nie je, a zdrzovalo by to ostatnu dopravu, a hlavne, je to dost daleko od cyklo-uzla Novy most, a nevedie tam cyklochodnik.
c) Neviem ci by malo velky zmysel programovat do palubakov cely grafikon aj pre tuto linku, najma kvoli jej variabilnym chronometrazam (v zavislosti od dlzok nakladania na zastavkach) a zatial myslimze neexistujucim zastavkovym CP. No mozno aj to casom bude, uvidime...
d) Podla mna by to lepsie nebolo. Cyklotrasa, ak sa nemylim, zacina v krizovatke M.Sch.Trnavskeho-Harmincova, a tento uzol by sa tym obisiel. Hlavne by to bolo neprijemne pre tych, ktori pridu od Iuventy a museli by este navyse absolvovat 2 zastavky velkeho stupania do kopca.
e) V SORke to vzdy zvoni dlho, takze 2x by to zmysel nemalo. A navyse, ti co vystupuju s bicyklom, to predsa musia povedat "zavoznikovi", aby im ten bicykel siel odomknut, a to predsa vodic zbada, ze mu dakto z posadky chyba
Peon
a; Pri jazde v smere do DNV ma prekvapilo, že zo Starého mosta išiel priamo cez Šafárikovo nám. okolo nástupišťa L50 v smere k OD Slimák (bez zastavenia samozrejme). To sa zo Starého mosta nedá odbočiť na nábrežie?
b; Prečo L128 stojí v smere do DNV na výstupišti liniek 30,37...? Keby stála ako L502, nemohla by sa dostať na Staromestskú ul.? Možno by bolo dobré, keby teda stála pri SNG ako linka X1...
c; Takže už normálne berie aj bežných cestujúcich a nevyzerá to (zatiaľ) tak, žeby to bolo na úkor cestujúcich s bicyklami. Len keby aj zastávky a pásmo (nielen čas) ukazovala po trase...
d; Čo myslíte, nebolo by lepšie, keby v smere do Petržalky (ale aj v opačnom) išla radšej ako L23 po Alexyho a potom na diaľnicu? Vynechala by tým síce zastávku "Švantnerova", no namiesto toho by mohla stáť na "Alexyho". Alebo by hrozilo, že by to začali "zneužívať" dôchodcovia z kostola, príp. nakupujúci v Lídl?
e; Možno by nebolo na škodu zaviesť pravidlo, aby cestujúci s bicyklom pri výstupe 2 krát zazvonili. Či v SOR-e je jedno koľko krát sa zazvoní? Ak hej, tak raz - aby sa to odlíšilo od cestujúcich bez bicyklov. Ale vlastne zdá sa mi, že práve tí v súčasnosti pred zastávkou zvonia najviac...