Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tomas1 #61156:
To odlíšenie expresných liniek malo výhodu v tom, že keď som videl, že ide o expres, hneď som skontroloval, či stojí na zastávke, na ktorej vystupujem.
Re #61059 Andy: Také expresy, čo premávali aj mimo špičky boli aj kedysi 102, 111, 116. Myslím, že aj 104 a v niektorých rokoch aj 103.
Reply on: Sommelier #61144:
Jednoduché: nie zhustiť, ale naopak rozriediť zastávky. ?
Reply on: Emo #61173:
Ďakuješ mu za to, že si rád, že spravil niečo, čo nie je vždy zvykom. Tak je to aj pri MHD, vodiči nezvyknú čakať, tak keď počkajú, tak im poďakuješ. To vysvetľuje aj to, že v iných mestách sa za to neďakuje, pretože čakanie je samozrejmosť a aj sa dodržiava.
Reply on: Ike #61153:
Autobusáci Ti ani nemusia ďakovať, lebo JE to podľa predpisov samozrejmosť. To isté aj chodci, ak už vošli na vozovku. To je ako keby si išiel po hlavnej a poďakoval každému autu, ktoré ide z vedľajšej za to, že Ti dáva prednosť. ?
Reply on: Sommelier #61164:
"Veď OK. Necháme ich jazdiť ešte ďalších pár desaťročí, kúpia stovky autobusov a sme stále tam kde sme boli."

Ale aj riešenie ukončiť všetky prímestské linky na periférii je zvrátené, pokiaľ nemáš poriadny NDS.
Reply on: Andy #61170:
aha tak on robil tie test jazdy hned po dodani ???
Reply on: Mego #61169:
Tie fotky sú od rovnakého vodiča, tak asi vždy jazdil na 45ke a keďže tie skúšobné vozidlá dávali jemu, tak s nimi jazdil na svojich službách.
Reply on: Andy #61167:
ale hned na zaciatku
Reply on: Mego #61166:
To vôbec nie je pravda, odkiaľ to máš? Normálne sa skúšali aj na iných linkách.
Reply on: Beus #61163:
ale ne vsak vsetky boli na tej istej preco neboli vtedy napr.121 alebo 44 a tak
Reply on: LUK #61161:

V dotačnom systéme platí rovnica cestujúci = peniaze.
Reply on: tomas1 #61156:

Vyvlastnenie vo verejnom záujme, keď to ide na automobilky od fyzických osob, musi to ist aj na park od právnických osob. A verím tomu ešte menej ako ty, ale ked si povieme, že tam nikdy park nebude, tak tam nikdy nebude, to máš pravdu.

Je podtstne čo označíš za nepravdivý argument. Je evidentné, že pokial sa niečo nachádza v únosnom stave, nikto s tým nič nerobí. Dostať niečo do nie až tak strašného extrému je ťažká, ale schodná cesta. Riešenie tu je a ako ho potom doladia je druhá vec.

Veď OK. Necháme ich jazdiť ešte ďalších pár desaťročí, kúpia stovky autobusov a sme stále tam kde sme boli.
Reply on: Mego #61160:
Keby boli napr. na linke 43, alebo akejkolvek inej, spytal by si sa presne to iste 🙂
Reply on: Mego #61160:
lebo 😃
Reply on: Sommelier #61139:
"Tá električka rýchlejšia nebude dokiaľ sa do nej nenalejú peniaze. Alebo cestujúci."
No cestujúci ju rozhodne rýchlejšou nespravia... Nepleť si pojmy častejšie a rýchlejšie 😛
Reply on: Drobcek 7120 #61159:
preco v minulosti novododane autobusy ale aj testovane boli hned na linke 45 ???
Reply on: Mego #61155:
Aka bola otazka?
Reply on: Dopravák #61131:
bolo by načase, aby to tu začali ovládať... ?
Reply on: BMko #61140:
Ahoj. Musim ti oponovat, lebo som to raz ratal. Za celu sluzbu som pockal 56 ludi. Podakovalo mi osem. Ratal som iba tych, ktori museli vediet ze ich cakam, lebo uz nikto nenastupovel ked dobehli, alebo som im znovu otvaral dvere. Je to bieda. Naozaj si ludia myslia, ze je to samozrejme, ked ich vodic caka.

Minule som nepockal babku, ktora isla o barlach a k vozu by jej to podla mojho odhadu trvalo cca 1 minutu. Ked som isiel okolo nej, tak mi skoro barlou odrazila zrkadlo. Podotykam, ze to bolo na Zahradnickej v smere do Ruzinova, teda tam, kde ide voz priblizne kazde 4 minuty.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.