Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #61153:
Autobusáci Ti ani nemusia ďakovať, lebo JE to podľa predpisov samozrejmosť. To isté aj chodci, ak už vošli na vozovku. To je ako keby si išiel po hlavnej a poďakoval každému autu, ktoré ide z vedľajšej za to, že Ti dáva prednosť. ?
Reply on: Sommelier #61164:
"Veď OK. Necháme ich jazdiť ešte ďalších pár desaťročí, kúpia stovky autobusov a sme stále tam kde sme boli."

Ale aj riešenie ukončiť všetky prímestské linky na periférii je zvrátené, pokiaľ nemáš poriadny NDS.
Reply on: Andy #61170:
aha tak on robil tie test jazdy hned po dodani ???
Reply on: Mego #61169:
Tie fotky sú od rovnakého vodiča, tak asi vždy jazdil na 45ke a keďže tie skúšobné vozidlá dávali jemu, tak s nimi jazdil na svojich službách.
Reply on: Andy #61167:
ale hned na zaciatku
Reply on: Mego #61166:
To vôbec nie je pravda, odkiaľ to máš? Normálne sa skúšali aj na iných linkách.
Reply on: Beus #61163:
ale ne vsak vsetky boli na tej istej preco neboli vtedy napr.121 alebo 44 a tak
Reply on: LUK #61161:

V dotačnom systéme platí rovnica cestujúci = peniaze.
Reply on: tomas1 #61156:

Vyvlastnenie vo verejnom záujme, keď to ide na automobilky od fyzických osob, musi to ist aj na park od právnických osob. A verím tomu ešte menej ako ty, ale ked si povieme, že tam nikdy park nebude, tak tam nikdy nebude, to máš pravdu.

Je podtstne čo označíš za nepravdivý argument. Je evidentné, že pokial sa niečo nachádza v únosnom stave, nikto s tým nič nerobí. Dostať niečo do nie až tak strašného extrému je ťažká, ale schodná cesta. Riešenie tu je a ako ho potom doladia je druhá vec.

Veď OK. Necháme ich jazdiť ešte ďalších pár desaťročí, kúpia stovky autobusov a sme stále tam kde sme boli.
Reply on: Mego #61160:
Keby boli napr. na linke 43, alebo akejkolvek inej, spytal by si sa presne to iste 🙂
Reply on: Mego #61160:
lebo 😃
Reply on: Sommelier #61139:
"Tá električka rýchlejšia nebude dokiaľ sa do nej nenalejú peniaze. Alebo cestujúci."
No cestujúci ju rozhodne rýchlejšou nespravia... Nepleť si pojmy častejšie a rýchlejšie 😛
Reply on: Drobcek 7120 #61159:
preco v minulosti novododane autobusy ale aj testovane boli hned na linke 45 ???
Reply on: Mego #61155:
Aka bola otazka?
Reply on: Dopravák #61131:
bolo by načase, aby to tu začali ovládať... ?
Reply on: BMko #61140:
Ahoj. Musim ti oponovat, lebo som to raz ratal. Za celu sluzbu som pockal 56 ludi. Podakovalo mi osem. Ratal som iba tych, ktori museli vediet ze ich cakam, lebo uz nikto nenastupovel ked dobehli, alebo som im znovu otvaral dvere. Je to bieda. Naozaj si ludia myslia, ze je to samozrejme, ked ich vodic caka.

Minule som nepockal babku, ktora isla o barlach a k vozu by jej to podla mojho odhadu trvalo cca 1 minutu. Ked som isiel okolo nej, tak mi skoro barlou odrazila zrkadlo. Podotykam, ze to bolo na Zahradnickej v smere do Ruzinova, teda tam, kde ide voz priblizne kazde 4 minuty.
Reply on: papuca #60958:
"kukol som si disp.forum a tam niekto nabonzoval na vodica, ze telefonoval. a zvlastne reakcie som si precital." (...)
- Máš pravdu, je správne, že sa to nahlásilo.
______________________________
Re #60986 Sommelier: "Celý zbytok AS by sa mal stať mestským parkom, ktorý v tejto zóne bude obrovským prínosom."
- kto a za čo ten park postaví, keď ten pľac vlastní súkromná SAD BA?
______________________________
Re #61057 Engerau: "bielo-cervene tabule na expresne linky, mne sa to strasne lubilo, ked uz z dialky som videl ze ide trebars 113-ka:) ale v tomto case digitalnych transparentov by sa to vsetko muselo dost zmenit.. vymenou transparentou za viacfarebne LED transparenty a v pripade nasho DPB je to vec nerealna"
- nič sa nemusí meniť, môžeš použiť inverzné zobrazenie digitransparentov na expresných linkách. Ale ja v tom odlišovaní aj tak veľký zmysel nevidím.
______________________________
Re #61062 Sommelier: "Je tu ten predpoklad, že časom sa na Nivy s prestupom dostaneš rýchlejšie ako keby si v tom autobuse zostal."
- No... takže ČASOM by sa dalo uvažovať o zavedení aj ukončovania regiobusov na periféríi. A NIE HURÁ SYSTÉMOM, aby sme domr**** ľuďom dopravu. Navyše keď sa oháňame nepravdivími ekonomickými argumentami, všakže....
______________________________
Re #61070 Andy: "A k tým BUS pruhom, však tie môžu dorobiť aj teraz a povoliť ich aj pre SAD..."
- no povoliť ich pre SAD... Zas to BA dopravné značenie... Keď si zoberieme konkrétne Prievozskú tak tam sa striedajú úseky s vyhradeným pruhom pre busy (pre SAD prístupné) s pruhom so zákazom vjazdu mimo MHD (SAD neprístupné).
Ja sa vaas chcem spitat preco som nedostal ziadnu odpoved???
Reply on: Ike #61153:
za volantom auticka zvycajne nepustam (oni sa tam natrepu aj tak drzo vzdy same 🙂 ), autobusakov ak to situacia dovoli pustam vzdy, z toho tak asi polovica aj podakuje ci uz rukou alebo smerovkami... v pripade chodcov je to skor rarita zeby niekto podakoval 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement