Reakcia na: tomas1 #61251:
Aj tie tvoje časové hodnoty boli vymyslene celkom presne, aj som ich celkom presne potopil pod čiernu zem.
Tvoj názor o vykopaní mnohých ľudí do IGK je mylný. Celé ako to je sa to oplatí.
To tvoje time is money nekomentujem, lebo čas strávený presunom z miesta na miesto nie je zabitý ani stratený. Time is money vtedy, ked niečo robíš - a to rozhodne neznamená, že keby si necestoval o 5 minút dlhšie, tak by si tých 5 minút pracoval a zarábal. To je totálne hlúpy argument.
Fajn, takže keď sa Jožko s niekým, kto už chodí do BA autom dohodne na nejakom šábese na benzín, tak to je ihned nárast IGK, lebo sa počet áut zvýšil o nula. Perfekt. Ale možno nula je viac ako nula.
Okrem toho by som na tvoju dohadovaciu fobiu zabudol, pretože zosuladit už len dvoch ludi (predpoklad že su kolegovia vynechavam), aby rano aj poobede spolu nasadli... Kolko ludi ma dnes monterkovu robotu od 8 do 16 ? Takže hromadne dohadovanie primestskych neprichadza v uvahu. Keby to bolo mozne, tak by sa to už prejavilo davno. Blbost. Kazdy den idu do ba Skodovky, felicie, favority s 4 az 5 clennou posadkou. Treba pouvazovat o specialnych pruhoch pre tieto automobily.
Presne tak. Pokial Jožko nepracuje v pešej dostupnosti ASMN (segment pod 10 prestupuje na ASMN do MHD. To znamená, že keď cestuje už len od Rajskej, tak čelí tiež nespolahlivosti MHD a to do Rovnakej miery ako keby prestupoval na periferii. A teraz, ked sa mu stane, že niečo zlyhá raz do mesiaca, tak sa mu to stane pri dlhšej trase MHD možno 1 a pol krát do mesiaca. Tiež vypapaný argument.
tomas1
"Neviem ako inak s Tebou rozvinúť diskusiu, ked malé peniaze nepovažuješ za peniaze. Aj tie sa dajú investovať."
- Považujem ich za peniaze, ale mne by to za to nestálo, aby som za pár 100tisíc (keď vôbec) ročne vyhnal kopy ľudí do IGK.
"A tie peniaze o ktorých hovoríš nedostane cash,.."
- Time is money, ja nepoznám lepší spôsob ako vyjadriť hodnotu zabitého času. ?
"To že možno má ten Jožko na výber medzi hromadnou a individuálnou je predpoklad, že je v 20 percentnej menšine?"
- To čo je tých 20perc.? Dohodnúť sa so susedom či známym na spoločnej IGK ceste má 95perc. Výplachčanov.
"15 minút o nespolahlivosti je blábol, lebo jej čelí 90 % zákazníkov SAD"
- Nieje, Jožko chodí pravidelne domov na 16:28, ďalší bus do Výplachu ide až 18:34. Takže keď by sa pri ceste MHD niečo stalo tak by čakal na periférii 2hodiny, čo by u starej nevyžehlil. Preto musí ísť na perifériu s rezervou minimálne 15min. V zime určite sranda.
Keď je nespoľahlivý SADbus a ide trebárs z Nív s meškaním 20min. tak som v poho, keď bude MHD v smere k tomu terminálu na predmestí meškať 20min. tak som v pr****.