Reakcia na: Mike #61260:
minimalne ta na dolnych honoch ma vykonnostnu rezervu (povodne plany boli zatrolejovat toho na dolnych honoch a v podunajskych biskupiciach viac), ale tam hra rolu aj vzdialenost od meniarne kedze trakcne napatie je len 600 V, prudy vysoke (ked sa tych vozidiel stretne na useku viacero a vsetky chcu rozbiehat tak to ide do tisicov A - 15Tr(M) ma 2x100, t.j. 200kW trakcne motory, tie si pri 600 V pri plnom odbere cucnu dokopy cca 340 A + v zime neake to kurenie ) a tak akosi plati ze cim dlhsi kabel, tym ma vacsi odpor a tym je na nom aj vacsi ubytok napatia
tomas1
"Neviem ako inak s Tebou rozvinúť diskusiu, ked malé peniaze nepovažuješ za peniaze. Aj tie sa dajú investovať."
- Považujem ich za peniaze, ale mne by to za to nestálo, aby som za pár 100tisíc (keď vôbec) ročne vyhnal kopy ľudí do IGK.
"A tie peniaze o ktorých hovoríš nedostane cash,.."
- Time is money, ja nepoznám lepší spôsob ako vyjadriť hodnotu zabitého času. ?
"To že možno má ten Jožko na výber medzi hromadnou a individuálnou je predpoklad, že je v 20 percentnej menšine?"
- To čo je tých 20perc.? Dohodnúť sa so susedom či známym na spoločnej IGK ceste má 95perc. Výplachčanov.
"15 minút o nespolahlivosti je blábol, lebo jej čelí 90 % zákazníkov SAD"
- Nieje, Jožko chodí pravidelne domov na 16:28, ďalší bus do Výplachu ide až 18:34. Takže keď by sa pri ceste MHD niečo stalo tak by čakal na periférii 2hodiny, čo by u starej nevyžehlil. Preto musí ísť na perifériu s rezervou minimálne 15min. V zime určite sranda.
Keď je nespoľahlivý SADbus a ide trebárs z Nív s meškaním 20min. tak som v poho, keď bude MHD v smere k tomu terminálu na predmestí meškať 20min. tak som v pr****.