Reply on: Sommelier #61253:
ale mozem ten cas pri presune vyuzit napriklad na oddych, vzdelavanie, alebo za urcitych podmienok aj pracu... akurat ze to nesmiem cestovat sposobom 20 minut sa veziem, potom 15 minut cakam kdesi na spoj a potom sa dalsich 20 minut veziem, na to je skor prijatelne sa viezt v kuse v jednom vozidle hodinu (viac); nehovoriac o tom ze po kazdom prestupe je vysoko pravdepodobne ze chvilu potrva kym si najdes plac na sedenie a stojac na jednej nohe (aj to nie vlastnej) toho asi vela nenaoddychujes/nenaucis sa/nenapracujes
tomas1
"Neviem ako inak s Tebou rozvinúť diskusiu, ked malé peniaze nepovažuješ za peniaze. Aj tie sa dajú investovať."
- Považujem ich za peniaze, ale mne by to za to nestálo, aby som za pár 100tisíc (keď vôbec) ročne vyhnal kopy ľudí do IGK.
"A tie peniaze o ktorých hovoríš nedostane cash,.."
- Time is money, ja nepoznám lepší spôsob ako vyjadriť hodnotu zabitého času. ?
"To že možno má ten Jožko na výber medzi hromadnou a individuálnou je predpoklad, že je v 20 percentnej menšine?"
- To čo je tých 20perc.? Dohodnúť sa so susedom či známym na spoločnej IGK ceste má 95perc. Výplachčanov.
"15 minút o nespolahlivosti je blábol, lebo jej čelí 90 % zákazníkov SAD"
- Nieje, Jožko chodí pravidelne domov na 16:28, ďalší bus do Výplachu ide až 18:34. Takže keď by sa pri ceste MHD niečo stalo tak by čakal na periférii 2hodiny, čo by u starej nevyžehlil. Preto musí ísť na perifériu s rezervou minimálne 15min. V zime určite sranda.
Keď je nespoľahlivý SADbus a ide trebárs z Nív s meškaním 20min. tak som v poho, keď bude MHD v smere k tomu terminálu na predmestí meškať 20min. tak som v pr****.