Reply on: S499.1023 #62495:
To by bola defacto už zmena systému. Tam by som šiel cestou širšej skrine (2.8 metra) a samozrejme na 1435-ke. Aj tak by si na novovybudovanej trati nemohol používať aj Kachny, takže s prevádzkového hľadiska je to jedno. Otázne je, kedy by sa takýto systém prebudoval v celomestskom rozsahu a koľko by takáto sranda stála.
Dnes je trend všeobecne k NP vozidlám. Napriek tomu že s tým čo si napísal v podstate súhlasím, zaujímal by ma názor na NP koncpepcie (existujú aj NP s otočnými podvozkami).
Sommelier
V meste je to na rozhodnuti - ci ju napojit na karlovesku radialu, vytvorit prestup...
Od zochovej pokracuje normalne po planovanej trase na hlst...
Nemzslim si, ze by novy most nemohol zniest leketrickovu trat - ale mozem sa mylit. Odpoved nepoznam ani ja, ani ty.
Novy most je stale kapacitne podvyzivenym mostom. System by sa dal realizovat - elektrickovy pruh by mohli vyuzivat auta s tym, ze by ho bolo mozne elektronickymi tabulamiu uzatvorit len pre elektricku. Viem, ze by bolo idealnejsie mat ju v jednom uzatvorenom koridore. Neda sa svietit. (najradsej by som jej postavil uplne novy most)
Preco to tak chcem riesit...
Chcem obist mesto
Nechcem stavat trojite kolajove spojenie - pristavny most, stary most a tunel pod dunajom.