Reply on: citelis #62542:
Nikto kameňovať nebude, povedz, ktoré stavby sú na Obchodnej hodnotné. Ešte tak niektoré pivnice možno z národopisného hľadiska, ale z domov ja mám pocit, že je to všetko nie veľmi kvalitná predmestská architektúra, okrem toho ešte pomerne radikálne prestavaná v priebehu 19. a 20. storočia.Inak, nedávno som navštívil obec Witten (predmestie Bochumi), kde je taká pešia zóna v centre, podľa ktorej asi presne Obcxohdnú architekt architektoval - metrový rozchod, stĺpy, svetielka v strede ? . Akurát to neblikalo podľa prichádzajúcej električky. Pre zmenu však bola v strede ulice výhybňa, na ktorej sa električky úvraťovali, bo ďalej bola výluka a Straßenbahnersatzverkehr ? .
aquila
to sa mozeme rovno zacat bavit o tom, kolko bude trvat 10tim krtkom vykopat tunel pre metro v bratislave ...
Re #62495 S499.1023: nesuhlasim, elektricky by mali byt nizkopodlazne, aspon zo 66%. a urcite nie taky zmrd ako skoda 14T.
na rychlodrahu by bolo najlepsie nieco v style bombardier T co beha vo viedni na U6. ale to je tusim o 10 cm sirsie.
ale taky ULF je o 10cm uzsi ako elektricky v BA. len zrejme v BA nikto nebude chciet ULF kupit ... pricom cenovo to nie je az take zle. okolo 1,9-2,4 miliona euro /kus (podla toho ci 3 alebo 5 clankova)