Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: E499.3056 #61891:
to je uplna blbost z prevadzkoveho a envinromentalneho hladiska...

ved elektrika je ekologicky cistejsia (najcistejsia forma energie) a relativne lacna... ked su droty, treba ich vyuzit... a este mi povedz, kto by z Hlavnej stanice isiel na kolibu a kde by tvoje Sorky odbocovali na Kolibu.... pokial viem, na sancovej je prikazany smer rovno (na Racko), a ist cez Jeleniu - tak to chce odvahu.... pochybujem ze by to MČ Stare mesto dovolilo...
myslim si ze klbovy plynovy autobus medzi Kolibou a Kamzikom je najlepsie riesenie...

Sorka by nestacila, ver mi, par krat som na kolibe cez vikend v lete bol a bol problem sa narvat do klbaku.... a to bolo na Kolibe, nie na Kamziku
Reply on: Beus #61890:
Čiže je možné, že ten 25Tr to na Dlhé Diely nevytiahne?

Ináč tie sedačky v 25Tr sú fakt humus ?
Reply on: E499.3056 #61891:
Tu ide aj počet vozov. Čím dlhšia trasa, tým viac vozov. Si zober, pri peknom počasí v zime alebo v lete by sa všetci napchali do SORky, ktorá by tým pádom nestačila a trolejbus by šiel poloprázdny. SORke by sa musel zhustiť interval s potrebou viacerých vozov, alebo nasadiť klasický krátky autobus, ktorý by nacpaný musel šľapať do kolibského kopca a tiež by nestačil jeden. Trasa Koliba - Kamzík by sa dala vyriešiť s jedným vozidlom resp. pri väčšej potrebe dvoma vozidlami.
Reply on: intony.sk #61889:
Čo sa ti nezdá? ?
Reply on: intony.sk #61889:
Len, aby tam nezacal chodit minibus. To by ste potom co vypravali?? ?
Reply on: Beus #61890:
Ja tam bývam a viem ,že cestovanie je hrôza no neviem čo ten strarosta hovorí ,že ráno to zlepší dopravu. Ako to môže zlepšiť dopravu? Však tie kolóny potom kôli "duobusom" ako zmiznú? Nechápem ako môže niekto dovoliť rozkopať hlavný ťah na DD a dole z DD až na 3 miestach zároveň. Potom tá doprava aj tak vizerá. Ráno musím ísť o pól hodinu skôr aby som normále stíhal do školy. Také sú Dlhé diely volakedy prezívané Longital a Karlova Ves prezívaná Karldorf. ?
Reply on: intony.sk #61889:
Keby som takto uvazoval, polovica autobusovych liniek nejazdi tak, ako jazdi. Vsak naco? Chapes, ono v podstate posilni 203-ku v useku Sancova-Koliba... ale trasa 4 minutova je tiez nanic... a 25TRku tam predsa nedaju.
Reply on: Andy #61887:
Postranne informacne kanaly ti nieco hovoria? 🙂 A prisposobovanie svojej ponuky tak, aby vyhovela viac nez ta od konkurencie...

Re #61665 ufo: Samozrejme, ze tym, ze do podmienok tendra DPB nezaradil to, ze vozy maju mat 2 hnacie napravy, si sam nakakal do vlastnych ust...ale to je uz ich problem... ja som len zvedavy, dokedy im Dlhodielcania tie medove motuzy budu jest...
Reply on: E499.3056 #61888:
Ale keby chodila SOR po tej tvojej trase 45, zbytočne by chopdila pod drátmi. Takto by chodil len medzi Kolibou a Kamzíkom, kde nie sú dráty.
Reply on: intony.sk #61872:
Ziadna 24TR! To smradi rovnako ako nejaky SOR! Istotne si myslim, ze SORka je tam akurat!
Reply on: Beus #61884:
Aké praktiky? Však Škoda proste ponúkla nižšiu cenu ako Solaris, na tom hádam nie je možné nejaké uplácanie. Alebo hej?
Reply on: Ike #61869:
Na tej stránke uverejnujem len to čo na iných stránkach chýba alebo moju tvorbu!
No nech 25Tr vyzerá akokoľvek, tá jedna hnaná náprava mi akosi nejde dohromady s argumentami DPB, pre ktoré nemohli jazdiť na Langteil kĺbové autobusy.
Reply on: Andy #61882:
Ehm ehm...laskavo neskresluj, sam dobre vies, ake nekale praktiky pouziva Irisbus pri tendroch... takze o nejakej dobrovolnosti by som skutocne pomlcal. A keby sa 22Tr vyrabali, tak by si ich kupovali aj teraz. Kym sa vyrabali, mas pocit ze nesli na odbyt? 🙂 Vsetky vyrobene kusy sa na trhoch uspesne umiestnili, a boli objednavky na dalsie, ktore uz bohuzial zostali len objednavkami.
Okrem toho, este v ziadnom tendri nemali ani nebudu mat sancu byt 22Tr a 25Tr sucasne, kedze ta druha sa zacala vyrabat az po skonceni vyroby prvej. Takze o nejakom uprednostnovani by som tiez na tvojom mieste mlcal. Troska sa zamysli nad tym, co hovoris...
Reply on: frenky #61881:
vynimka.. ?
Reply on: Beus #61878:
Tú Agoru nepchá Irisbus nasilu, ju si totiž kupujú dobrovoľne a keď ju uprednostňujú, asi tí zákazníci majú nejaký dôvod... Keby boli 22Tr také super, tak by si ich možno počas ich výroby aj niekto kúpil, nie?
Reply on: Emo #61867:
Oficialne by sa mali vodici striedat na konecnych. Jedina vinimka o ktorej ja viem, je L5, tam sa vodici podla oficialov striedaju na ZST Vinohrady smer mesto, z nejakeho ukrutne debilneho dovodu.
Reply on: Ike #61879:
No veď tak nejako to myslím..
Reply on: intony.sk #61872:
Podla mna by bolo jednoduchsie obetovat jeden klbak... ktory by pendloval medzi Kolibou a Kamzikom a nadvazoval by na trofle... jazdil by len cez vikend...

a normalne by to bola "zvlastna jazda - kamzik"...
Reply on: skyline29 #61874:
Problem je len v tom, ze 21 a 22Tr sa uz bohuzial nevyrabaju. Keby ano, vela ludi by ich bralo vsetkymi desiatimi. Takto aspon dufam, ze ak bude niekedy dalsi tender na NP troly, tak vyhra Solaris s Trollinom, a nie skareda francuzska Sragora, ktoru blby Irisbus pcha vsade kde moze...

Re #61876 Sommelier: Fakt neviem cim prispela k padu skodovky, ked bola ziadana vsade kde mohla byt...a uz vonkoncom by som netvrdil, ze prave to polozilo fabriku, skus si nastudovat fakty 🙂 Problem bol v debilnom managemente fabriky, nie v kvalite vyrobku. A vyroba je, ak sa nemylim, zastavena definitivne, fabrika vytunelovana a rozpredana. Cest jej pamiatke...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.