Reakcia na: S499.1023 #62498:
ten podtext je iny... V zaklade sa jedna o to, ze... Ked budu peniaze
je v prvom rade lepsie stavat nove trate all around Bratislava, a potom robit tunely v meste.
Okrem toho som poukazoval na nie zrovna nevyhnutnost ich stavat, na vysoke naklady - vystavba, prevadzka, udrzba, na dosledky tychto stavieb - casove straty, socialne aspekty, zasah do prostredia a pod
aquila
to sa mozeme rovno zacat bavit o tom, kolko bude trvat 10tim krtkom vykopat tunel pre metro v bratislave ...
Re #62495 S499.1023: nesuhlasim, elektricky by mali byt nizkopodlazne, aspon zo 66%. a urcite nie taky zmrd ako skoda 14T.
na rychlodrahu by bolo najlepsie nieco v style bombardier T co beha vo viedni na U6. ale to je tusim o 10 cm sirsie.
ale taky ULF je o 10cm uzsi ako elektricky v BA. len zrejme v BA nikto nebude chciet ULF kupit ... pricom cenovo to nie je az take zle. okolo 1,9-2,4 miliona euro /kus (podla toho ci 3 alebo 5 clankova)