Reply on: si #61268:
Ved ja som nehovoril, ze vyssie napatie by bolo zle, ja len vravim, ze na 750 by prechadzat zmysel nemalo, a na vyssie ta bezpecnost nepusti Velmi dobre totiz viem, ze pri vyssom napati a rovnakom vykone tecie drotom mensi prud, takze tvoje argumenty nespochybnujem Ale tie elektrifikovane zeleznicne trate nie su vedene prostriedkom ulic a podobne, ale vo vyhradenych koridoroch, zvacsa dost nepristupne oddelenych od zvysku intravilanu (minimalne nejakym tym vyvysenym nasypom s burinou, kombinovanym s dost sirokym pasom okolo trate, kde nic nie je a nesmie byt) Do ulice ti nikto 3kV dat nedovoli, ani ked to bude tak vyrazne oddelene ako na useku vozovna Krasnany - Hybesova
Re #61269 fobust: Viac-menej suhlasim
Sommelier
Ale už dnes máš ružinovský spojený s ASMN 3 minutovym intervalom 201,202,208, ktorý možeš ešte zlepšiť.
Nehovoriac o tom, že niekoho može napadnút, že AHA, tam hore sú koľajnice, sláva, hurá a postaví sa odbočka a prepoja sa nivy, šafko tak sme doma parádne rýchlo, že ?
A v špičke nie sú tie intervaly tragické. Skor naopak, do mnohých základných smerov 5 minút.
A to za jednotné nástupište stojí - každodenná prechádzaka vestibulom AS, či parkoviskom na Bajkalskej možno niekomu ulahodí, ale to je podla mna strata.
A ako žolíka v rukáve mám víkendové a večerné príchody a odchody z Nív.
Tak a k dokonalosti stačí už len krôčik.