Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: intony.sk #61317:
realne to nepojde. Skor by som pouvazoval nad stocenim trate k poste a pokracovat v pravom koridore, ako to bolo planovane. Tak by sa dal vyriesit problem s krizovatkou.
Ako poznamenal si, treba cele miestne zastupitelstvo za tuto dementnost povesit.
Ti obyvatelia, ktori zaplatili za tie byty radovo miliony... to je vlastne jedno, ale kazdy Ti proti tomu podpise peticiu.

Mne sa ciastocna kombinacia vlakov a elektriciek paci, najma v sucastnom stave. dokoncil by som niektore prepojenia elektrickami - Zahradnicka a nivy.
Nepokladam za racionalne stavat na DH zbrusu novu elektrickovu trat, najma ked do oblasti vedu 2 zeleznicne.
Reply on: Sommelier #61310:
nuz, ci uz mat hned pod oknami kolajovu trat alebo cestu, to je asi viac-menej aj jedno (ak je trat a vozidla po nej premavajuce udrziavane); skor ten co to projektoval by asi zasluzil zavesit za pytlik do prievanu...
dotknuta krizovatka nie je tak exponovana zeby nezniesla zredukovanie poctu jazdnych pruhov na jednom ramene; nakoniec tam pod tymi domami je uz viac-menej permanentne vyuzivany jeden jazdny pruh v kazdom smere ako parkovisko...
Reply on: Sommelier #61315:
Nerád by som motal dokopy vlaky a električky...
Reply on: Sommelier #61316:
Hej, akurát, že tvoje vedie cez verejné zelezné plochy. A ja som už povedal, že trať cez Kazanskú je v stredovom páse. Kazanská sa dá v prevažnej miere rozšíriť a nie je tam veľmi hustá premávka. Miesto tam nato je keďže ty tam chceš koľaje. Na niektorých miestach je Kazanská viacprúdová. Prekonanie Ulice Svornosti a Popradskej nadjazdom, potom zídenie a prechod do stredového pásu.
Reply on: intony.sk #61313:
no, ale nebude to 6 metrov od okien, to si uvedom. A tu kazansku rozširiš na dlzke 15 metrov, co je na prejazd krizovatky nepostacujuce.
Reply on: intony.sk #61314:
cez mlynske by bola alektrička T3 a K2 a spol. s pokracovanim na gagarinovu, tomasikovu.

Cez pristav by jazdil vlak s primestskymi jednotkami... 1435 mm
Reply on: Sommelier #61312:
A ja naťahám električku cez Mlynské nivy? Veď ty si hovoril niečo o trati cez prístav...
Reply on: Sommelier #61310:
Pri križovatke, sa dá cesta rozšíriť, choď sa pozrieť na Kazanskú osobne.
A inak u tvojho návrhu asi nevadí, že sa bude pred domami vo Vrakuňi preháňať železničné vozidlo...
Reply on: intony.sk #61306:
tie mlynske nivy by som prenechal električke a železnicu cez pristav - s vytvorenim elegant prestupu na Tučkovej
Reply on: si #61309:
Re #61209 si: #61211
Reply on: intony.sk #61308:
neviem či existuje nejaká norma na vzdialenost od obytných budov, ale Tí ľudia si tie byty nekúpili s tým, že sa im tam bude preháňať nejaký bombardier.
Zrušíš tým dva jazdné pruhy - čo na Kazanskej nie je možno problém, ale pre prejazdnosť križovatky áno.
Reply on: Sommelier #61304:
poprosim ta, skus si tu trasu co navrhujes prejst pesi a trocha kriticky zhodnotit realnost umiestnenia kolajnic v danej trase...

prekonanie kruhoveho nie je prusvih, pojdes blizsie k dunaju priblizne po takej istej trase ako je cesta z pristavnej na slovnaft, vlecku zeleznice do pristavu mozes prekrizit cez existujuci nevyuzivany podjazd ktory tam ostal po povodnej ceste...
domy na kazanskej su omnoho vacsi prusvih; tam sa to uz da riesit asi jedine zrusenim jedneho dvojprudu cesty...
Reply on: Sommelier #61304:
Trať na Dolných honoch ide od Popradskej v stredovom páse Kazanskou.
Reply on: Sommelier #61304:
Štefánikova by bola pekná po povrchu, ale to by sa musela doprava výrazne obmedziť a neviem ako by to dopadlo ?
Reply on: Sommelier #61304:
Aj to ma napadlo. Pokračovanie priamo po Pribinovej cez prístav, popri Prístavnej. Ináč tam nieje podkopaný kruhovú objazd, ale podjazd na mieste dnešného podchodu pre chodcov pri Baumaxe, potom využitie existujúceho koridoru vlečky smerujúcej na Tučkovu, resp. jej pojazdu pod železnicu z Prístavného mostapotom súbežne so žezenicou, s nadjazdom resp. podjazdom v oblasti Jastrabej.
http://img82.imageshack.us/my.php?image=3330fj.jpg (zhruba)
Reply on: Emo #61303:
mozno by to tak mohlo zostat... ? ale mne je to ako mimoblavakovi teraz...
Reply on: intony.sk #61296:
Nie uplne od veci.
Prečo to musi ist po Stefanikovej pod zemou ?
Su tam velke pivnice, aby to tam nemuselo ist metre a metre pod zemou. Ja by som stefanicku videl ako cool boulevard. ☺

K tej trati na DH...
Nemyslis, ze je lepsie tu trat tahat cez pristav po existujucixh kolajniciach ? lebo to prekonanie kruhoveho je prusvih, tiez tam nemozes podkopavat tisic tonove betonove stavby ako sa Ti zachce.

Navyse na kazansku sa uz takto nedostanes. Neobides ani nepodkopes bez vaznych demolacii.
Navyse tam trat je, tak vzniklo toto...

http://img230.imageshack.us/img230/9979/mapkabiskupice6ea.jpg
Reply on: Sommelier #61255:
Trasa 201 cez Nivy je len výluková. ?
Reply on: fobust #61301:
Slovenčina ?
Reply on: Sommelier #61290:

Šotoušovina.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.