Reply on: petert #60835:
Noo neviem mne to nepripada moc stastne riesenie.. ..pretoze este sa mi nestalo ze by na Slovinskej niekto zo 63/53 nevystupoval (resp. nenastupoval) teda ak neratam nejake vecerne hodiny a vikendy ked je celkovo menej ludi.. tak fakt nevidim zmysel aby sa muselo pri kazdej jazde pred touto zastavkou zvonit.. Hej 63 je vpodstate zrychleny ekvivalent ku 204.. ale jeho "zrychlenie"je aj tak nanic bo napr aj ked pri kauflande nestoji ( na co sa ustavicne vypytuju vsetky babky a otravuju sofera alebo potom nervozne pozeraju preco nezastal.. ..aj tak je tam ten blby semafor a 63 tam stoji takze nic casovo neziska..) Inak co si odjakziva pamatam tak 63/110 vzdy stala na Slovinskej.. ..to si asi mylis so 114 co bola expresna polovicka k 32 dnes 53 - ta stala az pri vozovni..
tomas1
"Ako ochotne by SAD chcela prevziat cast vnutromestskej dopravy ?"
- prestaň už písať o SAD, pri dohadovaní sa na IDS (čo je pre tvoj návrh nevyhnutnosť) ide o to, že sa mesto a kraj sa dohodnú kto, koho, odkiaľ-kam a za koľko bude dotovane voziť. Nie o ochotu súkromného dopravcu.
"A ako by sa zariadilo, aby bol spoj rovnomerne vytazeny ?"
- čo tým myslíš? Ako zariadiš aby elina napr. z Rače do centra bola rovnomerne vyťažená?
K tej stratovosti - navrhol si 15Sk pre DPB. Keď by išiel vidiečan z okraja do centra tak zaberá miesto vo voze 20-30 minút. Za 15Sk... - to sú fakt úžasné milióny o ktoré DPB teraz prichádza.
V Brne to tak majú, že končia na okraji. Prečo? Lebo električky sú tam spoľahlivé, majú racionálne linkové vedenie, žiadne s*ačkové intervaly 12 - 20. Keby sme mali takú MHD ako v Brne tak nebudem protestovať proti ukončovaniu na okraji.