No ja som (v rámci mixu informácií z viacerých zdrojov) počul napr. 87, 96, 70 mimo špičky, 88 a 37 víkend. Ale odvtedy sa to mohlo tak či tak už 3x zmeniť, definitívne sa o tom aj tak môže rozhodnúť až deň pred zaradením do premávky, takže treba počkať a hotovo.
Nikde som nenašiel zmienku, že L128 bude premávať iba v prípade priaznivých poveternostných podmienok (ako L191 k Rusoveckým jazerám). Teda bude premávať za každého počasia?
Nemyslím si, že v Bratislave sú úzke ulice. Možno na nejaké výnimky, ale v takej Petržalke sú hlavné ulice 4-prúdové, a na mosty sú dlhé nájazdové rampy. Takže práve naopak.
Na trase L88 a ani L96 nie je žiadna úzka ulica.
Jednoznačne z tebou súhlasim. Solače su budare a maju zle vyriešene dvere ked je v nich vela ludi neda sa dostat k 2 alebo 3 dveram ked stojiš v uličke medzi pretože ulička je úska a maju malu kapacitu. Karosy by boli jednoznašne lepšie. A neviem si v blave v tych vašich uskych uliciach predstavit solaš ako boči ?
vychadza Ti to na nejakých 9 km... To nieje ani tak dolezite, ako vetvenia, krizovatky stanice...
50 miliárd... každý rok 3... môže byť... 17 ročný horizont akurát...
A koľko by bolo pozemných tratí, vozidiel a podobne ?
Za 3 miliardy investičných prostriedkov ročne do plusu (to je 100 % navyše k dnešným financiám DPB), tak máme závideniahodnú dopravu aj po pozemných tratiach v centre.
Andy