Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: si #61182:
PS: tie upravy co tu pisem nepytaju vela penazi, pytaju len trocha chcenia...

Re #61178 Sommelier: a este jedna vec... pokial sa ti podari donutit SADky aby koncili na zlatych za sucasnych podmienok, tak si beriem uver a kupim zopar vrakos a budem s nimi jazdit z dotknutych tras az do centra, aj bez dotacii sa mi to s istotou vcelku rychlo vrati, lebo tie spoje budu narvate (za predpokladu ze tak nespravi 10 dalsich a budem bez konkurencie)
Reakcia na: Sommelier #61178:
este raz sa zopakujem - pokial nezrychlis dopravu elektrickami, teda minimalne nevyriedis prehustene zastavky a pripadne nesfunkcnis preferenciu na krizovatkach kde to technicky mozne je ale z neakych dovodov to nefunguje, tak zabudni na to ze ti ludia pristupia na taku buzeraciu ako prestupovanie z autobusov do elektriciek na zlatych pieskoch... Ono je dost velky rozdiel ci sa terigas na ASMN 5 - 10 minut sediac v modrej vrakose, alebo 30 minut kamsi do centra v narvatej T3ke stojacej pri kazdej vrbe....
Reakcia na: Sommelier #61178:
Čo si predstavujem pod pojmom NDS? Rýchlodrážnu električku s Vmax cca.80 km/h, tomu zodpovedajúcou vzdialenosťou zastávok a mimoúrovňovými križovatkami (alebo keď už úrovňové, tak aspoň s preferenciou). K tomu doplňujúce druhy spojenia zabezpečované v ideálnom prípade trolejbusom (keď nie, tak aspoň autobusom na CNG). A ešte záchytné parkoviská typu P+R.

Či Bratislava niekedy bude patriť "k tým pár mestám s poriadnym NDS" , neviem. Ja dúfam, že áno. ?
Maticka skakava dobrotiva, co som komu urobil, ze z mojej najoblubenejsej 5ky spravili TOTO ?????
Spolocnost kupujuca autobusy miesto elektriciek...

"Nepozerám tú zhýralosť a je mi dobre."
Reakcia na: Emo #61172:


Čo je podla teba poriadny NDS. Videl si niekde nejaký ? A myslíš, že BA sa zaradí k tým pár mestám s poriadnym NDS ?

Scenár Zlatých pieskov:

Spracovať klientov z mrte modrých autobusov

Vytvorenie BID so spoločnou tarifou. Niekto to má na magistráte v popise práce a keď vytvoril za tie roky len toľko čo je v prevádzke, mal by mať zajtra ráno výpoveď na podpísanie.

Parkovisko na ZP - autá a autobusy - miesta rýdzo slovensky neúrekom
Prestupište - easy, zastrešené a elegantné, služby.
Preferencia ZP - mesto - easy. V prípade, že sa to ten kamarát, ktorý to pre mesto robil doteraz nenaučil, bude to robiť niekto iný.
Vozy - bude treba asi 10 - 15 jednotiek za 700 - 999 miliónov
Leasing, úver, ojazdené vozy + niečo zo socikeurofondov

Ihneď sa ušetrí takých 200 miliónov na karosách, plynoch, personále, vodičoch, pneumatikách, nafte
Životné prostredie.
Vajnorská radiála so 4 minútovým intervalom.

Toto je kazenie dopravy ?
Reakcia na: Andy #61174:
Jasné, keď dobieham, to je iné. Ale keď idem autom a pustím autobus vychádzajúci zo zastávky, len som sa správal podľa pravidiel cestnej premávky.
Reakcia na: tomas1 #61156:
To odlíšenie expresných liniek malo výhodu v tom, že keď som videl, že ide o expres, hneď som skontroloval, či stojí na zastávke, na ktorej vystupujem.
Re #61059 Andy: Také expresy, čo premávali aj mimo špičky boli aj kedysi 102, 111, 116. Myslím, že aj 104 a v niektorých rokoch aj 103.
Reakcia na: Sommelier #61144:
Jednoduché: nie zhustiť, ale naopak rozriediť zastávky. ?
Reakcia na: Emo #61173:
Ďakuješ mu za to, že si rád, že spravil niečo, čo nie je vždy zvykom. Tak je to aj pri MHD, vodiči nezvyknú čakať, tak keď počkajú, tak im poďakuješ. To vysvetľuje aj to, že v iných mestách sa za to neďakuje, pretože čakanie je samozrejmosť a aj sa dodržiava.
Reakcia na: Ike #61153:
Autobusáci Ti ani nemusia ďakovať, lebo JE to podľa predpisov samozrejmosť. To isté aj chodci, ak už vošli na vozovku. To je ako keby si išiel po hlavnej a poďakoval každému autu, ktoré ide z vedľajšej za to, že Ti dáva prednosť. ?
Reakcia na: Sommelier #61164:
"Veď OK. Necháme ich jazdiť ešte ďalších pár desaťročí, kúpia stovky autobusov a sme stále tam kde sme boli."

Ale aj riešenie ukončiť všetky prímestské linky na periférii je zvrátené, pokiaľ nemáš poriadny NDS.
Reakcia na: Andy #61170:
aha tak on robil tie test jazdy hned po dodani ???
Reakcia na: Mego #61169:
Tie fotky sú od rovnakého vodiča, tak asi vždy jazdil na 45ke a keďže tie skúšobné vozidlá dávali jemu, tak s nimi jazdil na svojich službách.
Reakcia na: Andy #61167:
ale hned na zaciatku
Reakcia na: Mego #61166:
To vôbec nie je pravda, odkiaľ to máš? Normálne sa skúšali aj na iných linkách.
Reakcia na: Beus #61163:
ale ne vsak vsetky boli na tej istej preco neboli vtedy napr.121 alebo 44 a tak
Reakcia na: LUK #61161:

V dotačnom systéme platí rovnica cestujúci = peniaze.
Reakcia na: tomas1 #61156:

Vyvlastnenie vo verejnom záujme, keď to ide na automobilky od fyzických osob, musi to ist aj na park od právnických osob. A verím tomu ešte menej ako ty, ale ked si povieme, že tam nikdy park nebude, tak tam nikdy nebude, to máš pravdu.

Je podtstne čo označíš za nepravdivý argument. Je evidentné, že pokial sa niečo nachádza v únosnom stave, nikto s tým nič nerobí. Dostať niečo do nie až tak strašného extrému je ťažká, ale schodná cesta. Riešenie tu je a ako ho potom doladia je druhá vec.

Veď OK. Necháme ich jazdiť ešte ďalších pár desaťročí, kúpia stovky autobusov a sme stále tam kde sme boli.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.